Hoe heet die Rus ook alweer die dat ook altijd deedquote:Op zondag 27 september 2020 16:39 schreef TheArt het volgende:
Valgren 11e. Hoe krijgt die gast dat elke keer weer voor elkaar op het WK
Kolobnev.quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe heet die Rus ook alweer die dat ook altijd deed
Kolobnevquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kolobnev!quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker op twitter.quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef Momo het volgende:
Boze Belgen die boos zijn op Roglic op twitter genot
Pardon?quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dumoulin was rotslecht. Van Baarle was een schande.
Ik ben niet echt boos op Roglic. Hij is geen Belgquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef Momo het volgende:
Boze Belgen die boos zijn op Roglic op twitter genot
Weer tweede achter mvdPquote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wout zal zich moeten troosten met nog een monumentje in oktober
Wat?quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Blijf van de alcohol af.quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn weekend kan niet meer stuk. Het vlaggetjesdenken in een alternatieve vorm.quote:
Dumoulin heeft mij echt positief verrast. Mooi dat ie het in ieder geval probeerde en uiteindelijk is ie maar net niet mee met de vijf.quote:
Heb je al een ploeg in gedachten?quote:Op zondag 27 september 2020 16:42 schreef wimderon het volgende:
Ik wil Juul in z'n carrière wel minstens één jaar zonder Patbonus zien.
Scherpquote:Op zondag 27 september 2020 16:42 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen hebben gekoerst zoals Jumbo Visma dat in de Tour gedaan hebben. Gereden voor Flip.
Vind je dat niet opportunistisch.quote:Op zondag 27 september 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak alleen een uitzondering voor firstcycling.
Remco had dat gat zo dicht geredenquote:
Nee, niet echt.quote:Op zondag 27 september 2020 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je dat niet opportunistisch.
Andrej Hauptman.quote:Op zondag 27 september 2020 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht. Hij is met een positief gevoel uit de Tour gekomen. Jammer dat hij net de punch miste om aan te sluiten.quote:Op zondag 27 september 2020 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dumoulin heeft mij echt positief verrast. Mooi dat ie het in ieder geval probeerde en uiteindelijk is ie maar net niet mee met de vijf.
Kan gebeuren.quote:
Citroën ofzo, dat zou lachen worden.quote:Op zondag 27 september 2020 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je al een ploeg in gedachten?
Veel plezier!quote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ik ga weer verder lachen om de Roglic-Wout-woede.
Denk dat Mathieu dan wel beter moet zijn dan dit jaarquote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Leuke koers gezien volgend jaar weer genieten met MVP vs WVA
Ja, die hebben nu in ieder geval genoeg geld.quote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Citroën ofzo, dat zou lachen worden.
Tom is ook geen springveer kan je dan ook niet verwachten van hem. Weet ook niet of de mannen achter de groep WVA nog echt vol door reden, anders hadden ze er nog bij kunnen komenquote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht. Hij is met een positief gevoel uit de Tour gekomen. Jammer dat hij net de punch miste om aan te sluiten.
Ja, dit pakt niet zo goed uit.quote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-tour~1601148315189/
Die had solo gewonnen vanaf 70kquote:
WAT HEEFT ROGLIC NU WEER BEREIKT?quote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Karl zal nu ook wel gaan schuimbekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |