Voor winkels zal dan wel weer met mandjes gewerkt worden (max aantal mensen binnen)quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
Publieke ruimte zou echt debiel zijn, dus wel met 100+ man gezellig de Primark in maar bibliotheken en gemeentehuizen terug naar 30....
Extreem selectief.
Die namen 🤣... "zuip je lam" zou echt geweldige naam zijn voor een lamsschotel met biersaus ofzo in een café 😂quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De plaatselijke Friet van Piet en Café zuip je lam mogen maximaal 30 man binnen hebben. Laat dat nou net de locaties zijn waar de 1,5 m steeds geschonden werd.
LOL ik kreeg exact dezelfde app nu ook op onze voetbalappquote:Op maandag 28 september 2020 14:20 schreef Doevelaer het volgende:
Vanaf nu geloof ik alles wat ik lees op Whatsapp en Feesboek
En natuurlijk op landelijk niveau, want in Leeuwarden is de situatie net zo penibel als in Amsterdam.quote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor winkels zal dan wel weer met mandjes gewerkt worden (max aantal mensen binnen)
Friet van Piet bestaat, er is een filiaal op Cheronisos, Kreta.quote:Op maandag 28 september 2020 14:25 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Die namen 🤣... "zuip je lam" zou echt geweldige naam zijn voor een lamsschotel met biersaus ofzo in een café 😂
Een sportschool is geen publieke ruimte.quote:Op maandag 28 september 2020 14:26 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze sportscholen ook onder de publieke ruimtes verstaan en moeten die ook terug naar max 30 man binnen?
Slaapzakken hadden in Amsterdam al lang en breed moeten ingrijpen en nu zijn we allemaal weer de lul waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
En natuurlijk op landelijk niveau, want in Leeuwarden is de situatie net zo penibel als in Amsterdam.
Nee ik benoemde het verkeerd, maar als ze restaurants beknotten, zou dat dan voor andere gelegenheden ook gaan gelden?quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Een sportschool is geen publieke ruimte.
Die zullen dat echt niet blind overnemen...quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef byah het volgende:
Bizar, dat de NOS nu ook hetzelfde lijstje overneemt.
Hoezo?quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef byah het volgende:
Bizar, dat de NOS nu ook hetzelfde lijstje overneemt.
ik bedoel eigenlijk dat het bizar is dat het whatsapp lijstje toch legit is als de NOS de punten ook overneemt.quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die zullen dat echt niet blind overnemen...
Klinkt alsof de NOS helemaal niet zo zeker is.quote:Er circuleert een lijst, waarvan nog niet helemaal zeker is dat alles precies zo doorgaat, maar bronnen bevestigen dat het hier in grote lijnen op neer zal komen.
Afhankelijk wie die bronnen zijn... dat kunnen best betrouwbare bronnen zijn die het lijstje bevestigen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de NOS helemaal niet zo zeker is.
Wat verstaan we precies onder 'publieke ruimte'quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Een sportschool is geen publieke ruimte.
De NOS meldt geen dingen die ze niet behoorlijk zeker weten, ze zijn de Telegraaf niet.quote:Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klinkt alsof de NOS helemaal niet zo zeker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |