Nee zijn er allebei al weer vanaf en aan het werk gelukkigquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:28 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk hebben ze het niet te zwaar te pakken.. Beterschap!
Er gebeurd weinig zichtbaars. Aantal weken geleden de vensterbank op zijn plek gelegd (zelfde als het keukenblad).quote:
Mijn OCD zou dan wel al die potjes recht hebben willen staan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:08 schreef SV-tje het volgende:
Niet echt een klusfoto, maar het geeft misschien wel aan waarom de verbouwing zo lang duurt. Zowel manlief en ik zijn pietje precies en ik wordt dus heel gelukkig van onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Wanneer alle potjes gevuld zijn en ik zeker weet dat dit de juiste kruiden zijn komen er nog ronde gedrukte stickers op met kleuren per soort kruiden.
Vandaar dat er nog ronde stickers met kleurcodering komtquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:56 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn OCD zou dan wel al die potjes recht hebben willen staan.Met de labeltjes uitgelijnd enzo.
![]()
![]()
Maar heerlijk zo'n la!Ik heb nu allemaal van die verschillende potjes en daar erger ik me aan de ene kant kapot aan, maar van sommige kruiden is het dan weer handig dat je precies weet in wat voor potje.
Maar goed, je kan altijd nog voor alfabetisch gaan!![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:58 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Vandaar dat er nog ronde stickers met kleurcodering komtGroene kruiden groene stickers, mix kruiden blauw, specerijen geel etc.
Van mij zouden ze ook allemaal een eigen plek krijgen. Helaas is mijn partner die mening niet toegedaanquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:58 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Vandaar dat er nog ronde stickers met kleurcodering komtGroene kruiden groene stickers, mix kruiden blauw, specerijen geel etc.
Zolang hij het zout en peper kan vinden vind hij het prima. Verder komt ie nooit in de keuken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:40 schreef karelde14e het volgende:
[..]
Van mij zouden ze ook allemaal een eigen plek krijgen. Helaas is mijn partner die mening niet toegedaan![]()
De R vorm in grijs is de overkappingquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
Da's een mooi project nog, de zwemvijver!
Misschien een domme vraag, maar wat is de overkapping en hebben jullie op de plattegrond links nou een tweede huis?
Ah, dat verklaart het toilet. Daar is de garage dus al begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:06 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Zolang hij het zout en peper kan vinden vind hij het prima. Verder komt ie nooit in de keuken.
[..]
De R vorm in grijs is de overkappingWaarbij het onderste deel de garage is, daarboven komt een ruimte om in de toekomst een sauna te kunnen neerzetten en vanaf het huis daar naar toe is de overkapping.
De lengte van de overkapping is van het huis naar de poort, dus dat is een vast gegeven. Hier willen we sowieso een muur omdat nu de coniferen weg zijn we meer horen van de langsrijdende (vracht)auto’s. Dit is 25,5 meter, eerst zou er een kleine schuur komen maar dan zou de overkapping nog groter worden vandaar de langere garage. Ik roep al vanaf dag 1 dat ik graag een sauna wil, maar in huis is dit moeilijker realiseerbaar vanwege de schuine daken. Onder de overkapping was een ideale plek naar ons idee, maar dan is t wel lekker als je ook kunt afkoelen tussendoor, zie daar de douche 😉 en toen hadden we allebei zoiets van wc is ook wel praktisch omdat die precies aan de andere kant van het huis zit en het fijner is om niet tijdens het zwemmen helemaal nat het hele huis door te hoeven. Allemaal luxe natuurlijk, dus de aansluitingen gaan er zeker komen maar in hoeverre dat alles afgewerkt gaat worden weten we nog niet. Eerst de vergunning en dan zo snel mogelijk het dak omhoog zodat de zonnepanelen erop kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het toilet. Daar is de garage dus al begonnen.
Maar godskanonne, wat een overkapping!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |