Door het slotje gepost.quote:Op zondag 27 september 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zit hij niet op jouw nietszeggende bagger te wachten.
Ja he! Wat vuurwerkquote:Op zondag 27 september 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik hoop ook dat Elia snel komt!
quote:
Wel een oudje he.quote:Vastgemaakte Tweet
Paul in the Dark
@paulinthedark
·
3 feb. 2012
Retweet if you want Rodney Sneijder in the base of FC Utrecht against Ajax. #ajautr #utrecht #ajax
@sneijder101010
#utrproat
Ik lasagne... lekker authentiek Surinaams. Jorgen raymann’s favoriete kostje.quote:Op zondag 27 september 2020 15:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga groentesoep eten. Zal ook wel Surinaams zijn.
Ligt eraan of het saoto is.quote:Op zondag 27 september 2020 15:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga groentesoep eten. Zal ook wel Surinaams zijn.
volgende week ofzo maar weer naar rottiedamquote:Op zondag 27 september 2020 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we gewoon stellen dat de "Surinamer" dus niet bestaat?
tenzij je een indiaan bent geboren in suriname want die zijn toch de oorspronkelijke inwoners
#gekoloniseerd @:wereldgozer @:lenny_leonard @:coco.
Die jattende Suri’s ook altijdquote:Op zondag 27 september 2020 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is Indonesisch.
Post verworpen.
Thyfus lekker allemaal.quote:Op zondag 27 september 2020 15:40 schreef Erasmus het volgende:
Surinaams eten
Roti
Broodje kipkerrie
Broodje garnalen
Disclaimer: ik ben GEEN Surinamer
@KingRolandquote:Op zondag 27 september 2020 16:00 schreef Paul het volgende:
KERKGOD![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
KERKGOD
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Daar komt Elia de plaatjes draaier.
Stel je word gesponsord door de Mac.quote:Op zondag 27 september 2020 15:58 schreef Paul het volgende:
Arzani, het wonderkind uit Australie, hij gaat vlammen bij FCU
[ afbeelding ]
Dan is het rondom het stadion schoon.quote:Op zondag 27 september 2020 16:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Stel je word gesponsord door de Mac.
@Paul is in een ketel met blauwe verf gevallen en heeft daardoor supermodkrachten gekregen.quote:Op zondag 27 september 2020 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat @:paul moderator is. Wat is er misgegaan @:ggmm?
Je gaf geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 27 september 2020 16:07 schreef Zipportal het volgende:
JR reageert al niet meer. Verspilde energie weer. @:GGMM
Jawel hoor. Zie vorige topic.quote:Op zondag 27 september 2020 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaf geen antwoord op mijn vraag.
Sinds hij in VBL post mag dat.quote:Op zondag 27 september 2020 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat @:paul moderator is. Wat is er misgegaan @:ggmm?
Mooi toch, kan je nog langer van hem genieten.quote:Op zondag 27 september 2020 16:15 schreef Paul het volgende:
Oeij Kerk geblesseerd net voor z'n transfer
Oei, hier wordt Zipportal voor het blok gezet.quote:Op zondag 27 september 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord, maar met een wedervraag komen.
Afgehandeld.quote:Op zondag 27 september 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord, maar met een wedervraag komen.
Grote zakdoek bij zich.quote:Op zondag 27 september 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Twan maar je schrijft het als Toine staat in Almelo.
Tot zover deze snelle analyse.
Dat Ajax sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 27 september 2020 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ben nog steeds mad om die kut van der Hart.
Jawel, er was alleen geen polletjequote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd niet op hem teruggespeeld
Ik heb net koffie. Dus dat stel ik voor. IPA is sowieso bocht.quote:Op zondag 27 september 2020 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal ik koffie pakken of een Grolsch ipa?
@toeterjanquote:Op zondag 27 september 2020 16:51 schreef De_Kraam het volgende:
Rot eens op met die kut toeter bij Emmen.
IPA is fijn manquote:Op zondag 27 september 2020 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb net koffie. Dus dat stel ik voor. IPA is sowieso bocht.
Houd op, schei uit. Wilde het vrijdag aanpassen maar toen begon ik te vroeg met drinken.quote:Op zondag 27 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tresor en Pavlidis in m'n manager, genot
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 27 september 2020 17:01 schreef De_Kraam het volgende:
Emmen - Willem II is de leukere wedstrijd.
PSV is ook wel retesaai inderdaad, helemaal na Fey - Ado genot.quote:
Niks van gezienquote:
quote:Op zondag 27 september 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit al met zijn hoofd bij Ajax.
Dat ligt eraan. Woon je in Australië?quote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Hoe moet ik "boven oksel" interpreteren?
Als de VAR die heeft mogen ze het ook wel aan ons laten zienquote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Zou ook z'n bovenarm kunnen zijn
Eigenlijk heb je nog een iets andere hoek nodig
Om er met z'n schouder bij te kunnen?quote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom hij zijn schouder/arm optrekt.
Wees blij dat er niet nog rood bij komt. Daar grossiert de VAR ook in.quote:Op zondag 27 september 2020 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan toch niet waar zijn
Wat een bullshit. Gelukkig nog tijd om het recht te zetten
Ja, da's waar. Wat een kutregelquote:Op zondag 27 september 2020 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Maar of het nou een penalty is of niet, dat had Viergever op zoveel manieren beter op kunnen lossen
Muah het is Viergever.quote:Op zondag 27 september 2020 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Maar of het nou een penalty is of niet, dat had Viergever op zoveel manieren beter op kunnen lossen
Daar heb jij weer een punt, ik had moeten zeggen dat je van een verdediger van PSV betere oplossingen mag verwachten!quote:
Zekerquote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een penalty?
Jajaquote:Op zondag 27 september 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Had van mij ook rood mogen zijn. Hij gaat bewust met zijn arm naar de bal!
Ik denk dat dat niet alleen geldt voor die ene verdediger vandaag.quote:Op zondag 27 september 2020 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt, ik had moeten zeggen dat je van een verdediger van PSV betere oplossingen mag verwachten!
Bewust hands maken is een penalty.quote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een penalty?
Misschien zit hij al met zijn hoofd bij Ajax.quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef RipCity het volgende:
Oh wtf ihatarran speelt mee... niet eens door gehad.
Kapsalon klappen in de kleedkamer als PSV verliest.quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
Mootje heeft nog steeds een shoarmapens
Waarom zou je een speler met overgewicht halenquote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien zit hij al met zijn hoofd bij Ajax.
Hij heeft zijn niveau daar vast op aangepast?quote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien zit hij al met zijn hoofd bij Ajax.
Nu heb ik best wel trek in een kapsalonquote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kapsalon klappen in de kleedkamer als PSV verliest.
oh nee dat was pizza.
Broodjes kroket genot.quote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler met overgewicht halen
Lijkt me meer iets voor Feyenoord
Maar Bruma staat op de flankenquote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Domme vraag of dacht je dat ze Bruma voor de lol opstellen.
Johnny schijnt een aardig potje te keepen bij de amateurs inmiddels.quote:Op zondag 27 september 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler met overgewicht halen
Lijkt me meer iets voor Feyenoord
Maar de schouder is geen hands.quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Bewust hands maken is een penalty.
Ik zie liever Bruma op de banken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |