'Je moet iets doen' maar dikke kans dat het niet helpt.quote:Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betwijfel het. Is toch vaak hetzelfde groepje wat mekaar toch al de hele dag op het complex tegenkomt wat daar zit.
Maar goed, op een gegeven moment moet je ook gewoon iets gaan doen. Stilzitten en toekijken gaat de situatie sowieso niet oplossen.
Als ik het zo volgde, waren er toch best wat besmettingen in die kantines bij sportverenigingen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betwijfel het. Is toch vaak hetzelfde groepje wat mekaar toch al de hele dag op het complex tegenkomt wat daar zit.
Maar goed, op een gegeven moment moet je ook gewoon iets gaan doen. Stilzitten en toekijken gaat de situatie sowieso niet oplossen.
Bron?quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het zo volgde, waren er toch best wat besmettingen in die kantines bij sportverenigingen.
En ik kan me voorstellen dat ze het niet helemaal op slot willen gooien.
Het is niet altijd zo dat de meest ontwrichtende maatregelen ook de meest effectieve zijn. Dat is gewoon geen maat.quote:Op zondag 27 september 2020 18:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
serieus ??
hoe verzinnen ze deze fopmaatregelen ?
En die vinden allemaal na 16 uur plaats? Daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het zo volgde, waren er toch best wat besmettingen in die kantines bij sportverenigingen.
Nee dat viel best mee, dat was dat staatje waar bij (sport)verenigingen ook studentenverenigingen werden meegerekend.quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef capricia het volgende:
[..]
İk zit gewoon netjes op 1,5 afstand met mondkapje op iets van 20 minuten gedurende de dienst, thank you very much...quote:Op zondag 27 september 2020 18:10 schreef quirina het volgende:
Ze kunnen beter gebedshuizen ook sluiten.
Je kan je club op een andere manier financieel steunen. Als je club je alles is doneer je geld.quote:Op zondag 27 september 2020 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat viel best mee, dat was dat staatje waar bij (sport)verenigingen ook studentenverenigingen werden meegerekend.
Ik kan overigens de overweging best begrijpen, de redenatie van Bruls ook. Maar het gaat echt de doodsteek voor clubs zijn.
Wie gaat dat betalen?quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef quirina het volgende:
Sport is nodig.
Kantine is niet nodig, zet een kraam neer waar je wat te drinken kan kopen en klaar.
Jij snapt er weinig van merk ik al.quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef quirina het volgende:
Sport is nodig.
Kantine is niet nodig, zet een kraam neer waar je wat te drinken kan kopen en klaar.
dus ze hadden dat 2 weken geleden al moeten invoeren, nu is het eigenlijk gewoon te laat en moeten ze die kantines sluiten.quote:Op zondag 27 september 2020 18:11 schreef capricia het volgende:
[..]
mee eens maar daar is het nu al te laat voor......deze regel hadden ze moeten invoeren voordat het voetbal/sport seizoen begon....quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo dat de meest ontwrichtende maatregelen ook de meest effectieve zijn. Dat is gewoon geen maat.
Dit kan tactisch gezien nog wel aardig uitpakken. Ik zie dit liever dan als kippen zonder kop alles maar dicht te klappen.
Dus voor iedereen die bij een club geld uit komt geven is 'de club z'n alles'?quote:Op zondag 27 september 2020 18:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Je kan je club op een andere manier financieel steunen. Als je club je alles is doneer je geld.
En sportclubs hebben ook totaal geen maatschappelijke functie?quote:Op zondag 27 september 2020 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus voor iedereen die bij een club geld uit komt geven is 'de club z'n alles'?
Door al het gedoe rond niet kunnen omkleden en douchen bij sportverenigingen en verplichte 1,5m en zitten gaan er sowieso giga veel inkomsten verloren. De derde helft is echt compleet klote geworden.quote:Op zondag 27 september 2020 18:12 schreef quirina het volgende:
Sport is nodig.
Dit. Het sociaal-maatschappelijke aspect van een sportvereniging is juist enorm belangrijk.quote:Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En sportclubs hebben ook totaal geen maatschappelijke functie?
Coronalocatorquote:
De derde helft is helemaal niet klote geworden, hier al wekenlang prima te doen binnen de richtlijnen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door al het gedoe rond niet kunnen omkleden en douchen bij sportverenigingen en verplichte 1,5m en zitten gaan er sowieso giga veel inkomsten verloren. De derde helft is echt compleet klote geworden.
Dat vind ik nogal wat in een tijd dat de cijfers laag waren. Je kan niet dit soort dingen preventief maar afschaffen. Sportclubs vervullen geen onbelangrijke rol voor w.b. de sociale cohesie.quote:Op zondag 27 september 2020 18:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mee eens maar daar is het nu al te laat voor......deze regel hadden ze moeten invoeren voordat het voetbal/sport seizoen begon....
Bij jou ja, bij mij niet. Meningen verschillen dus.quote:Op zondag 27 september 2020 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De derde helft is helemaal niet klote geworden, hier al wekenlang prima te doen binnen de richtlijnen.
Schiphol en de havens doen wel iets meer dan alleen vakantiegangers en AliExpress. We kunnen niet zonder ‘t buitenland, en al helemaal geen 3 maanden+quote:Op zondag 27 september 2020 18:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Schiphol en de havens dichtgooien kan prima tot de Kerst inderdaad. AliExpress meuk en vakantiegangers wachten maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |