Als je Viszlat Nyar aanvraagt moet je wel de afwas doenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de vorige in Utrecht hadden we een playlistBij Henk kon je ook nummers aanvragen
Uit de tijd dat er nog Nederlandtalige versies werden gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
OH ik dacht even dat dat 'not for me' zijn mening was
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Viszlat Nyar aanvraagt moet je wel de afwas doen
Ik heb veel getraind!quote:
Ohh leuk dit!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog Nederlandtalige versies werden gemaakt.
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.
Alleen jammer dat hij nu nog de gegevens voor twee weken geleden bevat
Oh ja, de OPquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel wat ervaring met het openen van nieuwe threads, als we zien hoeveel je post.
Alleen jammer dat hij nu nog de gegevens voor twee weken geleden bevat
Magiequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
geen zorgen, als het goed is kan je die nog editen.
Ik vind hem ook niet slecht. Past prima in het rijtje nummers dat Israel in die tijd stuurde.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:28 schreef usagi414 het volgende:
Over guilty pleasures gesproken. Dit is de mijne.
quote:
Misschien omdat ze midden in een gigantisch sterk rijtje nummers zaten, en dat niveau net niet haalden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet slecht. Past prima in het rijtje nummers dat Israel in die tijd stuurde.
Waarom deden ze het specifiek dit jaar zo slecht?
Dat is wat ze zingt.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef Momo het volgende:
Ze wisten toch niet hoe oud Sandra Kim toen was?
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.quote:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het verhaal dat het niet bekend is, niet klopt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.
Duitsland als winnaar had ik (achteraf) ook niet erg gevonden. Maar op dat moment was ik alleen maar voor België.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Goed nummer, maar ik denk dat ik liever Zwitserland of Ierland als winnaar had gehad.
Nee sorry. Hoewel dit ook een goed nummer is (wat een enorm sterk jaar!|) hoor ik hier geen winnaar in.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Duitsland als winnaar had ik (achteraf) ook niet erg gevonden. Maar op dat moment was ik alleen maar voor België.
Het beste hebben we nu wel gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Toch best een prima jaar, 1986. Heel veel nummers zeiden me aan het begin niets, maar ik word positief verrast
Ik heb Zweden en Denemarken nog op mijn lijstje interessante nummers staan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het beste hebben we nu wel gehad eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummerVind ik niet terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klapstukje is wel leukquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummerEn niet geheel onterecht. Het is wel vrolijk, maar niet echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.quote:
Ok we gaan het zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.
Ik was 10 toen, net te jong voor het ESF vrees ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Blijft bijzonder dat ze niet wisten dat ze 13 was. Maar met Sandra is mijn eurovisie liefde begonnen dus ik vergeef het ze.
Ok, daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Oostenrijk had laatste moeten worden.
Ik was ook 14-15. Dat scheelt denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was 10 toen, net te jong voor het ESF vrees ik.
En die arme kijkers, bloedende oren...
Opaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was ook 14-15. Dat scheelt denk ik.
Lidl heeft ze in de aanbieding geloof ik.quote:
Zeker, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
Haha dat achtergrondkoortje![]()
Leuk dit
Maar ik gok zo dat dit bewust erg wasquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
Wat hebben de backings aan , ergen dan EVOL
Ik kan dit helaas niet ontkennen.quote:
Zeker terecht, heerlijk vrolijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk.
Stond terecht op mijn lijstje interessante nummers.
Als de act van Zweden in het zwart/wit tijdperk op het podium had gestaan, was dat een schandaal geweest.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:58 schreef sportfreak het volgende:
Dit zou in het zwart/wit tijdperk dus nooit werken
Ja. maar dan is het vrolijke van Israel en Cyprus wat mij betreft beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker terecht, heerlijk vrolijk
Ja echt een goed jaar!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:01 schreef Sableheart het volgende:
Ook een lekker nummer. We worden verwend vanavond.
Dit dus. En dat had ik met Zweden ook wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Denemarken met hun signature "vrolijk niets-aan-de-hand huppelnummertje"En zoals vaker is er weinig mis mee, maar ook geen winnaarsmateriaal
Ik kan begrijpen waar dat gevoel vandaan komt, hoewel Zweden voor mij wel iets beter was dan dat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit dus. En dat had ik met Zweden ook wel.
1996 is echt zo goed. Samen met 1994 en 2015 mijn favoriete jaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt een goed jaar!
Volgende week 1996 en uitgerekend dan heb ik net een feestjeDat is denk ik na 2015 mijn favoriete jaar ooit
Had 19de mogen worden. Zwak nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Goed nummer voor de variatie, maar een van de zwakkere van de avond.
Oh jaaa 1994 ook inderdaad!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
1996 is echt zo goed. Samen met 1994 en 2015 mijn favoriete jaar.
Oh dat hoeft voor mij echt niet aangepast te worden johquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:10 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb er geen probleem mee om volgende week 2006 te doen en de week erop 1996. Wat vinden jullie?
Daar zou ik ook geen moeite mee hebben, als ik vanvond algemene instemming hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:10 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb er geen probleem mee om volgende week 2006 te doen en de week erop 1996. Wat vinden jullie?
We kunnen nog heel lief aan @Sableheart vragen of we eerst 2006 doen en daarna 1996.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa 1994 ook inderdaad!
Baal er wel vanMaar feestje gaat voor
1996 heeft echt zoveel favorieten van mij bij elkaar
Prima hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen moeite mee hebben, als ik vanvond algemene instemming hoor.
Het zou mij beter uitkomen, dat welquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We kunnen nog heel lief aan @:Sableheart vragen of we eerst 2006 doen en daarna 1996.
De algemene instemming heb je alquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou mij beter uitkomen, dat welMaar als jullie het graag chronologisch willen, is het ook geen ramp ofzo
Oeh dat is fijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De algemene instemming heb je al
Als er geen bezwaren komen, ga ik hem inderdaad omdraaien.
Ik heb een paar Engelse en Ierse vrienden op facebook en die gingen laatst totaal los op een wombles filmpjequote:Op zaterdag 26 september 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
Intervalact is best leuk! Geen wombles, maar ach, het kan niet altijd zo'n feest zijn
Ja ik zit hier ook heel erg te twijfelen. Veel nummers zitten dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Uiteindelijk wordt het voor mij:
1. Ierland
2. Zwitserland
3. Belgie
4. Verenigd Koninkrijk
5. Nederland
6. Spanje
7. Luxemburg
8. Joegoslavie
9. Israel
10. Turkije
Maar heel erg veel twijfel
Haha geweldigquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb een paar Engelse en Ierse vrienden op facebook en die gingen laatst totaal los op een wombles filmpje
Duitsland is bij mij wel top 5. Maar echt lastig dit jaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Uiteindelijk wordt het voor mij:
1. Ierland
2. Zwitserland
3. Belgie
4. Verenigd Koninkrijk
5. Nederland
6. Spanje
7. Luxemburg
8. Joegoslavie
9. Israel
10. Turkije
Maar heel erg veel twijfel
Ik moet bekennen dat ik het persoonlijk terugkijken van jaargangen de laatste tijd een beetje heb overgeslagen, dus 1996 is al weken de volgende die op mijn lijstje staat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de Wiki van 1996 erbij en zit echt te watertanden joh, echt zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |