Dat kan hij ook best aardig, alleen meevoetballen gaat soms wat minder.quote:
Ergens toch ook wel onwerkelijk dat we echt kampioen zijn geworden met Kramer.quote:Op zondag 27 september 2020 17:52 schreef De_Kraam het volgende: [..] [ afbeelding ] Klein dansje gedaan.
Denk je dat het favoriete boek van Mvogo ook De Griezelbus is?quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik krijg hevige Piet Velthuizen vibes bij Mvogo
quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat het favoriete boek van Mvogo ook De Griezelbus is?
*wordtquote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Dit PSV word geen kampioen. Wat een matig team is dit.
en Lord Nelom.quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ergens toch ook wel onwerkelijk dat we echt kampioen zijn geworden met Kramer.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet welke 2 users je dan moet permbannen.
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier hebben ze wel de beste selectie van de eredivisie, alleen ze spelen nog niet echt als een team.
Mvogoquote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?
Deze vraag is al een keer gesteld en die ik heb toen ook beantwoord.quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben. Wie bij PSV zou bij Ajax in de basis staan?
Als het draait is het een heel moeilijk team om tegen te spelen. Alleen het draait vaak niet.quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
*wordt
Op papier hebben ze wel de beste selectie van de eredivisie, alleen ze spelen nog niet echt als een team.
Dat zou wel typisch PSV zijn inderdaadquote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Zorro het volgende:
PSV wacht uiteraard tot te blessuretijd voor de winnende treffer. Om op die manier wederom van een geslagde troll-actie te kunnen spreken,
Dat is gewoon een kwaliteit van PSV, heeft niets met geluk te maken.quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Zorro het volgende:
PSV wacht uiteraard tot te blessuretijd voor de winnende treffer. Om op die manier wederom van een geslaagde troll-actie te kunnen spreken.
quote:Op zondag 27 september 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mvogo
Maar dat is meer omdat Ten Hag denk ik geen negers uit elkaar kan halen
Negers kunnen niet keepenquote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:zipportal @:wereldgozer
Maar ik had wel gelijk met mijn kritiek op Veltman, Marin, Magallan, Eiting...wat een toeval dat ze ineens allemaal weg zijn bij Ajax.quote:Op zondag 27 september 2020 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shreyas heeft wel elk jaar dezelfde act.
Hij komt uit twente dus dat hoop ik wel voor hem.quote:Op zondag 27 september 2020 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zou Ten Hag de trainers van Heracles en PSV uit elkaar kunnen houden? Of is dat semi Duitser makkelijk voor hem?
Ja en je dacht ook dat Baumgartl en Bruma wereldaankopen waren.quote:Op zondag 27 september 2020 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk met mijn kritiek op Veltman, Marin, Magallan, Eiting...wat een toeval dat ze ineens allemaal weg zijn bij Ajax.
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de winnende.quote:Op zondag 27 september 2020 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en je dacht ook dat Baumgartl en Bruma wereldaankopen waren.
Ik betwijfel hetquote:
Heracles maakt zo de 2-1 ?quote:Op zondag 27 september 2020 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de gelijkmaker.
Het staat al gelijk, Hans.quote:Op zondag 27 september 2020 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldaankoop is een groot woord. Baumgartl is beter dan Veltman of Magallan dus die had ik inderdaad dan liever bij Ajax. Bruma maakt zo de gelijkmaker.
quote:
quote:
Aangepast, dank jequote:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
In het hoofd van Shreyas is het altijd sesamstraat.
Luuk de Jong 90+3quote:Op zondag 27 september 2020 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV zal op het einde wel weer net winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |