abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 januari 2021 @ 13:13:23 #251
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197322830
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:46 schreef Montov het volgende:

[..]

Je zat er maar 1 dag naast.
Ja grappig he

Hij had ze er het liefst zelf uit laten slaan om dan Martial Law uit te roepen , maar dat zal wel mislukt zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197604979
Inmiddels in Biden's Amerika

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 24 januari 2021 @ 14:03:32 #253
66083 Platina
78th Element
pi_197608328
Lastig te zien wat ze bij die politiewagen aan het doen zijn, maar als de agenten zich bedreigd voelden dan is het logisch dat ze weg rijden. Gaven genoeg hints aan de mensen dat ze zouden gaan rijden.
  maandag 25 januari 2021 @ 13:23:25 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197630498
twitter


Peaceful protests
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 25 januari 2021 @ 13:28:33 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197630614
Ik dacht: eens kijken wanneer ik de eerste tweet zonder #antifa tegenkom. Na 20 tweets heb ik het opgegeven. Als Ngo in een hondendrol trapt dan heeft #ANTIFA die daar neergelegd.
Huilen dan.
pi_197630903
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik dacht: eens kijken wanneer ik de eerste tweet zonder #antifa tegenkom. Na 20 tweets heb ik het opgegeven. Als Ngo in een hondendrol trapt dan heeft #ANTIFA die daar neergelegd.
Wat ontzettend vreemd voor een journalist die zich voornamelijk bezig houdt met antifa. Volgens mij ben je hier iets op het spoor Isdatzo!

Ik zag ook al zoiets raars bij het twitter account van de ANWB, louter tweets over het wegennetwerk! Wtf man. Dat dit kan in 2021.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 00:17:57 #257
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197643934
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 26 januari 2021 @ 01:21:10 #258
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197644158
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik dacht: eens kijken wanneer ik de eerste tweet zonder #antifa tegenkom. Na 20 tweets heb ik het opgegeven. Als Ngo in een hondendrol trapt dan heeft #ANTIFA die daar neergelegd.
Allemaal gemanipuleerde beelden , allemaal toneelspelers :')
ANTIFA is een vredelievende organisatie *;
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 januari 2021 @ 06:25:20 #259
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197644766
De Capitool bestorming gaat Trump de herverkiezing kosten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 26 januari 2021 @ 07:23:52 #260
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197644923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 06:25 schreef michaelmoore het volgende:
De Capitool bestorming gaat Trump de herverkiezing kosten
https://minderdrinken.nl/

Succes
Ik ben inmiddels overleden
pi_197646724
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:23 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

Peaceful protests
Ik dacht dat toen orange bad man weg was alles was opgelost? De riots gaan door? Wat verrassend :)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:34:00 #262
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197646959
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:18 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik dacht dat toen orange bad man weg was alles was opgelost? De riots gaan door? Wat verrassend :)
Ook al is een zwarte invalide transwoman de president van Amerika , ze gaan gewoon door
Ik ben inmiddels overleden
pi_197647029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:34 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ook al is een zwarte invalide transwoman de president van Amerika , ze gaan gewoon door
Maargoed er is natuurlijk wel oneerlijkheid en racisme in Amerika (de wereld) en denk persoonlijk dat Biden dit de komende vier jaar niet gaat oplossen.

Ik vraag me af of er überhaupt een administratie is die het kan oplossen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:53:08 #264
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197647224
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maargoed er is natuurlijk wel oneerlijkheid en racisme in Amerika (de wereld) en denk persoonlijk dat Biden dit de komende vier jaar niet gaat oplossen.

Ik vraag me af of er überhaupt een administratie is die het kan oplossen.
Precies , ze hebben 8 jaar Obama gehad , en nu is het allemaal de schuld van Trump want racist en fascist
We gaan het zien met Biden , voorlopig zijn de eerste 11.000 banen al geschrapt.
Maar we kunnen pas over 3-4 jaar oordelen, ik hoop voor de Amerikanen dat het beter gaat worden.
Niet dat het slecht ging , totdat COVID19 ff langs kwam.
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:03:13 #265
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197647344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Precies , ze hebben 8 jaar Obama gehad , en nu is het allemaal de schuld van Trump want racist en fascist
We gaan het zien met Biden , voorlopig zijn de eerste 11.000 banen al geschrapt.
Maar we kunnen pas over 3-4 jaar oordelen, ik hoop voor de Amerikanen dat het beter gaat worden.
Niet dat het slecht ging , totdat COVID19 ff langs kwam.
Ik zal het je vertellen, ,de rijken worden rijker en de armen worden armer
De middenklasse krijgt meer schulden
zo gaat het al 40 jaar in de USA
De bevolking blijft groeien door jonge werkwillige import
https://www.populationpyramid.net/united-states-of-america/2020/
Trump wordt impeached
Space X gaat naar MARS en dollar naar 50 eurocent
En de olie wordt steeds goedkoper
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197647793
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maargoed er is natuurlijk wel oneerlijkheid en racisme in Amerika (de wereld) en denk persoonlijk dat Biden dit de komende vier jaar niet gaat oplossen.

Ik vraag me af of er überhaupt een administratie is die het kan oplossen.
Dat valt enorm mee. Het is meer dat men in de VS een obsessie heeft met 'equality of outcome' tussen zelf categoriseerde groepen. Daar ligt een ongezonde en onrealistische focus op. En helaas wordt die obsessie alleen maar groter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 11:33:45 ]
pi_197647918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Maar we kunnen pas over 3-4 jaar oordelen, ik hoop voor de Amerikanen dat het beter gaat worden.
Niet dat het slecht ging , totdat COVID19 ff langs kwam.
Het leek er slechts goed te gaan. Trump en de GOP had de basisstructuur al weer danig aangetast en klaargemaakt voor de volgende crisis: de staatsschuld belachelijk laten oplopen, overheidsinkomsten drastisch laten dalen zodat er minder geld voor crisisbestrijding is, gezondheidszorg kapotmaken, educatie-niveau omlaag (met dank aan Betsy), reguleringen wegflikkeren opdat er weer vele Flynntjes kunnen ontstaan en de haat lekker aanwakkeren. Altijd lachen om te lezen 'dat het goed ging'. Ja, als ik een miljoen leen gaat het ook goed met me. Tot ik het terug moet betalen. Maar dat boeide Trump niet zo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:46:43 #268
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197648005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het leek er slechts goed te gaan. Trump en de GOP had de basisstructuur al weer danig aangetast en klaargemaakt voor de volgende crisis: de staatsschuld belachelijk laten oplopen, overheidsinkomsten drastisch laten dalen zodat er minder geld voor crisisbestrijding is, gezondheidszorg kapotmaken, educatie-niveau omlaag (met dank aan Betsy), reguleringen wegflikkeren opdat er weer vele Flynntjes kunnen ontstaan en de haat lekker aanwakkeren. Altijd lachen om te lezen 'dat het goed ging'. Ja, als ik een miljoen leen gaat het ook goed met me. Tot ik het terug moet betalen. Maar dat boeide Trump niet zo.
Ome Joe is al aardig wat dollars aan het bijprinten en het legaliseren van 11 miljoen illegalen , zal denk ik ook niet de staatskas spekken.
Maar nogmaals , te vroeg om te oordelen , we gaan het zien over 3-4 jaar.
Ik ben inmiddels overleden
pi_197648270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ome Joe is al aardig wat dollars aan het bijprinten en het legaliseren van 11 miljoen illegalen , zal denk ik ook niet de staatskas spekken.
Maar nogmaals , te vroeg om te oordelen , we gaan het zien over 3-4 jaar.
Dit zal allemaal anders worden beoordeeld. Want Democraten, dat zijn "the good guys". Jacobin Magazine wist er al een halve religieuze inslag aan te geven met hun cover recentelijk:



_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 12:04:05 ]
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:04:55 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197648298
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit zal allemaal anders worden beoordeeld. Want Democraten, dat zijn "the good guys". Jacobin Magazine wist er al een halve religieuze inslag aan te geven met hun cover recentelijk:

[ afbeelding ]

_O-
_O-

Ik denk zelf overigens dat hij het nog geen 2 jaar volhoudt vanwege zijn gezondheid
Ik ben inmiddels overleden
pi_197648330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]

_O-

Ik denk zelf overigens dat hij het nog geen 2 jaar volhoudt vanwege zijn gezondheid
Dat is alleen maar positief voor velen, want dan neemt Kamala het over neem ik aan. En dat is uiteraard een donkere vrouw. Jackpot dus voor de progressievelingen die intersectionele identiteitspolitiek omarmen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:11:48 #272
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197648397
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is alleen maar positief voor velen, want dan neemt Kamala het over neem ik aan. En dat is uiteraard een donkere vrouw. Jackpot dus voor de progressievelingen die intersectionele identiteitspolitiek omarmen.
Dit dus , maar we gaan het zien
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:16:44 #273
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197648487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ome Joe is al aardig wat dollars aan het bijprinten en het legaliseren van 11 miljoen illegalen , zal denk ik ook niet de staatskas spekken.
Maar nogmaals , te vroeg om te oordelen , we gaan het zien over 3-4 jaar.
USA heeft een ongezonde eigenschap om de onderlaag uit te knijpen ten gunste van een kleine bovenlaag , vrienden van de president die dan met een taxcut of tax break op de Bahama en in California blijft wonen

Overigens is dat ook een VVD eigenschap , zo ontstaan de Trumpstemmers en de gele hesjes

Die onderlaag dat zijn de fanatieke Trumpstemmers die ongezond leven ,het meest van Obamacare gebruik maken, er stevig op vloeken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197648658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ome Joe is al aardig wat dollars aan het bijprinten en het legaliseren van 11 miljoen illegalen , zal denk ik ook niet de staatskas spekken.
Maar nogmaals , te vroeg om te oordelen , we gaan het zien over 3-4 jaar.
Als Oom Donald niet 1500 miljard uit de toekomst had geleend, dan had ome Joe niet zoveel dollars hoeven bij te printen. Corona relief moet ergens van betaald worden. Misschien hadden ze in 2017 moeten passen om de rijken zoveel rijker te maken door de vangnetten voor de armen van minder geld te voorzien.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197648985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als Oom Donald niet 1500 miljard uit de toekomst had geleend, dan had ome Joe niet zoveel dollars hoeven bij te printen. Corona relief moet ergens van betaald worden. Misschien hadden ze in 2017 moeten passen om de rijken zoveel rijker te maken door de vangnetten voor de armen van minder geld te voorzien.
Ah, het ligt weer allemaal aan de Republikeinse voorganger. Natuurlijk, hoe kon ik dat over het hoofd zien. En hoe ging het precies onder Obama?
pi_197649437
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ah, het ligt weer allemaal aan de Republikeinse voorganger. Natuurlijk, hoe kon ik dat over het hoofd zien. En hoe ging het precies onder Obama?
Oordeel zelf:

Trump Will Create More Debt Than Obama

En houdt in het achterhoofd dat Obama een economische crisis erfde, terwijl Trump aan de macht kwam gedurende een periode van hoogconjunctuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197649996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oordeel zelf:

Trump Will Create More Debt Than Obama

En houdt in het achterhoofd dat Obama een economische crisis erfde, terwijl Trump aan de macht kwam gedurende een periode van hoogconjunctuur.
Dit artikel was mij bekend inderdaad :). Interessant, maar ook enkele opmerkelijke keuzes die er worden gemaakt betreffende de beoordeling. Dit artikel geeft bijvoorbeeld weer een andere kijk op de economische situatie.
pi_197650060
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ah, het ligt weer allemaal aan de Republikeinse voorganger. Natuurlijk, hoe kon ik dat over het hoofd zien. En hoe ging het precies onder Obama?
Laat ons dan maar eens wat grafieken zien over toenemende staatsschulden met de kleurtjes van de regerende partij zien. ^O^

Normaliter neemt deze in de vs toe onder republikeins bewind en kanppen de democraten de puinhopen van de gop weer een beetje op. :D
pi_197650161
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit artikel was mij bekend inderdaad :). Interessant, maar ook enkele opmerkelijke keuzes die er worden gemaakt betreffende de beoordeling. Dit artikel geeft bijvoorbeeld weer een andere kijk op de economische situatie.
Je haalt nu twee onderwerpen door elkaar. Knipoogje doelde in zijn post op het oplopen van het begrotingstekort onder Trump. Jij hebt het over economische groei.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197650228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:56 schreef Basp1 het volgende:
Normaliter neemt deze in de vs toe onder republikeins bewind en kanppen de democraten de puinhopen van de gop weer een beetje op. :D
Dit klopt niet helemaal, maar dat zul je zelf ook wel weten. Zet die blauw bril maar af ;).
pi_197650363
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal, maar dat zul je zelf ook wel weten. Zet die blauw bril maar af ;).
Republikeinse presidenten blijken sinds Reagan een stuk spilzieker dan hun Democratische evenknieën. Ik neem voor het gemak even aan dat je weet wanneer wie president was.



In de eerste Obama-jaren steeg het begrotingstekort explosief, maar dat was dus het gevolg van de economische crisis die hij erfde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197650535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Republikeinse presidenten blijken sinds Reagan een stuk spilzieker dan hun Democratische evenknieën. Ik neem voor het gemak even aan dat je weet wanneer wie president was.

[ afbeelding ]

In de eerste Obama-jaren steeg het begrotingstekort explosief, maar dat was dus het gevolg van de economische crisis die hij erfde.
Oké, dus wat probeer nu precies aan te geven? Ik snap wel welke onderliggende boodschap je aan het pushen bent, maar ik zie nog niet zo zeer een bevestiging van de eerder gemaakte (vage) claim van Basp1.
pi_197650557
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit artikel was mij bekend inderdaad :). Interessant, maar ook enkele opmerkelijke keuzes die er worden gemaakt betreffende de beoordeling. Dit artikel geeft bijvoorbeeld weer een andere kijk op de economische situatie.
Als je de grafiekjes bekijkt, dan zie je inderdaad dat sommige lijntjes bij Trump een extra mooie lijn naar beneden (of omhoog afhankjelijk van wat 'goed' is). Echter, Trump had daar een extreem kunstmatige boost voor nodig door 1500 miljard te lenen terwijl het niet nodig was. Dat is pertinent een belachelijk domme beslissing geweest. In hoogconjunctuur moet je zoiets gewoon niet doen. Dan laat je je land slechter af achter. Alleen maar omdat hij de cijfers nog hoger wilde laten zijn ipv het lijntje dat ingezet was onder Obama gewoon netjes normaal door te laten lopen. En dat dan ook nog durven te verdedigen met een 'door economische groei verdien je dat terug'. :')

De gevolgen gaat de VS binnen nu en enkele jaren merken.
Enige wat Biden kan doen is de belastingen voor de rijken weer de lucht in gooien. Gezond beleid zeg maar. Nog gezonder beleid zou zijn om een paar honderd miljard te bezuinigen op defensie en dat te steken in infrastructuur en sociale vangnetten, maar goed, het blijven de VS.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197650677
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oké, dus wat probeer nu precies aan te geven? Ik snap wel welke onderliggende boodschap je aan het pushen bent, maar ik zie nog niet zo zeer een bevestiging van de eerder gemaakte (vage) claim van Basp1.
Dit is waar op Basp1 op doelt:

Republicans, Deficits and the Two-Santa Theory

The GOP used a Two Santa Clauses tactic to con America for nearly 40 years
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197650884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je de grafiekjes bekijkt, dan zie je inderdaad dat sommige lijntjes bij Trump een extra mooie lijn naar beneden (of omhoog afhankjelijk van wat 'goed' is). Echter, Trump had daar een extreem kunstmatige boost voor nodig door 1500 miljard te lenen terwijl het niet nodig was. Dat is pertinent een belachelijk domme beslissing geweest. In hoogconjunctuur moet je zoiets gewoon niet doen. Dan laat je je land slechter af achter. Alleen maar omdat hij de cijfers nog hoger wilde laten zijn ipv het lijntje dat ingezet was onder Obama gewoon netjes normaal door te laten lopen. En dat dan ook nog durven te verdedigen met een 'door economische groei verdien je dat terug'. :')

De gevolgen gaat de VS binnen nu en enkele jaren merken.
Enige wat Biden kan doen is de belastingen voor de rijken weer de lucht in gooien. Gezond beleid zeg maar. Nog gezonder beleid zou zijn om een paar honderd miljard te bezuinigen op defensie en dat te steken in infrastructuur en sociale vangnetten, maar goed, het blijven de VS.
Je bedoelt vooral dat jij dit persoonlijk als "gezond" beleid interpreteert. Politiek is niet directe een exacte wiskunde waar er maar één juiste oplossing is. Je hebt verscheidene visies over hoe beleid kan worden uitgestippeld en geïmplementeerd. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het zijn slechts conflicterende visies. Jij hebt blijkbaar het gevoel dat hoge belastingen voor de rijkeren een goed oplossing is, ik ben het daar niet mee eens. Om maar even een voorbeeldje te geven.

quote:
Die eerste link is niet toegankelijk voor mij (je moet een Bloomberg News subscriber zijn). En heb je betreffende die tweede ook iets minder vooringenomen bon? Salon is al niet direct neutraal, maar zij hebben dit bericht van Alternet, wat ongeveer het tegenovergestelde is van Breitbart.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 14:47:06 ]
pi_197651000
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je bedoelt vooral dat jij dit persoonlijk als "gezond" beleid interpreteert. Politiek is niet directe een exacte wiskunde waar er maar één juiste oplossing is. Je hebt verscheidene visies over hoe beleid kan worden uitgestippeld en geïmplementeerd. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het zijn slechts conflicterende visies. Jij hebt blijkbaar het gevoel dat hoge belastingen voor de rijkeren een goed oplossing is, ik ben het daar niet mee eens. Om maar even een voorbeeldje te geven.
[..]

Die eerste link is niet toegankelijk voor mij (je moet een Bloomberg News subscriber zijn). En heb je betreffende die tweede ook iets minder vooringenomen bon? Salon is al niet direct neutraal, maar zij hebben dit bericht van Alternet, wat ongeveer het tegenovergestelde is van Breitbart.
Google op 'Two Santa Theory' en take your pick.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:35:10 #287
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_197674479
Straks in Nieuwsuur een interview met Kunta Rincho (blankenhater) over de avondklokrellen

Nu check ik de Insta- story van Mitchel Esajas (blankenhater), die wat jongeren filmt die worden toegesproken door Kunta Rincho. Kunta zegt daarin:'Jij bent niet die Hollandsche jongen uit Urk, ze rammen jullie harder´.

Zou Simone Weimans een flinke vinger in de pap hebben daar bij de publieke omroep om racistische zwarten te interviewen?
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:42:39 #288
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197674629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef Ciclon het volgende:
Straks in Nieuwsuur een interview met Kunta Rincho (blankenhater) over de avondklokrellen

Nu check ik de Insta- story van Mitchel Esajas (blankenhater), die wat jongeren filmt die worden toegesproken door Kunta Rincho. Kunta zegt daarin:'Jij bent niet die Hollandsche jongen uit Urk, ze rammen jullie harder´.

Zou Simone Weimans een flinke vinger in de pap hebben daar bij de publieke omroep om racistische zwarten te interviewen?
Blankenhater, zwarten, niveautje wel.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:43:44 #289
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_197674657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Blankenhater, zwarten, niveautje wel.
reality.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:44:55 #290
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197674683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:43 schreef Ciclon het volgende:

[..]

reality.
Je denkt ik gooi er maar een Engels woord in want dan kom ik eloquenter over?
pi_197674766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef Ciclon het volgende:
Straks in Nieuwsuur een interview met Kunta Rincho (blankenhater) over de avondklokrellen

Nu check ik de Insta- story van Mitchel Esajas (blankenhater), die wat jongeren filmt die worden toegesproken door Kunta Rincho. Kunta zegt daarin:'Jij bent niet die Hollandsche jongen uit Urk, ze rammen jullie harder´.

Zou Simone Weimans een flinke vinger in de pap hebben daar bij de publieke omroep om racistische zwarten te interviewen?
Kortom: nu gaat er een raciaal narratief worden gepusht. Dat de politie zogenaamd met twee maten meet en bijvoorbeeld harder optreedt tegen donkere relschoppers dan tegen blanke relschoppers. Een narratief dat uiteraard geïmporteerd is vanuit de VS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2021 20:48:58 ]
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:49:19 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197674783
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Kortom: nu gaat er een raciaal narratief worden gepusht.
Daar komen we zo achter.
Huilen dan.
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:52:04 #293
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_197674847
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Kortom: nu gaat er een raciaal narratief worden gepusht. Dat de politie zogenaamd met twee maten meet en bijvoorbeeld harder optreedt tegen donkere relschoppers dan tegen blanke relschoppers. Een narratief dat uiteraard geïmporteerd is vanuit de VS.
Jep.

Esajas en Kunta Rincho zijn staatsgevaarlijk. Neem eens een kijkje op hun social media, dan zal je begrijpen wat ik bedoel.

Elke post, story gaat werkelijk waar over witte racisten en zwarte slachtoffers. White supremacy, white privilege.
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:05:14 #294
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197675142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:52 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Jep.

Esajas en Kunta Rincho zijn staatsgevaarlijk. Neem eens een kijkje op hun social media, dan zal je begrijpen wat ik bedoel.

Elke post, story gaat werkelijk waar over witte racisten en zwarte slachtoffers. White supremacy, white privilege.
Ik heb zo het vermoeden dat jij aan de andere kant van de medaille zit. Tikkeltje ironisch dus.
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:08:10 #295
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_197675213
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat jij aan de andere kant van de medaille zit. Tikkeltje ironisch dus.
Dan zit jij er naast.
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:11:47 #296
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197675289
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dan zit jij er naast.
Neuh, je pohi zegt genoeg. Je bent er één van hetzelfde kaliber, alleen is de obsessie met de kleuren precies andersom.
pi_197676539
woensdag 27 januari 2021 20:42 schreef Poem_ het volgende:[/b]

[..]

Blankenhater, zwarten, niveautje wel.
[/quote]
Oh, het is "wittenhater" natuurlijk.
En "zwarten"... Oei oei, tijd om niet inhoudelijk te reageren maar wel te wijzen op de toon die jou niet aanstaat.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197676572
Kudtmobiel
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:32:32 #299
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197677248
quote:
4s.gif [b]Op woensdag 27 januari 2021 22:05 schreef SpaceOddity
Oh, het is "wittenhater" natuurlijk.
En "zwarten"... Oei oei, tijd om niet inhoudelijk te reageren maar wel te wijzen op de toon die jou niet aanstaat.
Scherpe observatie.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:18:35 #300
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')