Krijgen we weer die @Paul FCU actquote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg hierna geen leuk potje.
Utrecht - RKC
Dat lijkt me een mooi moment voor wat huishoudelijke klusjesquote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht - RKC
Neequote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je door wat je hier getypt hebt Coco
Dan ga ik even boodschappen doen!quote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht - RKC
Dat is alleen leuk als het een kopie van vorig jaar wordquote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht - RKC
Een van de late potjes had ik liever iets eerder gehadquote:Op zondag 27 september 2020 13:49 schreef Coco. het volgende:
Emmengoden - Tilburg wordt ook een leuk potje.
En alle scheidsrechters zijn corrupt of in ieder geval tegen Feyenoord!quote:Op zondag 27 september 2020 13:46 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic vonden ze het totaal geen penalty.
Maar dat terzijde.
Moeten zij weten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:46 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic vonden ze het totaal geen penalty.
Maar dat terzijde.
Ze kunnen niet elke week Guzubuyuk hebben.quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En alle scheidsrechters zijn corrupt of in ieder geval tegen Feyenoord!
Volgens wie?quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Hahaha
Dat is dan de beste keeper van de Eredivisie
Zijn er mensen die dat zeggen?quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Hahaha
Dat is dan de beste keeper van de Eredivisie
Blom is een Ajacied las ik net.quote:Op zondag 27 september 2020 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En alle scheidsrechters zijn corrupt of in ieder geval tegen Feyenoord!
Mario Been, onafhankelijk analist van Foxie bij deze wedstrijdquote:
Oh gelukkig neemt niemand hem serieus.quote:Op zondag 27 september 2020 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mario Been, onafhankelijk analist van Foxie bij deze wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |