In dit topic is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beetje voorbarig om te zeggen dat het gezellig zal zijn
De nasleep van Rutte’s uitspraak duurt voortquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:14 schreef De_Kraam het volgende:
Weer geen loting in de Kuip. Erg jammer.
quote:Minister Van Ark gooit de deur dicht: geen uitzondering voor andere sporten
Er komt geen uitzonderingspositie voor de andere sporten dan het voetbal in de eredivisie, eerste divisie en eredivisie voor vrouwen. Het kabinet maakte afgelopen dinsdag bekend dat alle sportwedstrijden de komende vier weken niet door zullen gaan vanwege de verscherpte corona-maatregelen. Er werd een uitzondering gemaakt voor voetbal op het hoogste niveau en topsporters met NOC*NSF-topsportstatus.
Sportbond NOC*NSF wilde een uitzonderingspositie voor andere sporten, terwijl woensdagavond er wel een uitzondering werd gemaakt voor het vrouwenvoetbal in de eredivisie.
https://nos.nl/artikel/23(...)-andere-sporten.html
Ik ga GAE-NAC wel even kijken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
VBL loopt nog niet echt warm voor de altijd gezellige Amstel Cup.
1-0 Excelsior.
4-0 allen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
VBL loopt nog niet echt warm voor de altijd gezellige Amstel Cup.
1-0 Excelsior.
Het is wachten tot iemand het zat is en de zaag er overheen gooit. Ik gok op Venema.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Je kan ook echt geen potje meer overslaan in Nederland joh
Kon ook veel te makkelijk doorlopen. Had niet gehoeven.quote:
1-3 incomingquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kon ook veel te makkelijk doorlopen. Had niet gehoeven.
Welke 1-3? Ik denk eerder 2-2, waarna Twente in de verlenging nog de winnende maakt.quote:
Helaasquote:
Ik neem dit terug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welke 1-3? Ik denk eerder 2-2, waarna Twente in de verlenging nog de winnende maakt.
Snap ook niet waarom hij dat doet heequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die keeperswissel van Brom pakt nog niet echt lekker uit hé. @:paul
Dat jij iets niet snapt. Het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij dat doet hee
Ga wegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat jij iets niet snapt. Het moet niet gekker worden!
Cambuur was er dit jaar moeiteloos ingebleven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cambuur en De Graafschap laten wel zien dat ze eigenlijk wel hoger hoorden te spelen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
Er waren 9 wedstrijden van 2 amateurclubs die door konden gaan. Hoe worden deze nu ingevuld bij de loting? Je gaat sowieso 9 clubs missen in de 2e ronde. De overige 8 clubs zouden tegen een eerste of eredivisieclub spelen, hebben die automatisch verloren? Gaan de 18 andere clubs (9 "winnaars") alsnog in de koker en heeft de betreffende club dan geluk als er tegen hen wordt geloot? Ben hier wel benieuwd naar.
Mwah, dat bekertje boeit maar weinig mensen in deze fase en ze hadden het ook niet echt op een andere manier kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaaa, dat worden sowieso ziedende supporters.
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat bekertje boeit maar weinig mensen in deze fase en ze hadden het ook niet echt op een andere manier kunnen doen denk ik.
Het zou vermakelijk zijn als Ajax en Feyenoord wel vrijgeloot worden en PSV niet. Dan zal Toon wel weer niet voor zichzelf instaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.
De clubs die de eerste ronde niet hebben gespeeld zouden niet nog een keer vrijgeloot moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.
Ja hier dacht ik ook nog aan. Maar de ploegen die wel gespeeld hebben zijn er 11, terwijl je deze ronde maar 9 ploegen wil vrijloten. Beetje lullig voor die 2 die wel moeten spelen dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De clubs die de eerste ronde niet hebben gespeeld zouden niet nog een keer vrijgeloot moeten kunnen worden.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou vermakelijk zijn als Ajax en Feyenoord wel vrijgeloot worden en PSV niet. Dan zal Toon wel weer niet voor zichzelf instaan.
Duidelijk, waarvoor dankquote:
Er zijn 8 clubs die sowieso niet vrijgeloot zouden mogen worden, of die nog tegen amateurs zouden spelen. Het zou het wel eerlijker maken. Zou wat zijn dat die 8 clubs zo de eerste 2 ronden over zouden slaan. De Graafschap en Cambuur mogen wat mij betreft sowieso worden vrijgeloot als soort van goedmakertje voor de misgelopen promotie. Daarnaast hebben zij als enige twee eerstedivisieclubs een Eredivisieclub verslagen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja hier dacht ik ook nog aan. Maar de ploegen die wel gespeeld hebben zijn er 11, terwijl je deze ronde maar 9 ploegen wil vrijloten. Beetje lullig voor die 2 die wel moeten spelen dan.
Het had erger gekund. Maar ik was liever vrijgeloot.quote:
JAAAAALLOOEEEERRSSSquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:49 schreef yats het volgende:
Feyenoord vrijgeloot...Je verwacht het niet.
Echt hè..quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:49 schreef yats het volgende:
Feyenoord vrijgeloot...Je verwacht het niet.
Mwah, die hebben sowieso al een rondje vrijgekregen om die reden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
Was denk ik beter geweest als de Europees spelende clubs sowieso waren vrijgeloot
Maar dit is ook prima
Dan kan gezien het overvolle programma er nog wel één bijquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, die hebben sowieso al een rondje vrijgekregen om die reden.
Dan gaan die andere clubjes weer huilen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
Was denk ik beter geweest als de Europees spelende clubs sowieso waren vrijgeloot
Maar dit is ook prima
Ziedend.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft weer 'geluk'..
Bij voorbaat een vrijstelling tot de 8e finale lijkt me een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan gezien het overvolle programma er nog wel één bij
Hoeveel zal Dickie ingelegd hebben denk je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft weer 'geluk'..
Heeft niks met Dickie te maken.. Dit speelt al jaren.. Feyenoord heeft al jaren 'geluk' bij de lotingen voor de KNVB beker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel zal Dickie ingelegd hebben denk je?
Woedend.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heeft niks met Dickie te maken.. Dit speelt al jaren.. Feyenoord heeft al jaren 'geluk' bij de lotingen voor de KNVB beker.
Hoe kunnen we zo dom zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heeft niks met Dickie te maken.. Dit speelt al jaren.. Feyenoord heeft al jaren 'geluk' bij de lotingen voor de KNVB beker.
Jullie liggen ons niet. Voor ons kon het niet veel slechter.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Maar ik was liever vrijgeloot.
Kom op Caland, het valt wel op hoeveel mazzel Feyenoord de laatste jaren met lotingen heeft.quote:
Ik was verbaasd toen ik hoorde hoe vaak we van jullie winnen inderdaad. Maar ik moet het nog maar zien dat we in de beker winnen. Word lastig zat.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jullie liggen ons niet. Voor ons kon het niet veel slechter.
Achja, het zal me dit seizoen ook allemaal wat.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat soros ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op Caland, het valt wel op hoeveel mazzel Feyenoord de laatste jaren met lotingen heeft.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op Caland, het valt wel op hoeveel mazzel Feyenoord de laatste jaren met lotingen heeft.
Godverdomme het hele land moeten doorreizen, Sittard zelfs twee keer moeten aandoen in de vrieskou.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
Vorig jaar was toch die loting met alleen maar uitwedstrijden? Maar nee hoor, Feyenoord wordt altijd geholpen!
Ik zei ook, 'de laatste jaren'. Daarvoor was het immers vrijwel altijd thuis tegen zwakkere tegenstanders.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
Vorig jaar was toch die loting met alleen maar uitwedstrijden? Maar nee hoor, Feyenoord wordt altijd geholpen!
Het is ook kinderachtig gejank om niks.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
Dat is meestal als je zelf 1 van de beste clubs van Nederland bentquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei ook, 'de laatste jaren'. Daarvoor was het immers vrijwel altijd thuis tegen zwakkere tegenstanders.
Mimimimimimiquote:Op zondag 22 november 2020 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wist het.. Graafschap en Cambuur zouden op voorhand uitgeloot moeten zijn door hun winst als eerste divisieclub op een Eredivisieclub, waar ze horen te spelen na vorig jaar. Ik wist dat de graafschap tegen een instromer zou moeten, ik snap niet waar die bekerpech altijd vandaan komt.![]()
Mimimimimimimimiquote:Op zondag 22 november 2020 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
FC Volendam fluit ondertussen de eerste 2 rondes door, die hebben de eerste niet eens gespeeld en zijn nu de tweede ronde uitgeloot. De beker is een lachertje.
Je eigen speler is er schuldig aan, de klootzak.quote:Op zondag 22 november 2020 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wist het.. Graafschap en Cambuur zouden op voorhand uitgeloot moeten zijn door hun winst als eerste divisieclub op een Eredivisieclub, waar ze horen te spelen na vorig jaar. Ik wist dat de graafschap tegen een instromer zou moeten, ik snap niet waar die bekerpech altijd vandaan komt.![]()
Oh, nog erger.quote:Op zondag 22 november 2020 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je eigen speler is er schuldig aan, de klootzak.
Datzelfde kunnen MVV, AZ en Feyenoord toch ook zeggen?quote:Op zondag 22 november 2020 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
FC Volendam fluit ondertussen de eerste 2 rondes door, die hebben de eerste niet eens gespeeld en zijn nu de tweede ronde uitgeloot. De beker is een lachertje.
AZ en Feyenoord hoefden sowieso niet te spelen de eerste ronde. Blijft enkel MVV over. Ik zou zeggen, MVV en Volendam spelen wel een 2e ronde, Graafschap en Cambuur niet. Maar het is zoals het is. De Graafschap heeft gewoon enorm veel pech buiten het veld doorgaans.quote:Op zondag 22 november 2020 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde kunnen MVV, AZ en Feyenoord toch ook zeggen?
Er zit een hoop woede in jouquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker voor Padt ook. Tyfusdebiel dat het is.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Oei, "mannensport". Dit kan niet meer Azor.
Azing Griever is de oud-trainer van FC Emmenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Woedend worden omdat iemand de maximale hoeveelheid wissels toepast. Dit vinden wij bijzonder.
Ziedend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer moet Feyenoord?
Oh, wacht, amateurclubs doen niet meer mee.
AMEV? Jij zit nog in het vorige millennium.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef Paul het volgende:
MATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAYMATCHDAY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij had beloofd de VBL-awards in te vullen VBL / De VBL-Awards 2020! maar dat heb je nog niet gedaan.quote:
Lijkt me echt een irritante vent. Heb de wedstrijd zelf niet gezien maar zie dat er al na 34 minuten werd gewisseld. Zal wel blessure zijn dan toch. Dan heb je er 4 over.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Woedend worden omdat iemand de maximale hoeveelheid wissels toepast. Dit vinden wij bijzonder.
Mooi, hij neemt het serieus. Alleen Teze en Rosario kunnen we best missen. Wel dat vermoeiende keepers rouleren.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Prima team voor de beker
Wel een opvallende statistiek dat Jorrit in zijn 8 jaar nog nooit de beker heeft gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:42 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Prima team voor de beker
Waarom niet beide?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Graafschap - PSV gaat boven pijltjesgooien
Yes ik ben genoemd!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had beloofd de VBL-awards in te vullen VBL / De VBL-Awards 2020! maar dat heb je nog niet gedaan.
Hoe zit dit?
Dan moet ik streampje klappen. Vooruit, doen we vandaag wel effe.quote:
Succes.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:47 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, nu PSV er even uit knikkeren!
Dankjequote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nog toe was het geen beste keuze.quote:
Dit keer gaan ze de tweede helft gas gevenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot nog toe was het geen beste keuze.
Misschien is dit de betere helftquote:Op woensdag 16 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Als ik nu denk: "Met zo'n wisselende helften van PSV dit seizoen moet na deze eerste helft de tweede wel genot zijn", moet ik mezelf dan voorbereiden op een teleurstelling?
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Misschien is dit de betere helft
Huh maar deze wedstrijd gaat toch nergens over?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel, deze wedstrijd gaat over wie er doorgaat in de beker.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh maar deze wedstrijd gaat toch nergens over?
PSV neemt de beker niet serieus.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, deze wedstrijd gaat over wie er doorgaat in de beker.
3?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:53 schreef Coco het volgende:
Jeetje ik moet dan 3 schermen aan om 21:00
Geduldquote:Op woensdag 16 december 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had beloofd de VBL-awards in te vullen VBL / De VBL-Awards 2020! maar dat heb je nog niet gedaan.
Hoe zit dit?
Wat is jouw mening over Almere City?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik walg van spelers die op zoek gaan naar penalty's.
Spelers die dat doen mogen van mij in dezelfde wedstrijd nog een been breken.
Ik vind dit geen leuke opmerking naar Arjen Robben.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik walg van spelers die op zoek gaan naar penalty's.
Spelers die dat doen mogen van mij in dezelfde wedstrijd nog een been breken.
Niet echt een mening over. Jij dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Almere City?
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, wat hebben we na gelijkspel? Verlengen of direct strafschoppen?
inb4 "Ja".
Volkomen juist.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
inb4 "Ja".
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
inb4 "Ja".
Overquote:Op woensdag 16 december 2020 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar de mening van @:Tagliano
De kool van Malen (die je zo vast ergens gaat zien)quote:
Als ik het zo lees is het een mooie goalquote:Op woensdag 16 december 2020 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kool van Malen (die je zo vast ergens gaat zien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |