Jezus wat een KUTpackquote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ga zo beginnen.
Wens me veel succes waifu's bij mijn starterspack
en.... heb je waifu's ?quote:Op maandag 28 september 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ga zo beginnen.
Wens me veel succes waifu's bij mijn starterspack
Nee alleen degenen die je sowieso krijgt, waardeloos. Altijd tegen mij.quote:
Riiiight .. totaal niet verdachtquote:Dear Travelers,
We have received feedback from some players that when opening Genshin Impact on PC, the game's anti-cheat program will automatically run in the background, and that the anti-cheat program will continue to run after exiting or uninstalling the game.
We have looked into this issue and would like to clarify the following:
- After closing the game, the anti-cheat program only reads system information; it does not process, save, or upload information in any way whatsoever.
- After closing the game, the anti-cheat program continues to run in order to prevent the use of certain external plug-ins that operate when the game is closed; this is to help protect the fairness of Genshin Impact for all players.
Thanks to the kind feedback of Travelers, we have realized that the default activation of this mechanism may have caused some privacy concerns for players. Therefore, we have decided to make modifications so that within the next 30 hours, the anti-cheat program will no longer run in the background after the game is closed nor after the game is uninstalled; furthermore, we will strengthen our anti-cheat mechanisms that operate while the game is running to better prevent the use of plug-ins and third-party software.
Scheelt dat dat op de PS4 niet kanquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:35 schreef KennyPowers het volgende:
Dit was ook mooi.
https://www.reddit.com/r/(...)ur_anticheat_system/
[..]
Riiiight .. totaal niet verdacht
[ afbeelding ]
Die game moet je echt niet mobiel gaan spelen. Dan weet Winnie de Poeh alles over je.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:35 schreef KennyPowers het volgende:
Dit was ook mooi.
https://www.reddit.com/r/(...)ur_anticheat_system/
[..]
Riiiight .. totaal niet verdacht
[ afbeelding ]
Ah, is het een hentai game?quote:
lol die reactiesquote:
fifa 16 en wwe2k19quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd welke Plus games morgen bekend gemaakt worden.
Ze hebben wel een punt. Net als Persona 5 Royal had dit een patch moeten zijn of DLC en dit is een geporte Switch versie.quote:
Stom dat het een losse game is maar dat boeit me niet zo. Season passes zijn ook duur.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt. Net als Persona 5 Royal had dit een patch moeten zijn of DLC en dit is een geporte Switch versie.
Crash Trilogy RE7 en Watch Dogs 2quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd welke Plus games morgen bekend gemaakt worden.
re7 dan hopelijk wel de gold edition.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Crash Trilogy RE7 en Watch Dogs 2
Crash is te laat, nieuwe game komt al bijna uit.
FF15 heeft ook een Royal Edition dlc pack dus het kan wel, maar goed, gelukkig is de game niet full price. Dat het een Switch port is is wel te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt. Net als Persona 5 Royal had dit een patch moeten zijn of DLC en dit is een geporte Switch versie.
Ga er maar niet van uit, het is momenteel het paradepaardje van PSNow.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
re7 dan hopelijk wel de gold edition.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
FF15 heeft ook een Royal Edition dlc pack dus het kan wel, maar goed, gelukkig is de game niet full price. Dat het een Switch port is is wel te belachelijk voor woorden.
[..]
Ga er maar niet van uit, het is momenteel het paradepaardje van PSNow.
Ik vond dit toch echt wel een erg kinderlijk spelquote:
The power of friendshipquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond dit toch echt wel een erg kinderlijk spel
Onzekere oude man gespotquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond dit toch echt wel een erg kinderlijk spel
Arkham Asylum, goddelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Kaizen_ het volgende:
Arkham Asylum genot - Zojuist de Riddler achter slot en grendel gezet
Nu verder met Arkham City remaster. Geweldig spel wat ik jaren terug heb gespeeld, maar nog steeds net zo goed. Die 'Return to Arkham' set was een goede aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |