Terecht dat het afgestraft is ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zijn tijdrekken had geen nut😂
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:44 schreef KingRoland het volgende:
In Rotterdam wordt er keihard gejuicht
Ik bekijk alles geheel objectief.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En die vragen komen ook nog eens van je crush
Genieten van Circus Kudus.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:48 schreef fetX het volgende:
En dan nu Vitesse vernederd zien worden.
Al moet Promes wel beter gaan spelen op 10.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Bugno3 het volgende:
Geen HERRES nog steeds. Hopelijk binnenkort gewoon op links en Tadic in t midden.
Eens, maar de altijd sympathieke Labyad hoort normaal gesproken niet in de basis natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al moet Promes wel beter gaan spelen op 10.
Nereshypequote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Bugno3 het volgende:
Geen HERRES nog steeds. Hopelijk binnenkort gewoon op links en Tadic in t midden.
Nee maar als Neres helemaal fit is komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, maar de altijd sympathieke Labyad hoort normaal gesproken niet in de basis natuurlijk
Is geen Bozenik die aan de lopende band scoort natuurlijk, maar desondanks een zeer verdienstelijk aanvallerquote:
Woedend.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is geen Bozenik die aan de lopende band scoort natuurlijk, maar desondanks een zeer verdienstelijk aanvaller
@:Scrummie2.0
Dat was weer genieten in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is geen Bozenik die aan de lopende band scoort natuurlijk, maar desondanks een zeer verdienstelijk aanvaller
@:Scrummie2.0
Toch valt Labbie mij niet tegen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, maar de altijd sympathieke Labyad hoort normaal gesproken niet in de basis natuurlijk
muffintop incomingquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Croky bolognese it is.
Hallo allemaal.
Gewoon in de browser toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef laucas het volgende:
Bestaat er geen Fox Go app voor Windows of hoe zit dat
Wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Blind geeft de fans een hartverzakking jongens
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Andere browsert?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Loopt niet zo soepeltjes in de browser
WAT. EEN. COMEBACK.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kampioen funny home video's ja, met die keeper van jullie
Zo zegquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja echt hequote:
KOEKquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boeiend, daar let de overheid alleen bij Feyenoord opquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie allemaal supporters bij elkaar zitten in klustertjes, anderhalve meter wordt totaal niet aan gehouden!!!
Je moet gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie allemaal supporters bij elkaar zitten in klustertjes, anderhalve meter wordt totaal niet aan gehouden!!!
geBeUrT allEeN iN dE KuIPquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
gezinnetjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Circus MvoGodquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar @:caland er heeft al iemand anders gehuild.
Gemist, ging ie weer volksmennen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:27 schreef Caland het volgende:
Wat was die Tadic raar aan het doen na die goal joh
Hij liep idd helemaal terug naar eigen helft.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:27 schreef Caland het volgende:
Wat was die Tadic raar aan het doen na die goal joh
Hij was woest aan het gebaren naar medespelers dat ze het ook even mee moesten gaan vierenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gemist, ging ie weer volksmennen?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was woest aan het gebaren naar medespelers dat ze het ook even mee moesten gaan vieren
KOM OP MET Z'N ALLEN actquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was woest aan het gebaren naar medespelers dat ze het ook even mee moesten gaan vieren
Ziedendquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, daar let de overheid alleen bij Feyenoord op
@:caland
Niet geklikt.quote:
Ajax speelt hemeltergend inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef yats het volgende:
En? Had ik gelijk over Vitesse? Valt niets tegen toch? Al mogen die kansen er best eens in...
Het enige leuke aan dit stukje plagiaatwerk is de harmonica-sample die ze van Lee Oskar hebben gejat en versneld. Gelukkig heeft het Oskar nog 3 miljoen schadevergoeding opgeleverdquote:
Bedankt voor dit leuke weetjequote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dit stukje plagiaatwerk is de harmonica-sample die ze van Lee Oskar hebben gejat en versneld. Gelukkig heeft het Oskar nog 3 miljoen schadevergoeding opgeleverd
En Vitesse vrij aardig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax speelt hemeltergend inderdaad.
Klopt, Ajax heel matig inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
En Vitesse vrij aardig.
Gek overigens dat Bruns daar wel geel krijgt en andersom die trap tegen Openda geen geel was.
Dit is een leuk feitje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dit stukje plagiaatwerk is de harmonica-sample die ze van Lee Oskar hebben gejat en versneld. Gelukkig heeft het Oskar nog 3 miljoen schadevergoeding opgeleverd
En toch klinkt zelfs dit beter dan wat ze nu maken...quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk feitje zeg!quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja. Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 21:00 vrij laat trouwens. Is dat nieuw dit seizoen?
Wederom, na Nico. Ik zie een complot.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
Beetje overdreven rode kaart lijkt me.
Rode kaart voor Ajax altijd terecht, maar dit was meer klungelig dan doelbewust op dat been staanquote:
Hier zat echt wel een intentie in. Al zal hij het nooit toegeven.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode kaart voor Ajax altijd terecht, maar dit was meer klungelig dan doelbewust op dat been staan
Woestquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
De VAR wilde blijkbaar graag belangrijk zijn.
Nou, chapeau hoor!
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:46 schreef PSVCL het volgende:
Viergever was vorig seizoen ook geen opzet , toen was het wel terecht ..
Zei je dit net niet ook al?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon terecht , Viergever kreeg vorig jaar voor hetzelfde rood
Ziedendquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Van Boekel heeft al een flinke historie met discutabele Ajax-beslissingen.
Hij stond op z'n voetquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ziedend
Hij stapt bewust op het been. Dat is altijd rood.
Bedankt voor je deskundige mening.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Was wel een gekke beweging. Onnatuurlijk. Dus kun je rood geven.
Whatever...Het was in ieder geval niet omdat hij nog onderweg was dat hij op Openda stond. Dit was puur bewust.quote:
Flikker op.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je deskundige mening.
Yats z'n mening is geel. Of zwart.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
Beetje raar om dan wel een mening te hebben (vind ik)
Dat mag je vinden we leven gelukkig in een vrij land en een forum waar we alles kunnen zeggen wat we willen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
Beetje raar om dan wel een mening te hebben (vind ik)
Dan moet je je wel zorgen maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
100% terecht rood, @:yats en @:psvcl zijn het met mij eens
Zou dat Yats z'n geheim zijn? Dat hij niet naar voetbal kijkt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heb je het dus niet eens gezien.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgende week dus middenveld met Gravenbergh - Ihattaren - Kudus.
Dat denk ik haast wel ja!quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou dat Yats z'n geheim zijn? Dat hij niet naar voetbal kijkt.
Zou een hoop verklaren.
Er zit een ajacied naast me op de bank en die zei nog eerder dan mij dat het rood was.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Yats z'n mening is geel. Of zwart.
Zelf ben ik trouwens tegen racisme.
Dat zegt genoeg over woe er hier echt verstand van voet al hebben. Al kan dat bij PSVCL dit keer natuurlijk ook een toevalstreffer zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
100% terecht rood, @:yats en @:psvcl zijn het met mij eens
Inderdaad.quote:
Dit was een bewussie, gekkie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nee ik vind het een beetje moeilijk, hij staat nogal onnatuurlijk op de voet van die jongen maar het lijkt wel onopzettelijk te zijn eigenlijk. Ik denk dat de VAR niet had hoeven corrigeren.
Overdrijfquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Oliedom
Die Kudus is wel een leuke speler. In tegenstelling tot Promes. Wat een mongool is dat zeg.
Je bent zelf een succes.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Keukenconcurrent wenst Vitesse veel succes.
Eens. Wat mij betreft hoeven die bewegingen en zo na het scoren ook niet. Erg overdreven inderdaad.quote:
Zo hard was dat niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:01 schreef Maastoren het volgende:
Smerige overtreding van Alvarez. Onnatuurlijke beweging om die voet op die arme jongen z'n enkel te zetten.
Uiteraard terecht rood. Wat een achterlijke overtreding.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:01 schreef Maastoren het volgende:
Smerige overtreding van Alvarez. Onnatuurlijke beweging om die voet op die arme jongen z'n enkel te zetten.
Die mocht er zeker wezen!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Zit nog even na te genieten van de SPLIJTENDE pass op mijn vriend @:GGMM
Daarom ben ik fan van PSV.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zat je alleen in de sfeerloze teams.
Kudus is ook veel te snugger 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Oliedom
Die Kudus is wel een leuke speler. In tegenstelling tot Promes. Wat een mongool is dat zeg.
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kudus is ook veel te snugger 🤣🤣🤣
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nog wel wat trainingsessies mag volgen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht al
De echte doublepain kan er niks van
Nee, je bent fan van PSV als je een aangeboren minderwaardigheidscomplex hebt.quote:
Aldus Yats die overal een complot in ziet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, je bent fan van PSV als je een aangeboren minderwaardigheidscomplex hebt.
Uit de mond van iemand die voor Vitesse juicht, is dit een zeer vermakelijke post.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, je bent fan van PSV als je een aangeboren minderwaardigheidscomplex hebt.
Alsof jij die debiel met die megafoon niet mistquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd van corona voetbal. Echt heerlijk die rust
Oh ja dat is genot dat die mongool er niet bij isquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij die debiel met die megafoon niet mist
Hallo maatquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn PC is stuk en hij is te mokerlui om daar iets aan te doen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Waar was user @:Firefox1 speelt hij nog wel eens? Die gast is echt mokerslecht.
Dat zijn zo op het eerste oog 2 prima aankopen jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Antony en Kudus zitten op voetballen.
aanokpenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn zo op het eerste oog 2 prima aanokpen ja
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus Yats die overal een complot in ziet.
vuvuzela.wmaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
Vitesse ontsnapt.
Mensen met een megafoon, trommel of fluit moeten ze een stadion niet inlaten.
Deze lichaamsschijnbeweging deed m'n denken aan toen Eriksen Strootman 12 gescheurde kruisbanden bezorgde.quote:
Ja nu nog een controlerende middenvelder erbij en aub geen Klaassen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn zo op het eerste oog 2 prima aankopen ja
Neequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Doen we na de wedstrijd nog een potje @:Coco.?
Een speler die het gras opeet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu nog een controlerende middenvelder erbij en aub geen Klaassen.
Klopt het niet wat ik zei dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus Yats die overal een complot in ziet.
Denk het het nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:17 schreef RipCity het volgende:
Vitesse gaat hier gewoon met 3-0 verliezen van 10 man
Zei je dat net niet ook al?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Okay 3-1quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:17 schreef RipCity het volgende:
Vitesse gaat hier gewoon met 3-0 verliezen van 10 man
Heb ik wel vaker op fok dat mijn oude post blijft staan bij het posten van een nieuwe.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:19 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Ajax staat gelijk dus Davy is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |