Zullen ongetwijfeld paria landen zijn die dat eisen.quote:Op zondag 27 september 2020 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laatste valt af te wachten, ik zou er maar op rekenen dat de meeste landen gaan eisen dat je een vaccinatie document toont bij aankomst in dat land.
Binnen Nederland zal dat lastig zijn om te realiseren hoewel het niet helemaal uit te sluiten is.
Wat wil jij dan? Bidden?quote:Op zondag 27 september 2020 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit is een understatement. Echt gênant hoe obsessief men het vaccin beschouwt als de oplossing in 'de strijd met het virus'.
Nee, ik denk je dat paria verhaal wel kan vergeten. Er zijn al legio landen ter wereld waar je het gele boekje verplicht moet tonen, trouwens. Niks vreemds aan.quote:Op zondag 27 september 2020 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld paria landen zijn die dat eisen.
En toch vraag ik mij af of landen dat gaan eisen, er zijn nogal wat landen best wel religieus in die dingen.
Uhm, ex corona-patienten zijn in theorie al gevaccineerdquote:Op zondag 27 september 2020 20:02 schreef Ven1972 het volgende:
Als de vaccin er is. zijn de mensen die vitale beroep heeft, mensen in risicogroepen zitten, ex-coroanpatienten, mensen met een zwakke gezondheid, ernstige zieken eerst aan de beurt om een vaccin te krijgen, daarna komen de rest van het bevolking aan de beurt om een prikje te komen halen. Dit zal wel gebeuren bij jouw eigen huisarts of vermoedelijk bij de plaatselijke GGD.
Dat is het ook gewoon. Zonder een vaccin zitten we nog een paar jaar in deze ellende.quote:Op zondag 27 september 2020 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit is een understatement. Echt gênant hoe obsessief men het vaccin beschouwt als de oplossing in 'de strijd met het virus'.
Zolang Van Barneveld het maar niet gaat doenquote:Op zondag 27 september 2020 20:05 schreef zalkc het volgende:
Hoe gaat dat inenten op 1.5m afstand? Campagne door Michael van Gerwen?
En Barney, natuurlijk. Die raakt alleen je kont in plaats van je armquote:Op zondag 27 september 2020 20:05 schreef zalkc het volgende:
Hoe gaat dat inenten op 1.5m afstand? Campagne door Michael van Gerwen?
"Dit vaccinatieprogramma wordt mede mogelijk gemaakt door de Febo".quote:Op zondag 27 september 2020 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Barney, natuurlijk. Die raakt alleen je kont in plaats van je arm
Dat heet het probleem verschuiven zonder dat het oplost.quote:Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef Leonos het volgende:
Gewoon na de pot bij iemand thuis chillen, bij ons was de kantine al dicht.
Ja lijkt mij ook. dus de sporters gaan samen naar huis van een ploeggenoot om wat samen drinken.....dus dat lost niets op met het sluiten van de kantine.quote:Op zondag 27 september 2020 20:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat heet het probleem verschuiven zonder dat het oplost.
Het sluiten van de kantine is een symptoom oplossing wat zal gaan waterbedden.
En Tonzonquote:Op zondag 27 september 2020 20:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
"Dit vaccinatieprogramma wordt mede mogelijk gemaakt door de Febo".
40% is het meest optimistische minimum. Kan de bron niet meer vinden, maar was van een artikel van laatst dat Zweden wellicht al een vorm van groepsimmuniteit heeft door een Deense bio-informaticus/complex systems onderzoeker.quote:Op zondag 27 september 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
Om groepsimmuniteit op 60% te behalen (het minimum theoretische getal) zou je zonder vaccin praten over rond de 2.5 miljoen doden.
Ja, dat verhaal heb ik gelezen maar de 43% komt niet van die Deense professor af, dat komt weer van een model uit het VK.quote:Op zondag 27 september 2020 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
40% is het meest optimistische minimum. Kan de bron niet meer vinden, maar was van een artikel van laatst dat Zweden wellicht al een vorm van groepsimmuniteit heeft door een Deense bio-informaticus/complex systems onderzoeker.
Ja, dankzij de zeewind, natuurlijk. Want zo rollen virussen.quote:Op zondag 27 september 2020 20:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Als dat vaccin er is, is corona al overgewaaid.
Jep Chinastyle toch. Daar is het na 1 seizoen al klaar lijkt het.quote:Op zondag 27 september 2020 20:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dankzij de zeewind, natuurlijk. Want zo rollen virussen.
Ja, uiteraard, want Nederland heeft dezelfde maatregelen als China, toch? Oh...wacht...quote:Op zondag 27 september 2020 20:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jep Chinastyle toch. Daar is het na 1 seizoen al klaar lijkt het.
China heeft wel doeltreffende maatregelen genomenquote:Op zondag 27 september 2020 20:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jep Chinastyle toch. Daar is het na 1 seizoen al klaar lijkt het.
Anderen krijgen die aangeboden. Je brengt het nu alsof ik een oproep krijg en ´´geacht´´ word dat ik er een ga halen. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 september 2020 20:02 schreef Ven1972 het volgende:
Als de vaccin er is. zijn de mensen die vitale beroep heeft, mensen in risicogroepen zitten, ex-coroanpatienten, mensen met een zwakke gezondheid, ernstige zieken eerst aan de beurt om een vaccin te krijgen, daarna komen de rest van het bevolking aan de beurt om een prikje te komen halen. Dit zal wel gebeuren bij jouw eigen huisarts of vermoedelijk bij de plaatselijke GGD.
Nee maar ff serieus, het kan best dat het virus na een tijdje op de achtergrond verdwijnt, gemuteerd naar een zwakkere variant.quote:Op zondag 27 september 2020 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, want Nederland heeft dezelfde maatregelen als China, toch? Oh...wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |