Inderdaad!quote:Op zondag 27 september 2020 15:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sylvana Simons heeft dan ook heeeeel af en toe gelijk.
Dit zijn een van die zeldzame momenten waarin zij gewoon gelijk heeft. Dat gerecht heeft niks met roti te maken
Roti is een geweldig gerecht. Ben benieuwd of René ooit roti heeft gegeten.quote:Op zondag 27 september 2020 15:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zijn een van die zeldzame momenten waarin zij gewoon gelijk heeft. Dat gerecht heeft niks met roti te maken
Jaquote:Op zondag 27 september 2020 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Roti is een geweldig gerecht. Ben benieuwd of René ooit roti heeft gegeten.
Wat ben je toch ook een man van de wereld!quote:
Waarschijnlijk wel zo iemand die de madame Jeanette sambal links laat liggen.quote:Op zondag 27 september 2020 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een man van de wereld!
Ja maar afgezien daarvan is "cultureel kolonialisme" en "cultural appropriation" een achterlijk concept. Oké het is geen roti, nou en. Zij moet er meteen weer zo'n racisme jankverhaal van maken. Terwijl Surinamers roti gejat hebben uit India en daarna verneukt met andere ingrediënten waarna het hunnie gerecht werd.quote:Op zondag 27 september 2020 15:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes tussendoor Nielsie?quote:Op zondag 27 september 2020 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een man van de wereld!
Volgens mij heb ik iemand ontdekt die niet erg woke is.quote:Op zondag 27 september 2020 15:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja maar afgezien daarvan is "cultureel kolonialisme" en "cultural appropriation" een achterlijk concept. Oké het is geen roti, nou en. Zij moet er meteen weer zo'n racisme jankverhaal van maken. Terwijl Surinamers roti gejat hebben uit India en daarna verneukt met andere ingrediënten waarna het hunnie gerecht werd.
m.a.w. gewoon je bek houden.
#FREEDEROTIE #IKDOENIETMEERMEE #WARUNGMINI4LIFEquote:Op zondag 27 september 2020 15:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja maar afgezien daarvan is "cultureel kolonialisme" en "cultural appropriation" een achterlijk concept. Oké het is geen roti, nou en. Zij moet er meteen weer zo'n racisme jankverhaal van maken. Terwijl Surinamers roti gejat hebben uit India en daarna verneukt met andere ingrediënten waarna het hunnie gerecht werd.
Alle pedofielen uit de regering gaan door Operatie Q heel snel opgepakt worden, net in de slowchat gepost.quote:Op zondag 27 september 2020 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes tussendoor Nielsie?
Of je kan ook zeggen dat Surinamers het beter hebben gemaakt en het bekender hebben gemaakt.quote:Op zondag 27 september 2020 15:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we gewoon stellen dat de "Surinamer" dus niet bestaat?quote:Op zondag 27 september 2020 15:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
#FREEDEROTIE #IKDOENIETMEERMEE #WARUNGMINI4LIFE
Zolang mijn broodje kipkerrie en mijn roti bij Warung Mini blijft bestaan vind ik alles bestquote:Op zondag 27 september 2020 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we gewoon stellen dat de "Surinamer" dus niet bestaat?
tenzij je een indiaan bent geboren in suriname want die zijn toch de oorspronkelijke inwoners
#gekoloniseerd @:wereldgozer @:lenny_leonard @:coco.
Ik denk dat @De_Kraam ook altijd zin heeft in een Surinaams gerecht.quote:Op zondag 27 september 2020 15:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zolang ik maar mijn broodje kipkerrie en mijn roti bij Warung Mini blijft bestaan vind ik alles best
Waarom reageer jij nooit op mentions. Zelfs niet op een Flodder mention?quote:Op zondag 27 september 2020 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom verwerk jij zo vaak 'hond' in namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |