Van Aert zit volgend jaar gewoon weer in de trein hoor.quote:Op zondag 27 september 2020 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Van Aert met zijn nieuwe superstatus sowieso niet meer naar de Tour wil als luxeknecht, los van het resultaat van vandaag
Dan zal hij een andere ploeg moeten zoeken. Jumbo gaat de komende jaren voor de Touroverwinning.quote:Op zondag 27 september 2020 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Van Aert met zijn nieuwe superstatus sowieso niet meer naar de Tour wil als luxeknecht, los van het resultaat van vandaag
Wellicht dat Roglic al had gezegd dat die de benen niet meer had en dat Wout het maar zo moest proberenquote:Op zondag 27 september 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hoor je er niets over dat Wout de achtervolging opblaast door twee van die versnellingen.
Pas op je portemonnee en je horlogequote:Op zondag 27 september 2020 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Lieve jongen is Julian toch. Ik wil hem een knuffel geven.
En je vriendinquote:Op zondag 27 september 2020 16:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Pas op je portemonnee en je horloge
Heb je die kop gezien van Roglic op de klim? Normaal zie je niets aan hem, nu had hij bijna een TIA alsof hij Aru zelf was.quote:Op zondag 27 september 2020 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wellicht dat Roglic al had gezegd dat die de benen niet meer had en dat Wout het maar zo moest proberen
Gewoon zoals Kwiatkowski doen, voorjaar voor jezelf, Tour in principe in dienst vanquote:Op zondag 27 september 2020 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal hij een andere ploeg moeten zoeken. Jumbo gaat de komende jaren voor de Touroverwinning.
Eensquote:Op zondag 27 september 2020 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout krijgt gewoon vrijheid in voorjaarsklassiekers en wellicht een kleine ronde hier en daar. En in Tour gewoon in trein en soms een etappeje. Niks mis mee joh.
Ik vermoed dat de problemen tussen Van Aert en Roglic niet zo groot zijn als alle Belgen ons misschien willen laten geloven. Roglic was, vermoed ik, allang blij dat-ie het leven had en z'n karretje er nog aan kon hangen. En met een halfdooie Roglic rijd je het gat met een hele sterke Flip NIET dicht.quote:Op zondag 27 september 2020 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wellicht dat Roglic al had gezegd dat die de benen niet meer had en dat Wout het maar zo moest proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |