abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195270232
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt huurbescherming. Zo simpel is het.

En je tekent geen nieuw contract.
Ja denk het he, Ik moet sowieso ff oppassen net wat ik teken ja of nee Want dat us een valkuil wel he.
Do what you love, love what you do!
pi_195270238
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt Maar het is dus nogal onduidelijk he over wat precies nu de regels zijn.

Kijk er is nooit drama geweest altijd netjes de huur etc. Dus dat is het punt niet punt is wel kunnen hun zo zeggemn opzechtermijn 3 maanden. Het lijkt er namelijk op van wel. Maar volgens oude regels mag dat totaal niuet en huurders bescherming. En nu de vraag moet ik een nieuw contract wel tekenen enzo. Als ik die krijg. Want nog niet binnen he maar komt volgende maand. Zit daar hard ff over te twijfelen al.
NIET TEKENEN!!
Eerst goed advies inwinnen.
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:37:07 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195270258
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ja denk het he, Ik moet sowieso ff oppassen net wat ik teken ja of nee Want dat us een valkuil wel he.
Echt wel zorgelijk, dat bepaalde dingen al tig keer zijn gezegd in dit topic en dat je toch steeds weer met dezelfde vragen komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195270259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:35 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

NIET TEKENEN!!
Eerst goed advies inwinnen.
Ik denk het dus ook dat nieuwe tekenen onhandig is. Maarja wil ook niet echt ruzie verder. Dus ok nou ben benieuwd hoe de nieuwe eruit gaat zien. Want weet ik dus niet.
pi_195270289
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt wel zorgelijk, dat bepaalde dingen al tig keer zijn gezegd in dit topic en dat je toch steeds weer met dezelfde vragen komt.
Ik lurk al ff mee. Vrees dat hij alle advies in de wind slaat en toch een nieuw contract tekend.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_195270301
quote:

[..]

Weet ik. Maar ik kan geen drama maken met mijn verhuurders he. Want ok hun deur is 6m van die van mij en hoor ze de hele dag.

Ok nu al irritant met die kinderen. Laat staan als ze me ook nog eens gaan haten. Tis makkelijk zeggen he als je ergens woont en je verhuurder leeft tich km weg. Ik leef met ze op de deurstap. Dus moet beetje voorzichtig zijn enzo.
pi_195270309
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:39 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik lurk al ff mee. Vrees dat hij alle advies in de wind slaat en toch een nieuw contract tekend.
Dat dacht ik nou net dus ook.
pi_195270320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik denk het dus ook dat nieuwe tekenen onhandig is. Maarja wil ook niet echt ruzie verder. Dus ok nou ben benieuwd hoe de nieuwe eruit gaat zien. Want weet ik dus niet.
Als je het nieuwe contract aangeboden krijgt, zeg je gewoon dat je het even door een deskundige wil laten lezen voor je het eventueel tekent. Vervolgens laat je die deskundige je oude en het nieuwe contract lezen.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 17:41:23 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195270326
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:37 schreef kree het volgende:

[..]

Dan teken je en zijn je rechten kwijt. Zelf weten. Herhaling in dit topic is wat irriterend zoals je leest.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195270330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:40 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Dan tekent hij zijn eigen ondergang. Dan kunnen ze hem binnenkort uit zijn hut zetten.
pi_195270331
quote:

[..]

Ik bedacht me ineens iets, stel hij tekent dat contract toch en hij wordt eruit gewerkt. Dan krijgt hij misschien eindelijk de hulp die hij zo hard nodig heeft maar tot nu toe altijd geweigerd heeft?
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:42:17 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195270339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:39 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik kan geen drama maken met mijn verhuurders he. Want ok hun deur is 6m van die van mij en hoor ze de hele dag.

Ok nu al irritant met die kinderen. Laat staan als ze me ook nog eens gaan haten. Tis makkelijk zeggen he als je ergens woont en je verhuurder leeft tich km weg. Ik leef met ze op de deurstap. Dus moet beetje voorzichtig zijn enzo.
Nou, als je geen ruzie wilt, dan teken je het nieuwe contract en dan zeggen ze je huur op. Ga maar alvast verhuisdozen regelen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 17:43:00 #163
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195270345
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als je het nieuwe contract aangeboden krijgt, zeg je gewoon dat je het even door een deskundige wil laten lezen voor je het eventueel tekent. Vervolgens laat je die deskundige je oude en het nieuwe contract lezen.
En die deskundige is je rechtsbijstand en/of juridisch loket.
Wij van FOK! zijn in LIF géén arts en in WGR géén jurist. en zo ook dus nérgens voor verantwoordelijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195270348
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef Rene het volgende:

[..]

Dan teken je en zijn je rechten kwijt. Zelf weten. Herhaling in dit topic is wat irriterend zoals je leest.
Inderdaad ja sign for the devil Lol
pi_195270349
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ik bedacht me ineens iets, stel hij tekent dat contract toch en hij wordt eruit gewerkt. Dan krijgt hij misschien eindelijk de hulp die hij zo hard nodig heeft maar tot nu toe altijd geweigerd heeft?
Vrees het ergste. Hulpverlening is nogal wat uitgekleed de laatste jaren. Ben bang dat hij dan gewoon op straat staat, aangewezen op familie of vrienden.
pi_195270351
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:43 schreef Rene het volgende:

[..]

En die deskundige is je rechtsbijstand en/of juridisch loket.
Wij van FOK! zijn in LIF géén arts en in WGR géén jurist. en zo ook dus nérgens voor verantwoordelijk.
Exact.
pi_195270361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef Rene het volgende:
Dan teken je en zijn je rechten kwijt. Zelf weten.
Al tekent hij, dan is het gewoon nietig. Zou wat zijn anders, dan regelen de pandjesmelkers wel dat jij elke keer een tijdelijk contract tekent.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_195270369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:40 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Euhm denken jullie toch verkeerd. Want zeker luister wel naar advies. Anders had ik het hier niet eens gevraagd he. En ben ook niet dom. Maar het is wel moet soms dan keuses maken enzo.
pi_195270382
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:44 schreef nostra het volgende:

[..]

Al tekent hij, dan is het gewoon nietig. Zou wat zijn anders, dan regelen de pandjesmelkers wel dat jij elke keer een tijdelijk contract tekent.
Zolang er in dat contract niets staat dat in strijd met de wet is, is het gewoon geldig.
Gevaarlijk advies dit.
pi_195270391
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:45 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm denken jullie toch verkeerd. Want zeker luister wel naar advies. Anders had ik het hier niet eens gevraagd he. En ben ook niet dom. Maar het is wel moet soms dan keuses maken enzo.
Waarom twijfel je of wel of niet moet tekenen?
pi_195270434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:46 schreef notturna het volgende:

[..]

Waarom twijfel je of wel of niet moet tekenen?
Omdat ik bang ben dat ik een wurg contract aanga waarmee ze me binnen 2 maanden op straat kunnen zetten als ze zouden willen.

Voor de rest niet zo een punt. Maar ik maak me daar zorgen over. Tis niet dat ik ff bij iemand terecht kan he als ze mij op straat pleuren.
pi_195270452
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat ik bang ben dat ik een wurg contract aanga waarmee ze me binnen 2 maanden op straat kunnen zetten als ze zouden willen.

Voor de rest niet zo een punt. Maar ik maak me daar zorgen over. Tis niet dat ik ff bij iemand terecht kan he als ze mij op straat pleuren.
Dus nogmaals een keer. NIET TEKENEN.
pi_195270466
Daarom he als je al jaren netjes alles betaald optijd enzo en geen probleem veroorzaakt.

Kunnen ze zo zeggen doei kree over 2 maand moet je eruit? Dachjt van niet.
pi_195270485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:51 schreef kree het volgende:
Daarom he als je al jaren netjes alles betaald optijd enzo en geen probleem veroorzaakt.

Kunnen ze zo zeggen doei kree over 2 maand moet je eruit? Dachjt van niet.
Hoeveel mensen of instanties moeten je vertellen dat dat niet zomaar kan. Behalve als je een nieuw contract met ze afsluit. :|W
pi_195270491
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef notturna het volgende:

[..]

Dus nogmaals een keer. NIET TEKENEN.
Punt begrepen he. Ga niet doen. Ben wel benieuwd wat ze opstellen maar ga het iig niet tekenen want lijkt me super onhandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')