Ik neem dit terug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welke 1-3? Ik denk eerder 2-2, waarna Twente in de verlenging nog de winnende maakt.
Snap ook niet waarom hij dat doet heequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die keeperswissel van Brom pakt nog niet echt lekker uit hé. @:paul
Dat jij iets niet snapt. Het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij dat doet hee
Ga wegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat jij iets niet snapt. Het moet niet gekker worden!
Cambuur was er dit jaar moeiteloos ingebleven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cambuur en De Graafschap laten wel zien dat ze eigenlijk wel hoger hoorden te spelen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
Er waren 9 wedstrijden van 2 amateurclubs die door konden gaan. Hoe worden deze nu ingevuld bij de loting? Je gaat sowieso 9 clubs missen in de 2e ronde. De overige 8 clubs zouden tegen een eerste of eredivisieclub spelen, hebben die automatisch verloren? Gaan de 18 andere clubs (9 "winnaars") alsnog in de koker en heeft de betreffende club dan geluk als er tegen hen wordt geloot? Ben hier wel benieuwd naar.
Mwah, dat bekertje boeit maar weinig mensen in deze fase en ze hadden het ook niet echt op een andere manier kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaaa, dat worden sowieso ziedende supporters.
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat bekertje boeit maar weinig mensen in deze fase en ze hadden het ook niet echt op een andere manier kunnen doen denk ik.
Het zou vermakelijk zijn als Ajax en Feyenoord wel vrijgeloot worden en PSV niet. Dan zal Toon wel weer niet voor zichzelf instaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.
De clubs die de eerste ronde niet hebben gespeeld zouden niet nog een keer vrijgeloot moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de beste manier. Maar als Ajax wordt vrijgeloot en de rest van de top 4 niet krijg je wel ziedende mensen hoor.
Ja hier dacht ik ook nog aan. Maar de ploegen die wel gespeeld hebben zijn er 11, terwijl je deze ronde maar 9 ploegen wil vrijloten. Beetje lullig voor die 2 die wel moeten spelen dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De clubs die de eerste ronde niet hebben gespeeld zouden niet nog een keer vrijgeloot moeten kunnen worden.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou vermakelijk zijn als Ajax en Feyenoord wel vrijgeloot worden en PSV niet. Dan zal Toon wel weer niet voor zichzelf instaan.
Duidelijk, waarvoor dankquote:
Er zijn 8 clubs die sowieso niet vrijgeloot zouden mogen worden, of die nog tegen amateurs zouden spelen. Het zou het wel eerlijker maken. Zou wat zijn dat die 8 clubs zo de eerste 2 ronden over zouden slaan. De Graafschap en Cambuur mogen wat mij betreft sowieso worden vrijgeloot als soort van goedmakertje voor de misgelopen promotie. Daarnaast hebben zij als enige twee eerstedivisieclubs een Eredivisieclub verslagen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja hier dacht ik ook nog aan. Maar de ploegen die wel gespeeld hebben zijn er 11, terwijl je deze ronde maar 9 ploegen wil vrijloten. Beetje lullig voor die 2 die wel moeten spelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |