wordt 10e of 9e denk ik.quote:Op zondag 27 september 2020 14:24 schreef potjecreme het volgende: Gaat Albon in de punten eindigen?
Moet lukken. Kmag kan hij wel op eigen kracht voorbij.quote:
Blijft wel vreemd dat ze 365 dagen per jaar met die auto bezig zijn, maar zoveel gebreken heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 14:25 schreef Newone82 het volgende:
Max is de hele race al met zijn engineer bezig om de ERS (batterij) goed te krijgen. Blijkbaar is er niet genoeg energie aan het begin van het rechte stuk, zodat ie eerder clipt.
Alles leuk en aardig natuurlijk: Maar dat moet je gewoon voor elkaar hebben en niet nog tijdens de race moeten debuggen. Die MERCs hebben dat wel gewoon tip-top natuurlijk.
Hij heeft amper iemand hoeven inhalen, amper verkeer ook.quote:Op zondag 27 september 2020 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. De Mercedes is gewoon goed in vrije lucht.
Die extra secondes zijn ook tijd die het kost om in te halen.
Ik zou voor Gasly gaan.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Wie zit er volgens jullie in de tweede Red Bull auto?
Ik zou voor Perez gaan
Schumacher, al gaat Ferrari daar niet mee akkoordquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Heb je niks aan minimaal 1e anderhalve seizoenquote:Op zondag 27 september 2020 14:27 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Schumacher, al gaat Ferrari daar niet mee akkoord
lol wat ?quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Dat wordt echt genot.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik had helemaal gemist dat ze er twee in Bahrein rijden en dan de tweede op die rare lay-out, handjevol bochten, ronden onder de minuut en 87 ronden in de race
De auto is gebouwd op de limiet, dan krijg je dat. Een degelijke auto is niet zo snel.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft wel vreemd dat ze 365 dagen per jaar met die auto bezig zijn, maar zoveel gebreken heeft.
Ja, dat wordt ook heel leuk in de kwalificatie als je al ziet hoe het in Monza ging..quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik had helemaal gemist dat ze er twee in Bahrein rijden en dan de tweede op die rare lay-out, handjevol bochten, ronden onder de minuut en 87 ronden in de race
Räikkönenquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Bahrein, Abu Dhabi, Singapore, China, Azerbaijan, Hongarije, Rusland... waar was je fophef?quote:Op zondag 27 september 2020 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Grand Prix van Saudi-Arabië, flikkert op
En dan nog op een belangrijk moment ook![]()
Minder dan Ocon en heeft moeite met Stroll. Lijkt me geen goede keus.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Het is in elk geval eens echt iets anders, genoeg om er nieuwsgierig naar te zijnquote:Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Ja,
[..]
dat wordt ook heel leuk in de kwalificatie als je al ziet hoe het in Monza ging..
True. Typisch Red Bullquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft wel vreemd dat ze 365 dagen per jaar met die auto bezig zijn, maar zoveel gebreken heeft.
Ik ook. Alles beter dan Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Huh wat?quote:Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Bahrein, Abu Dhabi, Singapore, China, Azerbaijan, Hongarije, Rusland... waar was je fophef?
[ twitter ]
Nee, de Mercedes is gewoon sneller.quote:Op zondag 27 september 2020 14:28 schreef Mothzor het volgende:
Hamilton pakt nu inenen best veel tijd op Max. Zit max in verkeer?
quote:Op zondag 27 september 2020 14:31 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, de Mercedes is gewoon sneller.
Daarom juistquote:Op zondag 27 september 2020 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekker dan, punt verloren voor Gasly
JAquote:Op zondag 27 september 2020 14:31 schreef TjjWester het volgende:
Moet hamilton zijn straf nog nemen??
Neequote:Op zondag 27 september 2020 14:31 schreef TjjWester het volgende:
Nee. Bij de pitstop gedaan.quote:Op zondag 27 september 2020 14:31 schreef TjjWester het volgende:
Oh dan is max veilig. Dan zijn de ham tot ver statistieken ook overbodig.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 september 2020 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Your silence, bij al die GPs in die andere achterlijke landen, is violence.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oh dan is max veilig. Dan zijn de ham tot ver statistieken ook overbodig.
De volle 10 seconden en dan weer derde liggen....... Only in a merc.quote:
Dat was het verschil tijdens zijn pitstop met Ocon op P4. Die na zijn stop achter Hamilton uitkwam, dus ja.quote:Op zondag 27 september 2020 14:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De volle 10 seconden en dan weer derde liggen....... Only in a merc.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:35 schreef Gehrman het volgende:
Olav heeft echt een hekel aan Fransen.
French fuckquote:Op zondag 27 september 2020 14:35 schreef Gehrman het volgende:
Olav heeft echt een hekel aan Fransen.
Meerdere jaren volgens Horner.quote:Op zondag 27 september 2020 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoelang heeft Albon een contract bij Red Bull?
Ik zou het liefst Vettel zien.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Hij kwam Norris ook niet voorbij, die banden zijn 44 laps oudquote:
Op Mugello was die wel briljant met inhalen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:36 schreef Tijn het volgende:
Ik ben niet zo van het Albon bashen, maar godverdomme wat een faler is het toch
Dit. Moet nog wel Norris voorbij. Die rijdt op hele oude banden.quote:
Juist daarom geven ze hem meer tijd.quote:Op zondag 27 september 2020 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Stop gewoon met Albon. Zo snel ze eerder Gasly en Kvyat afschreven, zoveel tijd geven ze Albon nu juist
En niet meer, gelukkig.quote:
(lol)quote:Op zondag 27 september 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Waarom was Sainz niet under investigation?!
Tegen een RB15 op verse banden?quote:Op zondag 27 september 2020 14:36 schreef Tijn het volgende:
Ik ben niet zo van het Albon bashen, maar godverdomme wat een faler is het toch
Auto was daar veel sneller, max had die gewonnen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op Mugello was die wel briljant met inhalen.
Gasly reed naast hem.quote:Op zondag 27 september 2020 14:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Daarvan ga je rare lijnen rijden?
En Norris en Bottasquote:Op zondag 27 september 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Waarom was Sainz niet under investigation?!
Sainz.quote:
Het feit dat-ie überhaupt onderaan de top 10 bungelt is natuurlijk onverdedigbaar.quote:Op zondag 27 september 2020 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tegen een RB15 op verse banden?
En dat in auto die slechter is dan de racing point, Renault en McLaren.quote:Op zondag 27 september 2020 14:40 schreef beantherio het volgende:
Dit wordt nog een verrassend positieve race voor Verstappen.
Veel voldoening zal achter Bottas finishen nooit gevenquote:Op zondag 27 september 2020 14:40 schreef beantherio het volgende:
Dit wordt nog een verrassend positieve race voor Verstappen.
Gelukkig dat je het even zegt want ik zag het echt niet voorbij komen op tv.quote:
Die race was een stuk interessanterquote:Op zondag 27 september 2020 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
lol mijn stream schakelt opeens over naar f2
kun je goed kijken want is erg kortquote:Op zondag 27 september 2020 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
5 ronden genotquote:Op zondag 27 september 2020 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Achterblijversquote:Op zondag 27 september 2020 14:42 schreef StephanL het volgende:
Bottas stopt er mee, met snel rijden
Sainz.quote:
Zou ook leuk zijn ja. Gewoon elke week 2 uur rijdenquote:Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef mikieu het volgende:
Weer de race te kort. Moet gewoon 50-100km bij.
Gevecht in het begin tussen Albon Russel en Norris was leukquote:Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het niet zo’n hele saaie race. Best wat incidentjes. Qua spanning om posities viel het tegen ja.
Dan komen ze zonder peut te staan.quote:Op zondag 27 september 2020 14:43 schreef mikieu het volgende:
Weer de race te kort. Moet gewoon 50-100km bij.
Verkeerquote:
Geen verkeer meerquote:Op zondag 27 september 2020 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Bottas trapt de brommer aan en lost de zandzakken, 34.7 ineens in S1.
Moet ook passen hčquote:Op zondag 27 september 2020 14:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Als ze het weten nemen ze vast wat meer mee
Ja ik heb het gezien.quote:Op zondag 27 september 2020 14:44 schreef franske19 het volgende:
2.5 seconden verloren door achterblijvers.
Mja Vettel ging zo extreem aan kant voor Max dat ie gevecht met Magnussen opgaf en zelfs bijna Raikonnen om z'n oren kreegquote:Op zondag 27 september 2020 14:44 schreef Mothzor het volgende:
Men gaat weer lekker aan de kant. 2,5 seconden verlies in half rondje
Was duidelijk toen de straf werd uitgesproken dat hij op P3 zou eindigen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:46 schreef Tijn het volgende:
Hamilton heeft niet eens geprobeerd om iets van z'n 2e stint te maken
Raikkonen, Magnussen, P13.. zou het Vettel iets boeien?quote:Op zondag 27 september 2020 14:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja Vettel ging zo extreem aan kant voor Max dat ie gevecht met Magnussen opgaf en zelfs bijna Raikonnen om z'n oren kreeg
Maar wel 2-3 bochten te laat.quote:Op zondag 27 september 2020 14:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja Vettel ging zo extreem aan kant voor Max dat ie gevecht met Magnussen opgaf en zelfs bijna Raikonnen om z'n oren kreeg
Dat soort zaken hebben best wel invloed op het ontwerp van een auto. 15-30% meer raceafstand heeft een behoorlijke impact.quote:Op zondag 27 september 2020 14:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Als ze het weten zorgen ze daar wel voor
Inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2020 14:47 schreef Mansjester het volgende:
Leclerc ook weer echt een prima race gereden.
Heb het al eerder gezegd, die haalt echt alles uit zn auto
Behalve toen-ie Stroll uit de race kegelde in de openingsronde.quote:Op zondag 27 september 2020 14:47 schreef Mansjester het volgende:
Leclerc ook weer echt een prima race gereden.
Rustaaaghquote:Op zondag 27 september 2020 14:48 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een vreugde bij Mercedes (!).![]()
![]()
STELLETJE IDIOTEN! BOTTAS VERDIENT BETER DAN DIT.
Die is niet aanwezig in Sochiquote:
?quote:Op zondag 27 september 2020 14:49 schreef Gruj0 het volgende:
Albon 5 seconden. Daar gaat die ene fucking punt.
Een zware klap voor de rassenongelijkheid.quote:Op zondag 27 september 2020 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
Breonna moet het met de aandacht van plek 3 doen vandaag
Niet de juiste route genomenquote:
Medvedev, Lukashenko, Kadyrov ook prima.quote:Op zondag 27 september 2020 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is niet aanwezig in Sochi
Dat soort dingen gelden alleen voor Hamilton.quote:Op zondag 27 september 2020 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben bij Mercedes ook geen creativiteit op de boordradio he
Dit verwachtte ik alquote:
Nee, ondanks dat de marketingafdeling het er zo druk mee heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben bij Mercedes ook geen creativiteit op de boordradio he
Dit. Wat een sukkel.quote:Op zondag 27 september 2020 14:50 schreef franske19 het volgende:
Man man man. Je faalt zelf keihard in de meest dominante auto ooit en gaat dan huilen om criticasters.
Dit. Was gewoon 1/2 geweest zonder tijdstrafquote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
Als Verstappen de Mercedes heeft gesplit.Hamilton heeft dat zelf gedaan.
Ok boomer.quote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
Wie kon er anders tussen zitten?quote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef mikieu het volgende:
Netflix, gaan jullie over 2 weken weer naar merc?
P2 worden in een middelmatige wagen blijkbaarquote:Op zondag 27 september 2020 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
DotD voor Maxgeen zak gedaan eigenlijk
Hamilton had nog prima voor Max kunnen eindigen maar hij had geen zin meer na beetje tegenslagquote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Was gewoon 1/2 geweest zonder tijdstraf
Zo heeft Mercedes al 3 races gewonnen dankzij Max die niet finishte.quote:Op zondag 27 september 2020 14:51 schreef potjecreme het volgende:
Duidelijk niet Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wie kon er anders tussen zitten?
Dat is toch zijn werk? Je houdt niet vast aan een overhaast aangestelde invalkracht omdat hij het Hamilton moeilijk moet maken.quote:Op zondag 27 september 2020 14:50 schreef potjecreme het volgende:
Tja alleen als je kan winnen als Hamilton zichzelf uitschakelt..
Hij moest zijn banden heel houden.quote:Op zondag 27 september 2020 14:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hamilton had nog prima voor Max kunnen eindigen maar hij had geen zin meer na beetje tegenslag
15.00quote:
Dit vind ik een leuke grap.quote:Op zondag 27 september 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo heeft Mercedes al 3 races gewonnen dankzij Max die niet finishte.
Tussen de raceauto’s? (lol)quote:
Ook nog jaquote:Op zondag 27 september 2020 14:53 schreef daNpy het volgende:
Tijd om het einde van een echte race gaan kijken.
Dit dus.quote:Op zondag 27 september 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo heeft Mercedes al 3 races gewonnen dankzij Max die niet finishte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |