Je kunt ook zeggen dat je na 16 uur alleen de alcoholverkoop stil legt. Dan taait een deel van het kantinebezoek waarschijnlijk uit zichzelf wel af. En je voorkomt meer lamheid bij hen die wil blijven (minder vervaging van regels, makkelijker handhaven qua sociale controle)quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou dan rond 17u worden want de meeste 1e elftallen spelen om 14.30u of 15u. Daarnaast heb je steeds meer zaterdag senioren voetbal tegenwoordig. Die spelen laat op de middag (16u - 17u) na de jeugd. Wat doe je daar mee dan?
Goed in de gaten houden hoe je je voelt, nog beter letten op afstand tot andere mensen en als je klachten krijgt laten testen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Tweede corona geval op werk, dit keer wel op kantoor. Dezelfde dag nog met hem over voetbal lopen praten en dat hij klachten begonnen te krijgen. Vraag mij nu toch af wat ik moet doen, in principe hebben we wel gewoon afstand gehouden en heb zelf nergens last van. Toch laten testen of wat?
In quarantaine zodra je klachten krijgt. Uit de buurt blijven van risicogroepen totdat de incubatietijd verstreken is. Je laten testen zodra je klachten krijgt. Wanneer jij je nu laat testen is de kans op een valse negatieve test groot.quote:Op maandag 28 september 2020 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Tweede corona geval op werk, dit keer wel op kantoor. Dezelfde dag nog met hem over voetbal lopen praten en dat hij klachten begonnen te krijgen. Vraag mij nu toch af wat ik moet doen, in principe hebben we wel gewoon afstand gehouden en heb zelf nergens last van. Toch laten testen of wat?
Die is heel nice inderdaad. Waar komt hij vandaan?quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef nostra het volgende:
Vond dit wel een fraaie infographic.
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat er in de eerste golf relatief weinig jongeren zijn getest, geen idee of daar ook cijfers van zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, afspraak met ouders morgen maar wel even afgezegd. Gaat wel hard nu hoor, hoor steeds en steeds meer positieve gevallen in mijn omgeving.quote:Op maandag 28 september 2020 10:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In quarantaine zodra je klachten krijgt. Uit de buurt blijven van risicogroepen totdat de incubatietijd verstreken is. Je laten testen zodra je klachten krijgt. Wanneer jij je nu laat testen is de kans op een valse negatieve test groot.
FDquote:Op maandag 28 september 2020 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is heel nice inderdaad. Waar komt hij vandaan?
Klopt ja. Terwijl die focus voor/tijdens de tweede golf juist naar jongeren was verlegdquote:Op maandag 28 september 2020 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er in de eerste golf relatief weinig jongeren zijn getest, geen idee of daar ook cijfers van zijn.
Financieel dagblad, staat onderaan.quote:Op maandag 28 september 2020 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is heel nice inderdaad. Waar komt hij vandaan?
quote:
Pardon. Mijn blik staat nog op standje maandagochtendquote:Op maandag 28 september 2020 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Financieel dagblad, staat onderaan.
Volgens mij waren in maart april alle leeftijdscategorien rood als je kijkt naar het aantal besmettingen en niet kleurt op positief geteste mensen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Pas laten testen als je klachten krijgt.quote:Op maandag 28 september 2020 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag me altijd wel af op welke cijfers dit gebaseerd is. Tijdens de eerste golf waren testen nog veel schaarser dan nu en werden vooral mensen die echt ernstige klachten hadden getest. Als je puur daar naar kijkt, dan is het ook logisch dat in die eerste golf het zwaartepunt bij ouderen lag.quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je alle data van voordat er grootschalig werd getest met een stevige korrel zout mag nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan je beter weglaten om enig vergelijk onmogelijk te maken.quote:Op maandag 28 september 2020 10:10 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat je alle data van voordat er grootschalig werd getest met een stevige korrel zout mag nemen.
Opgelegd, er zijn een aantal collega's die wel echt op kantoor willen zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 09:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar uit eigen beweging of opgelegd vanuit de baas?
Denk ook ingegeven door de roep om snelheid van buitenaf.quote:Op maandag 28 september 2020 10:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Snel na het OMT-advies dan.
Deze vind ik nog het meest nuttig.quote:Op maandag 28 september 2020 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Graag toevoegen aan dat lijstje:
- Max 1 vaste bezoeker per bewoner in verzorgingshuizen en/of waar mogelijk en noodzakelijk weer bezoek achter glas.
Hoop wel dat ze vanaf nu gewoon weer in vast interval met hun persco's komen zoals in het voorjaar. Dat was toen helder en duidelijk voor iedereen.quote:Op maandag 28 september 2020 10:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Snel na het OMT-advies dan.
Snap het wel. Ze hadden waarschijnlijk gehoopt dat de vorige set aan maatregelen een signalerende werking zou hebben, maar die heeft deze in ieder geval niet (genoeg).quote:Op maandag 28 september 2020 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk ook ingegeven door de roep om snelheid van buitenaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |