Als je Viszlat Nyar aanvraagt moet je wel de afwas doenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de vorige in Utrecht hadden we een playlistBij Henk kon je ook nummers aanvragen
Uit de tijd dat er nog Nederlandtalige versies werden gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
OH ik dacht even dat dat 'not for me' zijn mening was
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Viszlat Nyar aanvraagt moet je wel de afwas doen
Ik heb veel getraind!quote:
Ohh leuk dit!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog Nederlandtalige versies werden gemaakt.
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.
Alleen jammer dat hij nu nog de gegevens voor twee weken geleden bevat
Oh ja, de OPquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.
Alleen jammer dat hij nu nog de gegevens voor twee weken geleden bevat
Magiequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
geen zorgen, als het goed is kan je die nog editen.
Ik vind hem ook niet slecht. Past prima in het rijtje nummers dat Israel in die tijd stuurde.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
Over guilty pleasures gesproken. Dit is de mijne.
quote:
Misschien omdat ze midden in een gigantisch sterk rijtje nummers zaten, en dat niveau net niet haalden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet slecht. Past prima in het rijtje nummers dat Israel in die tijd stuurde.
Waarom deden ze het specifiek dit jaar zo slecht?
Dat is wat ze zingt.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
Ze wisten toch niet hoe oud Sandra Kim toen was?
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.quote:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het verhaal dat het niet bekend is, niet klopt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.
Duitsland als winnaar had ik (achteraf) ook niet erg gevonden. Maar op dat moment was ik alleen maar voor België.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Goed nummer, maar ik denk dat ik liever Zwitserland of Ierland als winnaar had gehad.
Nee sorry. Hoewel dit ook een goed nummer is (wat een enorm sterk jaar!|) hoor ik hier geen winnaar in.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Duitsland als winnaar had ik (achteraf) ook niet erg gevonden. Maar op dat moment was ik alleen maar voor België.
Het beste hebben we nu wel gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Toch best een prima jaar, 1986. Heel veel nummers zeiden me aan het begin niets, maar ik word positief verrast
Ik heb Zweden en Denemarken nog op mijn lijstje interessante nummers staan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het beste hebben we nu wel gehad eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummerVind ik niet terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klapstukje is wel leukquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummerEn niet geheel onterecht. Het is wel vrolijk, maar niet echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.quote:
Ok we gaan het zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.
Ik was 10 toen, net te jong voor het ESF vrees ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.
Ok, daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.
Ik was ook 14-15. Dat scheelt denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was 10 toen, net te jong voor het ESF vrees ik.
En die arme kijkers, bloedende oren...
Opaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was ook 14-15. Dat scheelt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |