Is Geerd weer bezig met vieze praatquote:
Nou zeg dat !!quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Geerd weer bezig met vieze praat
Altijd maar weer dat gepraat over piem0ls en zulks. Waar het hart vol van is zullen we maar zeggenquote:
Ja preciesquote:Op maandag 28 september 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat gepraat over piem0ls en zulks. Waar het hart vol van is zullen we maar zeggen
We weten wie het zegt inderdaadquote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Gelukkig zijn we het inmiddels van Geerd gewend
Oeiquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We weten wie het zegt inderdaad![]()
Misschien moeten we eens een fundraiser houden voor Geerd zodat hij bij de eerst volgende gay pride mee kan op een boot. Dan heeft hij een hele dag alleen maar piemols om zich heen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OeiDat zal hij vast wel waarderen
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergaderingquote:
Wist niet dat er konijnen waren in Duckstadquote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergadering
We hebben wel wekelijks overleg tussen Looney Tunes en Duckstad om geen conflicten qua verhaal lijnen te krijgenquote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Wist niet dat er konijnen waren in Duckstad
Ah, ik snap hetquote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben wel wekelijks overleg tussen Looney Tunes en Duckstad om geen conflicten qua verhaal lijnen te krijgen
Mooie aanmeld datum heb je trouwensquote:
Hoezo? Jouw verjaardag?quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie aanmeld datum heb je trouwens![]()
Graag, als ze daar ook beperkingen hebben dan zal Gijs Gans (de neef van @Domme_Gans) keihard moeten werken om die arme Oma Duck te beschermen. En Dagobert zal vast alle mondkapjes en handgel hebben opgekocht om dat tegen woekerprijzen te verkopen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergadering
I hate youquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij de dag dat alle ellende hier begon
Er schijnen wel extreme bedragen te zijn geboden voor onze mondkapjesquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Graag, als ze daar ook beperkingen hebben dan zal Gijs Gans (de neef van @:domme_gans) keihard moeten werken om die arme Oma Duck te beschermen. En Dagobert zal vast alle mondkapjes en handgel hebben opgekocht om dat tegen woekerprijzen te verkopen.
Typisch die @Dagobertquote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er schijnen wel extreme bedragen te zijn geboden voor onze mondkapjes![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Amee het volgende:
[..]
I hate you![]()
Idd. Waar is @:Domme_Gans?
Krijg je niks op dierendag? Ik zag in alle folders alleen maar cadeaus voor honden en katten en niet voor andere dieren...quote:
Ik krijg alleen een extra trosje wortelsquote:Op maandag 28 september 2020 20:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Krijg je niks op dierendag? Ik zag in alle folders alleen maar cadeaus voor honden en katten en niet voor andere dieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |