Alsof hij net een beroerte heeft gehad?quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:36 schreef Kluun1985 het volgende:
hij weet precies hoe hij in de camera moet kijken.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over?
O kak
nee, hij straalt rust/sereniteit uit. Heel knap hoe hij dat doet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof hij net een beroerte heeft gehad?
hoezo nee? dat is een getrouwde man. hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Nee Kluun.
Die post ging over snel posten voor het slotje.
Dat er nog steeds niet is ....
Ik ben niet getrouwd en ik ben geen manquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:49 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
hoezo nee? dat is een getrouwde man. hoe gaat het met jou?
Opticien?quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:55 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wie er bedoeld wordt want ik zie niemand die fotogeniek is in de OP?
Hope soquote:Op vrijdag 25 september 2020 23:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
SwJ is met een noodgang naar de Erasmus?
Is dat Victor Reinier?quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:01 schreef Kluun1985 het volgende:
wat een streling voor het oog de rechterkant van die fotovoel me gelijk rustig.
Hij heeft geen grote voorhoofd!!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 06:08 schreef roos94 het volgende:
Aan abid zijn grote voorhoofd kun je ook aflezen dat hij zeer intelligent is. Zoveel hersenen en gewoon te weinig ruimte ervoor om al die kennis te herbergen![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Je bent fotogeniek of je bent het niet.
Abid is het duidelijk niet
quote:Hum tere bin ab reh nahi sakte
Tere bina kya wajood mera
Tujh se juda gar ho jaayenge
To khud se hi ho jaayenge juda
Kyun ki Kluun hi ho, ab Abid hi ho
Ki zindagi ab Puzzie hi ho
Chain bhi, mera dard bhi
Meri aashiqui ab boze_eend hi ho
Tera mera rishta hai kaisa
Ek pal door gawara nahi
Tere liye har roz hain jeete
Tujhko diya mera waqt sabhi
Koi lamha mera na ho tere bina
Har saans pe naam tera
Kyun ki dommge_gans hi ho, ab Kluun hi ho
Zindagi ab Abid hi ho
Chain bhi, mera dard bhi
Meri aashiqui ab FOK hi ho
Ja lach maarquote:
Wat ik heb kunnen afleiden is dat het over liefde gaat. Ik denk de liefde voor de genoemde personen bij elkaarquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Geen idee wat er staat maar ik zie mijn naam daar staan![]()
WTF is deze![]()
Wat doe je me aan stokj
quote:Op zondag 27 september 2020 00:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat ik heb kunnen afleiden is dat het over liefde gaat. Ik denk de liefde voor de genoemde personen bij elkaar
Vooruit danquote:Op zondag 27 september 2020 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu niet meer zo over mij praten hoor![]()
Leandra, kijk dan hoe dat licht precies hem omhultquote:Op zaterdag 26 september 2020 06:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie gewoon 2 lelijke kerels.
4 lelijke kerels..... het wordt er niet beter op door het aantal te verdubbelen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Leandra, kijk dan hoe dat licht precies hem omhultstralende engel is het
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
4 lelijke kerels..... het wordt er niet beter op door het aantal te verdubbelen hoor.
Kluun is meer van de kwantiteitquote:Op dinsdag 29 september 2020 01:02 schreef Leandra het volgende:
4 lelijke kerels..... het wordt er niet beter op door het aantal te verdubbelen hoor.
Heel fotogeniekquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:20 schreef stokj het volgende:
Heb je al falooda met hem gedronken?
[ afbeelding ]
Is dat positief?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gooien van alles en nog wat in dat drankje heb ik gezien.
Als ik er zo naar kijk zou het wel mee kunnen vallen. Alleen weet ik niet hoe de combinatie ijs met melk gaat vallen.quote:
De combinatie ijs en melk is haske lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik er zo naar kijk zou het wel mee kunnen vallen. Alleen weet ik niet hoe de combinatie ijs met melk gaat vallen.
@Kluun1985quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De combinatie ijs en melk is haske lekker
Maar wat heeft dit met fotogeniek zij te maken?quote:
Abid zou de inhoud van zo een glas in één keer op kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit met fotogeniek zij te maken?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Abid zou de inhoud van zo een glas in één keer op kunnen denk ik.
Geen idee meer eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |