Altijd even langs de Chinees om te vragen hoe Zhou uitgesproken hoort te worden. We horen het bijna elk weekeindequote:
ditquote:Op zondag 27 september 2020 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd even langs de Chinees om te vragen hoe Zhou uitgesproken hoort te worden. We horen het bijna elk weekeinde
Aan oké, zet altijd Engels commentaar op.quote:Op zondag 27 september 2020 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd even langs de Chinees om te vragen hoe Zhou uitgesproken hoort te worden. We horen het bijna elk weekeinde
Ja, kon ik dat maarquote:Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aan oké, zet altijd Engels commentaar op.
Is dat zo ja?quote:Op zondag 27 september 2020 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk teveel motor- en autosport denk ik en ben gewend dat een uitvaller ook na een rode vlag een uitvaller is
Meestal zie ik bij een rode vlag de stand van bijvoorbeeld een ronde eerder, minus degenen die gecrasht en dus uitgevallen zijn (ze zijn immers uit de race). Dat lijkt me logischer, maar goed, het is wat het is, rode vlaggen (en daarna gestaakte races) zie ik ook meer in andere klasses dan de F1-paddock.quote:Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dan zou de uitslag van 1 ronde eerder ook niet rechtstreeks overgenomen worden?
Dus rode vlag in ronde 6.
Tijdmeting ter plaatse van start-finishlijn ronde 5 is leidend.
Ik ken alleen Le Mans wat dat betreft, waarbij je rijdend over de finish moet komen om in de uitslag voor te komen.quote:Op zondag 27 september 2020 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meestal zie ik bij een rode vlag de stand van bijvoorbeeld een ronde eerder, minus degenen die gecrasht en dus uitgevallen zijn (ze zijn immers uit de race). Dat lijkt me logischer, maar goed, het is wat het is.
In de British Superbikes-paddock ben je ook gewoon uitgevallen als je uitvaltquote:Op zondag 27 september 2020 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Le Mans wat dat betreft, waarbij je rijdend over de finish moet komen om in de uitslag voor te komen.
Verbaas me nog steeds hoe Gianpierro Lambiasse Engels spreekt.quote:Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Verbaasd me elke keer weer hoe goed dat Mazepin Engels spreekt.
Ik verbaas me er nog steeds over hoe Nico Hulkenberg Nederlands spreektquote:Op zondag 27 september 2020 10:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Verbaas me nog steeds hoe Gianpierro Lambiasse Engels spreekt.
quote:Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe Nico Hulkenberg Nederlands spreekt
quote:Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Beetje lullige manier waarop Ren Sato zijn 2e plek in de tweede race van het Frans F4-kampioenschap in Zandvoort weg heeft gegooid vanmorgen
https://formulascout.com/(...)n-at-zandvoort/68747
Dat volg ik dan ook nietquote:Op zondag 27 september 2020 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de British Superbikes-paddock ben je ook gewoon uitgevallen als je uitvalt
quote:Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Beetje lullige manier waarop Ren Sato zijn 2e plek in de tweede race van het Frans F4-kampioenschap in Zandvoort weg heeft gegooid vanmorgen
https://formulascout.com/(...)n-at-zandvoort/68747
quote:Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Beetje lullige manier waarop Ren Sato zijn 2e plek in de tweede race van het Frans F4-kampioenschap in Zandvoort weg heeft gegooid vanmorgen
https://formulascout.com/(...)n-at-zandvoort/68747
Helaas niet kunnen vinden, daarom heb ik maar een verslag gezochtquote:
Er is toch door een aantal teams een protest ingediend tegen Schumacher's overwinning gisteren.quote:Op zondag 27 september 2020 10:01 schreef Starflyer het volgende:
@:Sabata, zie post 287 vorige topic. @:heywoodu was te snel met sluiten waardoor ik mijn post niet meer kon aanpassen
Zag het net voorbij komen. Bizar inderdaad..quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Starflyer het volgende:
De opvolger van Dan Ticktum is ook bekend.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:58 schreef Starflyer het volgende:
Daar eindigde het nog niet mee. Er kwam nog een vechtpartij in het paddock
[ twitter ]
Wat een retardquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Starflyer het volgende:
De opvolger van Dan Ticktum is ook bekend.
D'r vliegt iemand in het zwart op de karter in het oranje af nadat die bevrijd is van zijn aanvaller idd. Vroeg me al af hoe dat zat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:17 schreef Starflyer het volgende:
Was tijdens de WK finale en hij schijnt de zoon van de eigenaar van de baan te zijn. Die ook nog even meehielp met vechten zo te zien.
Dat viel me ook al op toen ik vanmiddag een stukje kwalificatie zag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Irritant dat opstapklasses vaak de graphics meekrijgen van het evenement waar ze bij aanhaken. Op zich zijn die van de F1 goed, maar nu hebben de coureurs zelfs grotendeels andere afkortingen gekregen dan ze normaal hebben als ze in hun eigen wereldje buiten de F1 zitten
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet zo mooiquote:
Eigenlijk wordt de FREC wat Renault al wilde. Namelijk een (deels) door Renault gerunde regionale F3 klasse.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo mooi
RIP Formule Renault dus, en FREC blijft FREC. Gaan ze ook met andere auto's rijden? Ik ben een beetje de draad kwijt met al die veranderingen van de afgelopen 2-3 jaar. Hadden we nog maar gewoon F1, GP2/GP3 en F3 (Europees + nationaal) met F4-kampioenschappen en de Eurocup eronder
En rijdt de klassieke F3 nog ergens volgend jaar? Dus met het kenmerkende ding aan de zijkant?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt de FREC wat Renault al wilde. Namelijk een door Renault gerunde regionale F3 klasse.
Doordat ze de tender voor de FREC verloren, hadden ze van de Eurocup ook een regionale F3 klasse gemaakt met dezelfde F3 wagen (alleen een andere motor). Nu leidt de fusie ertoe dat ze wel de FREC mogen organiseren (samen met de ACI en met F3 wagens met Renault motoren).
En misschien dat de Eurocup nu weer terug gaat naar het oude formaat met de 2 liter motoren.
Volgens mij rijdt die al een paar jaar niet meer.quote:Op zondag 1 november 2020 00:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En rijdt de klassieke F3 nog ergens volgend jaar? Dus met het kenmerkende ding aan de zijkant?
Oh, ik ben niet zo scherp op de details blijkbaarquote:Op zondag 1 november 2020 00:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt die al een paar jaar niet meer.
Hopelijk maar voor een jaartje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.fiaformula2.c(...)ng-measures-for-2021
F2 8 events met 3 races per weekend. F3 7 events, 3 races per weekend. F2 en F3 rijden geen enkel weekend meer samen. Ik vind dit geen leuke beslissing
quote:
Staat notabene in de titel van het artikel op de site. Dus jammer genoeg nee.quote:2021 onwards
Ik hou tegen beter weten in nog hoop.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
Staat notabene in de titel van het artikel op de site. Dus jammer genoeg nee.
Wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.fiaformula2.c(...)ng-measures-for-2021
F2 8 events met 3 races per weekend. F3 7 events, 3 races per weekend. F2 en F3 rijden geen enkel weekend meer samen. Ik vind dit geen leuke beslissing
Hebben ze minder personeel nodig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef nils7 het volgende:
Nog grappiger is dat er zat F2 teams zijn die ook F3 doen.
Het is uit kosten overweging gedaan, maar in plaats van 10 weekenden zijn die teams nu 15 weekenden onderweg.
Nou ja, ik vind het vooral jammer om niet meer de standaard opbouw van een weekeinde te hebben, waar je vooral op zondagochtend via F3 en F2 naar de F1 toe kunt leven. Zoals je in de GP's bij de motoren ook de racedag begint met de Moto3, dan de Moto2 en dan de koningsklasse (op een enkele uitzondering na).quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:15 schreef Starflyer het volgende:
En minder kosten voor de motor en transport per klasse. Dus wordt er voor de teams wel degelijk flink bespaard.
En het betekent dus ook meer F1 races met supportraces die we te zien krijgen. In plaats van de 10 weekenden die we nu hebben worden het er 15. Met hier en daar ook nog een W-Series of zo. Dus eigenlijk vind ik het een goede ontwikkeling.
Ik denk dat er op de zaterdag niet veel verandert, met 's ochtends en 's middags een F2/F3 race en op de zondagochtend nog één, misschien gevolgd (of voorafgegaan) door een andere supportrace en in Europa de Porsche Supercup.quote:Op zondag 8 november 2020 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral jammer om niet meer de standaard opbouw van een weekeinde te hebben, waar je vooral op zondagochtend via F3 en F2 naar de F1 toe kunt leven. Zoals je in de GP's bij de motoren ook de racedag begint met de Moto3, dan de Moto2 en dan de koningsklasse (op een enkele uitzondering na).
Formule 3 en Zandvoort heeft natuurlijk wel een mooie geschiedenisquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Geen F2 in Zandvoort
Wel lekker kostenbesparend, die hele F3-meuk dan weer wel speciaal voor één weekeinde naar de VS overbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |