Komen en gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze vandaag weer aan het werk ging en misschien hier nauwelijks meer is. Jammer
Alles is tijdverdrijfquote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel zo, gelukkig kan je je daarop focussen.
Boos is boos.quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Amee het volgende:
Maak jij nou ook zoveel veranderingen mee als boze eend?
Pluk een roosquote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Komen en gaan.
[..]
Alles is tijdverdrijf
[..]
Boos is boos.
Jij hebt duidelijk niet de skills die @dud0r en ik hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat heb je aan sletjes als ze allemaal verdwijnen zoals de slagpennen uit mijn huid.
Blijven ze bij jou, heb je een collectie opgebouwd?quote:Op maandag 28 september 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de skills die @:dud0r en ik hebben
Alleen de beste mogen blijvenquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou, heb je een collectie opgebouwd?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Voortplanten ook, daar sta je als konijn om bekend...
Krijg je al jeuk hahahaquote:Op maandag 28 september 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Muah, er is volgens mij wel iemand in huis die jeuk begint te krijgenquote:
Spannend, dat wordt toch de benen de lucht in op dit tijdstip?quote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, er is volgens mij wel iemand in huis die jeuk begint te krijgen
Nope, dat word pas iets voor 2020quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Spannend, dat wordt toch de benen de lucht in op dit tijdstip?
Ja gelukkig wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |