Is Aleid Wolfsen al paraat?quote:Op maandag 28 september 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol.
Ik las in het AD vlog namelijk dit:
[..]
Dat zal vast een groot succes worden met het huidige BCO dat al volledig dreigt vast te lopen wegens te weinig capaciteit.
Dat hele BCO wordt echt niks meer, stop maar gewoon met die lijsten.quote:Op maandag 28 september 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol.
Ik las in het AD vlog namelijk dit:
[..]
Dat zal vast een groot succes worden met het huidige BCO dat al volledig dreigt vast te lopen wegens te weinig capaciteit.
En is 4 exclusief de gezinsleden dan?quote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alsof iemand al die wisselende getallen nog kan onthouden
Geen publiek meer bij profvoetbal? Kwalijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef byah het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)publiek-br~a1c068dd/
Die 4 binnenshuis zal wel weer een dringend advies zijn. Dus ik betwijfel of er een hele strikte definitie is.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En is 4 exclusief de gezinsleden dan?
Daarom gaan ze ook op dat tijdstip dichtquote:
Ik verwacht wel dat heel veel mensen de kont tegen de krib gaan gooien eigenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
lichte maatregelen dus.
En een weekje daarna klachten over een te strenge handhaving.
Lijkt me logisch, bestaan gezinnen groter dan 4quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En is 4 exclusief de gezinsleden dan?
Gaat geen donder uitmaken bij aantallen die toch al heel laag waren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Geen publiek meer bij profvoetbal? Kwalijk.
Wel geniaal dat het lijstje dus gewoon blijkt te kloppenquote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef hollandia02 het volgende:
Die FOK!'er met dat lijstje heeft een betere insider dan die van het AD
Insider jij, sneller dan het ADquote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
Blijkt het nog te kloppen ook.![]()
Moet het nog maar zien, gene van wie ik t kreeg had het ook doorgestuurd gekregen
Nee uitstekende maatregel bij hele hoge besmettingsgraad. Het gaat namelijk ook om absolute getallen. Als er maar 30 man zit kun je er ook maar 30 besmetten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef hollandia02 het volgende:
Wel dom weer die max 30.
Dus een piet lul cafe,
Maar ook een enorm wereldrestaurant.
Heldquote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
Moet het nog maar zien, gene van wie ik t kreeg had het ook doorgestuurd gekregen
Misschien heeft diegene t wel aan het RIVM doorgestuurd dan. Dat kan ook.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
Goeie bron.quote:Op maandag 28 september 2020 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
Dat is niet waar. De plaatselijke Friet van Piet en Café zuip je lam mogen maximaal 30 man binnen hebben. Laat dat nou net de locaties zijn waar de 1,5 m steeds geschonden werd.quote:Op maandag 28 september 2020 14:16 schreef eragon2890 het volgende:
Maar goed dan gebeurt er toch eigenlijk niet zo veel?
Ik bedoel, er mogen ontheffingen worden gegeven voor Ahoy en melkweg enzo, dus die max 30 binnen is dead on arrival, en die max 4 thuis is ongetwijfeld weer een dringend advies maw bullshuw
Mijn Friet van Piet niet hoor. Zit zelden iemand binnen, vooral afhaal en genoeg ruimte voor 1,5 meterquote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De plaatselijke Friet van Piet en Café zuip je lam mogen maximaal 30 man binnen hebben. Laat dat nou net de locaties zijn waar de 1,5 m steeds geschonden werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |