Hoe heet die Rus ook alweer die dat ook altijd deedquote:Op zondag 27 september 2020 16:39 schreef TheArt het volgende:
Valgren 11e. Hoe krijgt die gast dat elke keer weer voor elkaar op het WK
Kolobnev.quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe heet die Rus ook alweer die dat ook altijd deed
Kolobnevquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kolobnev!quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker op twitter.quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef Momo het volgende:
Boze Belgen die boos zijn op Roglic op twitter genot
Pardon?quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dumoulin was rotslecht. Van Baarle was een schande.
Ik ben niet echt boos op Roglic. Hij is geen Belgquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef Momo het volgende:
Boze Belgen die boos zijn op Roglic op twitter genot
Weer tweede achter mvdPquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wout zal zich moeten troosten met nog een monumentje in oktober
Wat?quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Blijf van de alcohol af.quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn weekend kan niet meer stuk. Het vlaggetjesdenken in een alternatieve vorm.quote:
Dumoulin heeft mij echt positief verrast. Mooi dat ie het in ieder geval probeerde en uiteindelijk is ie maar net niet mee met de vijf.quote:
Heb je al een ploeg in gedachten?quote:Op zondag 27 september 2020 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ik wil Juul in z'n carrière wel minstens één jaar zonder Patbonus zien.
Scherpquote:Op zondag 27 september 2020 16:42 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen hebben gekoerst zoals Jumbo Visma dat in de Tour gedaan hebben. Gereden voor Flip.
Vind je dat niet opportunistisch.quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak alleen een uitzondering voor firstcycling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |