Dat kan hij ook best aardig, alleen meevoetballen gaat soms wat minder.quote:
Ergens toch ook wel onwerkelijk dat we echt kampioen zijn geworden met Kramer.quote:Op zondag 27 september 2020 17:52 schreef De_Kraam het volgende: [..] [ afbeelding ] Klein dansje gedaan.
Denk je dat het favoriete boek van Mvogo ook De Griezelbus is?quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik krijg hevige Piet Velthuizen vibes bij Mvogo
quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat het favoriete boek van Mvogo ook De Griezelbus is?
*wordtquote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Dit PSV word geen kampioen. Wat een matig team is dit.
en Lord Nelom.quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ergens toch ook wel onwerkelijk dat we echt kampioen zijn geworden met Kramer.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet welke 2 users je dan moet permbannen.
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier hebben ze wel de beste selectie van de eredivisie, alleen ze spelen nog niet echt als een team.
Mvogoquote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?
Deze vraag is al een keer gesteld en die ik heb toen ook beantwoord.quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?
Als het draait is het een heel moeilijk team om tegen te spelen. Alleen het draait vaak niet.quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
*wordt
Op papier hebben ze wel de beste selectie van de eredivisie, alleen ze spelen nog niet echt als een team.
Dat zou wel typisch PSV zijn inderdaadquote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Zorro het volgende:
PSV wacht uiteraard tot te blessuretijd voor de winnende treffer. Om op die manier wederom van een geslagde troll-actie te kunnen spreken,
Dat is gewoon een kwaliteit van PSV, heeft niets met geluk te maken.quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Zorro het volgende:
PSV wacht uiteraard tot te blessuretijd voor de winnende treffer. Om op die manier wederom van een geslaagde troll-actie te kunnen spreken.
quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mvogo
Maar dat is meer omdat Ten Hag denk ik geen negers uit elkaar kan halen
Negers kunnen niet keepenquote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:zipportal @:wereldgozer
Maar ik had wel gelijk met mijn kritiek op Veltman, Marin, Magallan, Eiting...wat een toeval dat ze ineens allemaal weg zijn bij Ajax.quote:Op zondag 27 september 2020 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shreyas heeft wel elk jaar dezelfde act.
Hij komt uit twente dus dat hoop ik wel voor hem.quote:Op zondag 27 september 2020 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zou Ten Hag de trainers van Heracles en PSV uit elkaar kunnen houden? Of is dat semi Duitser makkelijk voor hem?
Ja en je dacht ook dat Baumgartl en Bruma wereldaankopen waren.quote:Op zondag 27 september 2020 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk met mijn kritiek op Veltman, Marin, Magallan, Eiting...wat een toeval dat ze ineens allemaal weg zijn bij Ajax.
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de winnende.quote:Op zondag 27 september 2020 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en je dacht ook dat Baumgartl en Bruma wereldaankopen waren.
Ik betwijfel hetquote:
Heracles maakt zo de 2-1 ?quote:Op zondag 27 september 2020 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de gelijkmaker.
Het staat al gelijk, Hans.quote:Op zondag 27 september 2020 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de gelijkmaker.
quote:
quote:
Aangepast, dank jequote:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
In het hoofd van Shreyas is het altijd sesamstraat.
Luuk de Jong 90+3quote:Op zondag 27 september 2020 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV zal op het einde wel weer net winnen.
Max als linksbuiten.quote:
Backs als buitenspelers neerzettenquote:Op zondag 27 september 2020 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max als linksbuiten.
Maar haal er dan Bruna uit.
Puur tactiek. Dat snappen wij simpele zielen niet. Dat is om Heracles uit de tent te lokken en dan zelf toe te slaan...Toch?quote:
S/o naar Boilesen linksbuiten in de CL ooit.quote:Op zondag 27 september 2020 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Backs als buitenspelers neerzetten
backs kunnen hoger staan nuquote:Op zondag 27 september 2020 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Puur tactiek. Dat snappen wij simpele zielen niet. Dat is om Heracles uit de tent te lokken en dan zelf toe te slaan...Toch?
Maar Max is wel echt een type die de hele linkerkant kan.quote:Op zondag 27 september 2020 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Backs als buitenspelers neerzetten
Waarom speelt ie nog johquote:
Sigthorsson stond daar volgens mij ook ooit als linksbuiten.quote:Op zondag 27 september 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
S/o naar Boilesen linksbuiten in de CL ooit.
Wel vaker dan eensquote:Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson stond daar volgens mij ook ooit als linksbuiten.
Frank de Boer tactische masterclass
Ja maar dan kan je hem toch gewoon als linksback laten staan en daar profiteren van zijn opkomende kwaliteiten.quote:Op zondag 27 september 2020 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Max is wel echt een type die de hele linkerkant kan.
Als je een ban wil kun je GGMM ook gewoon een DM sturenquote:Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
met dat kutjong Flemming, die konde ze niet even een gebroken been bezorgen
O ja dat las ik ook ergens.quote:
nee ik hou al opquote:Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je GGMM ook gewoon een DM sturen
Dat bespaart iedereen weer een hoop werk
Maar hij kreeg geen fatsoenlijk materiaal, JR. Snap dat dan. Altijd tegen Drank.quote:Op zondag 27 september 2020 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson stond daar volgens mij ook ooit als linksbuiten.
Frank de Boer tactische masterclass
Die Milik was inderdaad van het niveau TOP Ossquote:Op zondag 27 september 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij kreeg geen fatsoenlijk materiaal, JR. Snap dat dan. Altijd tegen Drank.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 27 september 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij kreeg geen fatsoenlijk materiaal, JR. Snap dat dan. Altijd tegen Drank.
Blijf maar weg hier. Is beter voor jequote:
Het altijd onsympathieke Fortunaquote:Op zondag 27 september 2020 18:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat fortuna gelijkspeelde, had gewoon dik 0-10 moeten verliezen van AZ
Als er iemand is waar rond een extreme excuuscultuur hangt, is het Drank.quote:Op zondag 27 september 2020 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Milik was inderdaad van het niveau TOP Oss
Met 30 miljoen winst verkocht en wellicht wel het startsein voor alle financiële successen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Milik was inderdaad van het niveau TOP Oss
En dat terwijl hij in Van der Hoorn een betere spits zag om het verschil te maken.quote:Op zondag 27 september 2020 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 30 miljoen winst verkocht en wellicht wel het startsein voor alle financiële successen.
De Boer
Je mag ook nooit zijn prestaties benoemen in Europa tegen bijv Jablonec en Moldegoden. Want ja er was geen geld voor Propper maar wel voor Gudelj en Vd Hoorn.quote:Op zondag 27 september 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als er iemand is waar rond een extreme excuuscultuur hangt, is het Drank.
Mocht de 1-2 forceren in de kampioenswedstrijd. We weten allemaal hoe dat afliep.quote:Op zondag 27 september 2020 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl hij in Van der Hoorn een betere spits zag om het verschil te maken.
Back to the day we hoped for Propper and then in the end came Zimling looool unreal fraud banter eraquote:Op zondag 27 september 2020 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag ook nooit zijn prestaties benoemen in Europa tegen bijv Jablonec en Moldegoden. Want ja er was geen geld voor Propper maar wel voor Gudelj en Vd Hoorn.
Ik zal zijn geweldige schot tegen PSG nooit vergetenquote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Back to the day we hoped for Propper and then in the end came Zimling looool unreal fraud banter era
wattequote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Back to the day we hoped for Propper and then in the end came Zimling looool unreal fraud banter era
Dat was toch niet in dezelfde periode? Weet nog wel dat Ajax destijds Mokotjo wilde als de opvolger van Blind (lol)quote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Siggy al 2 goals gemaakt in 9 wedstrijden bij AIKquote:Op zondag 27 september 2020 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch niet in dezelfde periode? Weet nog wel dat Ajax destijds Mokotjo wilde als de opvolger van Blind (lol)
Maar Zahavi heeft nog geen minuut gespeeld. En ik vermoed dat jij de CSL niet volgt.quote:Op zondag 27 september 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
Die spelers die PSV gekocht heeft vind ik ook niet bijzonder
Behalve die back, maar dat is een back.
Of toen Vurnon Anita opeens de sleutel was tot succesquote:Op zondag 27 september 2020 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch niet in dezelfde periode? Weet nog wel dat Ajax destijds Mokotjo wilde als de opvolger van Blind (lol)
Oh zit hij daar nu.quote:Op zondag 27 september 2020 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Siggy al 2 goals gemaakt in 9 wedstrijden bij AIK
Nee ik had het over de spelers die ik tot nu toe heb gezien, inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2020 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Zahavi heeft nog geen minuut gespeeld. En ik vermoed dat jij de CSL niet volgt.
Volgende week wel naar Groningen wat altijd een kutpot is.quote:Op zondag 27 september 2020 18:35 schreef Tagliano het volgende:
Ajax wel bovenaan nu
Dat vinden wij leuk
Ellende wordt dat jaquote:Op zondag 27 september 2020 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week wel naar Groningen wat altijd een kutpot is.
Hopelijk kunnen we die wedstrijd wel met 11 man uitspelen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was destijds dan ook een geweldige 6 voor Ajax.quote:Op zondag 27 september 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Of toen Vurnon Anita opeens de sleutel was tot succes
Ik heb helaas 2 wedstrijden van Groningen gezien dit seizoen en die zijn hemeltergend met werkelijk 0 scorendvermogen. Ajax kan daar gerust weer met 10 man aantreden.quote:Op zondag 27 september 2020 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Alvarez om het middenveld te verzieken.quote:
Dus je bedoelt gewoon die keeper? Ja dat dat niet zoveel is kon ik ook nog wel zien.quote:Op zondag 27 september 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik had het over de spelers die ik tot nu toe heb gezien, inderdaad.
Maar dat leek me logisch
Martinez lijkt mij logischerquote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Alvarez om het middenveld te verzieken.
Al zal Ekkelenkamp dan wel mogen spelen.
Die is net zo slecht.quote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Alvarez om het middenveld te verzieken.
Al zal Ekkelenkamp dan wel mogen spelen.
Scoorde toch nog 5 keer op die positiequote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was destijds dan ook een geweldige 6 voor Ajax.
Beter dan Janssen op die plek (en dat duurde een halfjaar voor De Boer dat ook zag)
Speelt nu bij RKC of all placesquote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was destijds dan ook een geweldige 6 voor Ajax.
Beter dan Janssen op die plek (en dat duurde een halfjaar voor De Boer dat ook zag)
Dat zegt mij niet zoveel, dat is vrijwel elk jaar zo maar Groningen speelt dan heel defensief en komt Ajax er totaal niet doorheen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb helaas 2 wedstrijden van Groningen gezien dit seizoen en die zijn hemeltergend met werkelijk 0 scorendvermogen. Ajax kan daar gerust weer met 10 man aantreden.
Als je je dan gaat indekken kom je al snel in een twijfelachtig rijtje users.quote:Op zondag 27 september 2020 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt mij niet zoveel, dat is vrijwel elk jaar zo maar Groningen speelt dan heel defensief en komt Ajax er totaal niet doorheen.
Ja hij is afgezakt, en nu?quote:
Nu heeft Anita het drafje van Sjaak Swart.quote:Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij is afgezakt, en nu?
Voor jullie was Clasie ook ooit belangrijk, en die zit nu ook op de bank bij AZ.
Niet zo zeer indekken, maar wel een vrij grote kans dat die wedstrijd heel vermoeiend wordt.quote:Op zondag 27 september 2020 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je dan gaat indekken kom je al snel in een twijfelachtig rijtje users.
Oh ik dacht dat die Thomas en Teze ook nieuw warenquote:Op zondag 27 september 2020 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus je bedoelt gewoon die keeper? Ja dat dat niet zoveel is kon ik ook nog wel zien.
quote:Op zondag 27 september 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Ajax laat weer eens zien dat ze de beste club van Nederland zijn
Doe dan wel gewoon de ²quote:Op zondag 27 september 2020 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat een romige dijen.
Romige dijen2
Door te winnen van Vitesse?quote:Op zondag 27 september 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Ajax laat weer eens zien dat ze de beste club van Nederland zijn
20 miljoen ook gewoon.quote:Op zondag 27 september 2020 18:46 schreef GGMM het volgende:
Wacht, Dest naar Barcelona?
Dit heb ik helemaal niet meegekregen
Hahahahahaha
Volgens mij is PSV dat vorig jaar niet gelukt. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 27 september 2020 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door te winnen van Vitesse?
Nog geen reeks. Dan heb je er nog niet zoveel vertrouwen in.quote:Op zondag 27 september 2020 18:52 schreef GGMM het volgende:
Dit leek mij een mooie gelegenheid om het Dest-topic te openen!
VBL / Het grote Sergiño Dest topic #1: de nieuwste aanwinst van Barcelona
Reageren mag! Stemmen op de poll moet!
Dat doe ik pas bij zo'n beetje 200 reactiesquote:Op zondag 27 september 2020 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog geen reeks. Dan heb je er nog niet zoveel vertrouwen in.
Reactie gezet.quote:Op zondag 27 september 2020 18:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reactie daarop gezet. SNEL GA KIJKEN.
In Eindhoven helaas wel. Al was dat meer Malen 5 - Vitesse 0.quote:Op zondag 27 september 2020 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij is PSV dat vorig jaar niet gelukt. Maar ik kan het mis hebben.
Van wie?quote:Op zondag 27 september 2020 18:52 schreef GGMM het volgende:
Het is dan ook een backje die met stille trom vertrekt.quote:Op zondag 27 september 2020 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog geen reeks. Dan heb je er nog niet zoveel vertrouwen in.
Thomas was natuurlijk lang geblesseerd. En Teze, tsja.quote:Op zondag 27 september 2020 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Thomas en Teze ook nieuw waren
Maar misschien ben ik die vergeten omdat ze vorig seizoen ook onzichtbaar waren.
Precies! Stel je voor dat er een beetje spanning in de eredivisie komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat de Hemelbestormers van Utrecht op hun flikken krijgen.
Wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Precies! Stel je voor dat er een beetje spanning in de eredivisie komt.
VdMaarel onderschattenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.
Ik snap sowieso niet waarom Utrecht in een adem met de top 3/4 wordt genoemd als ik naar het defensieve gedeelte van dat team kijk.
Ben niet boos, maar ik vind het zo storend dat clubs die de gevestigde orde uit willen dagen maar gelijk de grond in moeten worden gestampt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.
Ik snap sowieso niet waarom Utrecht in een adem met de top 3/4 wordt genoemd als ik naar het defensieve gedeelte van dat team kijk.
Ik heb niet de illusie dat ze dat kunnen met deze selectie, daarnaast vind ik John van den Brom een buitengewoon nare man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben niet boos, maar ik vind het zo storend dat clubs die de gevestigde orde uit willen dagen maar gelijk de grond in moeten worden gestampt.
Niemand noemt Utrecht in een adem met de top 3/4, maar het zou toch mooi zijn als ze gewoon een rol kunnen spelen in de top? Dat heb ik liever dan een competitie waarin de winnaar begin 2021 eigenlijk al bekend is.
Op naar Henk Westbroek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Op naar Utrecht CS of naar de ingepakte Domtoren!!!!
Jaaaaaa?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kop op, Jong Utrecht doet het prima tegen GAE.
Waarom verwerk jij altijd honden in namen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Sydney van Hotdog probeerde iets te forceren maar dat is jammerlijk mislukt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom verwerk jij altijd honden in namen?
In het hoofd van Paul is het voor eeuwig Sesamstraat.quote:
topspelertquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gyrano Kerk wordt ook een vreemde mythe gemaakt, hé?
Velthontgodquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bert van Hondwijk. @:PowerLoungen
Of gewoon niet VI kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:33 schreef Paul het volgende:
Mensen die VI niet gewoon wat later gaan kijken
Utrecht kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:33 schreef Paul het volgende:
Mensen die VI niet gewoon wat later gaan kijken
Ik ben het helemaal met je eens, John is een verschrikkelijke coach.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ze dat kunnen met deze selectie, daarnaast vind ik John van den Brom een buitengewoon nare man.
Ik vond Utrecht leuker om te volgen toen ze onder leiding van Ten Hag stonden.
utrecht gaat niet meedoen met de top 3 hoor haha, ik hoop de top 5, maar er moet nog veel verbeteren danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, John is een verschrikkelijke coach.
Maar het misgunnen omdat ze ambities hebben is wel erg typisch. De gevestigde orde moet blijven, o wee als er een buitenstaander mee zal doen.
Waar schat jij Utrecht op inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
utrecht gaat niet meedoen met de top 3 hoor haha, ik hoop de top 5, maar er moet nog veel verbeteren dan
Want waar zeg ik dat de gevestigde orde moet blijven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, John is een verschrikkelijke coach.
Maar het misgunnen omdat ze ambities hebben is wel erg typisch. De gevestigde orde moet blijven, o wee als er een buitenstaander mee zal doen.
Als Kerk gaat en Klaiber is al weg hoop ik 5e als hoogst haalbarequote:
Ik mis stadiongeluiden totaal nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Toch jammer dat Fox er geen geluid onder zet
Het is niet dat ze een maand of zeven de tijd hebben gehad om eens over dit scenario na te denken
Klein beetje reuring zou ik wel lekker vindenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis stadiongeluiden totaal niet
Lekker toch dat galmende stadion met af en toe een schreeuw van de trainer of een speler. Ik kom er totaal van tot rust.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klein beetje reuring zou ik wel lekker vinden
De doorgesnoven tokkies mis ik ook niet
Bij Ziggo Sport kun je de commentator uitzetten, jammer dat dat niet bij ESPN kan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker toch dat galmende stadion met af en toe een schreeuw van de trainer of een speler. Ik kom er totaal van tot rust.
Jammer van de Leo Driessen's alleen
Helemaal geen commentaar gaat dan wel weer tever zonder publiekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport kun je de commentator uitzetten, jammer dat dat niet bij ESPN kan.
Expliciet zeg je het niet inderdaad, maar impliciet hoop je dat de "hemelbestormers" afgaan. Laat de hemel maar blijven zoals het is, niemand mag proberen om de gevestigde orde te bedreigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want waar zeg ik dat de gevestigde orde moet blijven?
Beide zijn gehyped.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Utrecht kijken
En de Heerenveen hype ben ik ook wel mee klaar
Doorgesnoven tokkies? Waar? Feyenoord speelt toch later dit weekend pas?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klein beetje reuring zou ik wel lekker vinden
De doorgesnoven tokkies mis ik ook niet
Ik bedoelde de Gelredomequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Doorgesnoven tokkies? Waar? Feyenoord speelt toch later dit weekend pas?
Goh, gek, daar zie ik ze in tegenstelling tot de Kuip nou nooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Gelredome
En nou wieberen
3.6.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
@:zipportal
"We kunnen het alleen onszelf verwijten dat we niet gewonnen hebben", zei Van den Brom tegen RTV Utrecht. "We hadden 38 schoten, waarvan 26 op doel en 3,6 expected goals. Dat is echt heel veel."
Erg matig programma ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:24 schreef Paul het volgende:
Niet echt leuke wedstrijden vanaaf
Zaterdag,16.30 uur:
Vitesse - Heracles Almelo -
18.45 uur:
RKC Waalwijk - PEC Zwolle -
20.00 uur:
VVV-Venlo - ADO Den Haag -
21.00 uur:
FC Twente - FC Emmen -
2 halve teams. Blessures tegen corona. Nou, fantastisch. Echt zin in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Willem2 - Fey morgen verwacht ik wel wat van
Dat wordt een draak van een pot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Dus eigenlijk geen één leuke wedstrijd dit weekendquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een draak van een pot.
Gelukkig wel genieten van de Lord @:lenny_leonard
Bij Feyenoord is slechts de reservekeeper en een speler die verhuurd is aan Sparta geveld door corona.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 halve teams. Blessures tegen corona. Nou, fantastisch. Echt zin in.
Van Willem 2 misschien ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Wel waarschijnlijk weer 5 spelers op de bank (lol)quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is slechts de reservekeeper en een speler die verhuurd is aan Sparta geveld door corona.
Als Feyenoord zn niveau weer eens gaat vinden kan het leuk worden, maar heb het gevoel dat het beetje rommelt.quote:
Ik las dat Narsingh in de spits gaat spelen? Feyenoord zal wel weer lekker inzakken en dan schiet Berghuis er 1 of 2 in. Maar leuk vind ik het eigenlijk zelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord zn niveau weer eens gaat vinden kan het leuk worden, maar heb het gevoel dat het beetje rommelt.
Mja is ook wel zo. Feyenoord onder Advocaat was/is heel degelijk en solide (vorig seizoen). Moeilijk te verslaan. Maar leuk? Nee, alleen bij momenten. Aan de andere kant is Advocaat nooit een trainer geweest die aantrekkelijk voetbal laat zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las dat Narsingh in de spits gaat spelen? Feyenoord zal wel weer lekker inzakken en dan schiet Berghuis er 1 of 2 in. Maar leuk vind ik het eigenlijk zelden.
Oh zie nu de vermoedelijke opstelling, geen Narsingh.
Nikstequote:
Oh, wist niet wie het waren. Dan nog verwacht ik er niks van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is slechts de reservekeeper en een speler die verhuurd is aan Sparta geveld door corona.
Welke belangrijke spelers van W2 zijn er niet bij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wist niet wie het waren. Dan nog verwacht ik er niks van.
Hopelijk hebben wij snel weer WriedtGod terug.
Owusu, Wriedt, Nunnely. Toch 3 spelers die anders in de basis zouden staan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke belangrijke spelers van W2 zijn er niet bij?
Ah, dat is wel wat ja. Gelukkig wel genieten van de Lordquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Owusu, Wriedt, Nunnely. Toch 3 spelers die anders in de basis zouden staan.
Heerkens onzeker. Peters zal wel weer gewoon starten.
Nog wat wisselspelers weg zoals vd Bogert en Ogenia. Maar die kunnen we missen aangezien we DE LORD hebben.
Echt, stop de competitie gewoon weer en beschouw de wedstrijden als oefenpotjes. We zitten in speelronde 4 en het gaat al werkelijk nergens meer over.quote:
Hans, Hans, Hans waarom altijd die overacting?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Echt, stop de competitie gewoon weer en beschouw de wedstrijden als oefenpotjes. We zitten in speelronde 4 en het gaat al werkelijk nergens meer over.
Wel gunstig voor RKC overigens, grote kans dat deze wedstrijd straks weer met publiek gespeeld kan worden.
Een wedstrijd afgelast en meteen paniek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Echt, stop de competitie gewoon weer en beschouw de wedstrijden als oefenpotjes. We zitten in speelronde 4 en het gaat al werkelijk nergens meer over.
Wel gunstig voor RKC overigens, grote kans dat deze wedstrijd straks weer met publiek gespeeld kan worden.
Geleerd uit CORquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Een wedstrijd afgelast en meteen paniek.
We hebben al geen publiek meer, bij Feyenoord en RKC zitten ze nu vol met Corona.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hans, Hans, Hans waarom altijd die overacting?
Bij Feyenoord hebben de reservekeeper en iemand die verhuurd is aan Sparta corona.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We hebben al geen publiek meer, bij Feyenoord en RKC zitten ze nu vol met Corona.
Dat gaat toch nergens meer over?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Precies, en mensen met meer dan 2 hersencellen begrijpen dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat de competitie zoveel mogelijk doorgaat is ook in het belang van de clubs. Anders zegt de tv-maatschappij straks: bedankt voor niks, hier betalen we niet meer voor.
Nou ja. En blijkbaar half Varkenoord (1908). Maar goed, dat heeft ook weer niet zoveel met de A-selectie te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben de reservekeeper en iemand die verhuurd is aan Sparta corona.
Nee. Niet als het bij de huidige 2 gevallen blijft.quote:
Regel is je moet 13 spelers hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Niet als het bij de huidige 2 gevallen blijft.
Volgens mij is het 6 of meer, anders gaat het gewoon door.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Regel is je moet 13 spelers hebben.
Op een gegeven moment zijn ze zo kortademig dat zelfs bejaardenvoetbal sneller gaat. Goed hoor, alles voor het geld!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat de competitie zoveel mogelijk doorgaat is ook in het belang van de clubs. Anders zegt de tv-maatschappij straks: bedankt voor niks, hier betalen we niet meer voor.
Volgens mij zijn er maar weinig profvoetballers dik en bejaard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn ze zo kortademig dat zelfs bejaardenvoetbal sneller gaat. Goed hoor, alles voor het geld!
bet = void dan makkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Regel is je moet 13 spelers hebben.
Je hebt duidelijk het idee dat Corona hetzelfde is als je haar niet goed zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig profvoetballers dik en bejaard.
Eigenlijk alle voetballers die het hebben gehad stonden binnen een weekje weer op het veld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk het idee dat Corona hetzelfde is als je haar niet goed zitten.
Ik zet meestal thee met een fluitketelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ga thee zetten met een stroopwafel
Geen idee hoe groot de selectie is, bij Cambuur zei twee weken geleden iedereen in ieder geval dat het bij 13 afgelast zou worden. (die hadden toen 15 spelers)quote:
Dat doen Vitessesupporters meestal toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:10 schreef yats het volgende:
Ik vind het maar niets om een thuiswedstrijd thuis op de bank te kijken...
Maar ik nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen Vitessesupporters meestal toch?
Wel goed dat je je gevloek censureert voor de kinderen die meelezen hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:38 schreef yats het volgende:
Zelfs voetbal kijken zonder publiek is geen @%$# aan, zelfs niet als het je eigen club is.
Te hopen dat na die drie weken termijn het gewoon weer met publiek mag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:39 schreef MC-Morgan het volgende:
Het competitiegevoel is een beetje weg. Lijkt nu net een oefenwedstrijd in begin juli.
Die kans lijkt mij niet zo groot ouwe reus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te hopen dat na die drie weken termijn het gewoon weer met publiek mag.
Dan hebben we er niet zo lang last van, alleen met interlandaids.
Zeg maar gerust nihil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij niet zo groot ouwe reus.
Corona verdwijnt vanzelf wel weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij niet zo groot ouwe reus.
Verwarde man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corona verdwijnt vanzelf wel weer
- Donald Trump
Logisch toch? Al weet ik dat sommigen hier daar anders over denken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed dat je je gevloek censureert voor de kinderen die meelezen hier.
Trump is het bewijs dat democratie niet altijd een goed iets is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corona verdwijnt vanzelf wel weer
- Donald Trump
Dat is het sowieso niet als het grootste deel van de mensheid randdebiel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Trump is het bewijs dat democratie niet altijd een goed iets is.
Zak in elkaar joh ** gek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel goed dat je je gevloek censureert voor de kinderen die meelezen hier.
Een tikkeltje opportunistisch maar ik doe een hot teek: Vitesse gaat boven Utrecht eindigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tikkeltje opportunistisch maar ik doe een hot teek: Vitesse gaat boven Utrecht eindigen.En boven FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |