Oh, dat kon ook...als je het wilt kan je een TR aanmaken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:03 schreef Domme_Gans het volgende:
Waarom niet Ganzenstad, #GLM. Ganzen Lives Matter!
Nee dat doe jij, ik ga jou teringzooi niet opruimen. Kom nou!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat kon ook...als je het wilt kan je een TR aanmaken.
Wat kwam er in je op om het in deze volgorde te doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een klein gansje van maar 162 cms, heb iemand nodig die langer is om bij bovenste keukenkastjes te komen enzo. Of lampjes te verwisselen, dat heb ik trouwens mijn ex geflikt. Eerst lampje laten verwisselen in de badkamer en daarna uitgemaakt
Nou nou zeg...het was jouw idee hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:04 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee dat doe jij, ik ga jou teringzooi niet opruimen. Kom nou!
Lampje in de badkamer moest verwisseld worden, ik kom daar ook met een trapje niet bij. En ik was hem zatquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat kwam er in je op om het in deze volgorde te doen
Kijk je altijd hoe functioneel iemand kan zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:06 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Lampje in de badkamer moest verwisseld worden, ik kom daar ook met een trapje niet bij. En ik was hem zat![]()
Ik ben praktisch ingesteld verder.
Ik heb geen ' niffo's 'quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij niffo's die Kwik, Kwek en Kwak heten? Of niffa's die Juultje, Babetje en Lizzy heten?
Als ik klaar met ze ben wel jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk je altijd hoe functioneel iemand kan zijn?
Je hebt het over de familie van @Boze_Eend he!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij niffo's die Kwik, Kwek en Kwak heten? Of niffa's die Juultje, Babetje en Lizzy heten?
Duivelsquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben wel ja
Ik ken alleen Gijs Gans die die arme oma Duck keihard laat werken...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je hebt het over de familie van @:Boze_Eend he!
Die geef ik met liefde zo een harde trap onder zijn reet, dat mijn voetafdruk nog maanden op zijn dikke luie kont te zien zal zijn. Oma Duck houdt me tegen helaas, misschien kan @Boze_Eend haar van gedachten doen veranderen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gijs Gans die die arme oma Duck keihard laat werken...
Klein voor een gans ik ben een uit de kluiten gewassen eend van 185 cm.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een klein gansje van maar 162 cms, heb iemand nodig die langer is om bij bovenste keukenkastjes te komen enzo. Of lampjes te verwisselen, dat heb ik trouwens mijn ex geflikt. Eerst lampje laten verwisselen in de badkamer en daarna uitgemaakt
Jij mag mij laten zoeken naar een heerlijk stukje sla en daarna zeggen dat je er geen zin in hebt en het niet meer hoeft. Dat is echte liefde.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik klaar met ze ben wel ja
Mag ik ook dat stukje sla in je gezicht smijten ?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij mag mij laten zoeken naar een heerlijk stukje sla en daarna zeggen dat je er geen zin in hebt en het niet meer hoeft. Dat is echte liefde.
Daar ga ik niet op in vanwege privacy, maar laten we zo zeggen ik ben nogal avontuurlijk ingesteld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Duivels
Heb je nooit een doksa of doksi (mannelijke en vrouwelijke eend) gehad naast een gans?
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Oei! Zit het pluimvee op FOK! nu in de gevaren zone?
Dat is lievquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenen
Oh ik bedoelde als huisdier zoals je een gans had. Maar hoeft niet hoor als je niet wilt antwoorden!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in vanwege privacy, maar laten we zo zeggen ik ben nogal avontuurlijk ingesteld.
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet geen vogels maar kan mijn geaardheid niet verloochenen
Ja erg is dit hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Die geef ik met liefde zo een harde trap onder zijn reet, dat mijn voetafdruk nog maanden op zijn dikke luie kont te zien zal zijn. Oma Duck houdt me tegen helaas, misschien kan @:Boze_Eend haar van gedachten doen veranderen.
@puzziepie mooie foto daaroquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Ik ben speciaalquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:29 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Ik voel me onheus bejegendquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als in jij eet dat niet, of wat?
Ben een klein Gansje van 162 cms, moet beducht zijn op mijn natuurlijk vijanden. Hoe poeslief ze ook zijn, kijk mocht je ware aard ooit naar boven komen. Dan duw ik @Boze_Eend in je klauwenquote:
ik ben een kittige katquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ben een klein Gansje van 162 cms, moet beducht zijn op mijn natuurlijk vijanden. Hoe poeslief ze ook zijn, kijk mocht je ware aard ooit naar boven komen. Dan duw ik @:Boze_Eend in je klauwen
Ooh, mag ik je aaien.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben een kittige kat
Maar ik ben pacifist in hart en ziel
Hoe doe je dat? Met je vleugels?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ooh, mag ik je aaien.
* Domme_Gans steekt voorzichtig een vleugel uit...
Ja heb zachte witte veren!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Met je vleugels?
En een heerlijke witte ganzen kontquote:
Ooeh waar, ben best wle discreet namelijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En een heerlijke witte ganzen kont
Zag ik van de week ergens
Dit is wel ernstigquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ooeh waar, ben best wle discreet namelijk
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iemand je wat doet krijgen ze ruzie met mij
Dat weet ik dus niet meerquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen![]()
Maarre waar heb je mijn derrière gezien?
Jij mag dat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Mag ik ook dat stukje sla in je gezicht smijten ?
Jij bent mijn keizerin ik lig aan je voeten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:22 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te doen als of dat kittig poesje je niets doet!
Ik denk dat, dat poesje je meer gaat geven dan ik ooit zal doenquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij bent mijn keizerin ik lig aan je voeten.
Soms weet je wat je wil en dan moet je maar op de blaren zitten als ze weggaat, maar dan heb je wel je poging gemaakt tot aan het bittere einde. Na bitterheid vloeien tranen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat poesje je meer gaat geven dan ik ooit zal doenBovendien ga ik op trek he.
Nee schatquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Ben ik nu onderdeel van een dramadriehoek ?
De enige driehoek die jij moet hebben is een gevarendriehoek op je buik en op je rug en een belletje om je nek als je daadwerkelijk een kat bent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Ben ik nu onderdeel van een dramadriehoek ?
Wanneer twee soliste bij elkaar komen heb je een orkest.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee schater is geen driehoek, @:Boze_Eend droomt van dingen die er nooit zullen zijn met mij. Deze gans is een echte soliste.
Ze heeft al eerder aangeven niet gevaarlijk te zijn, ik geloof haarquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
De enige driehoek die jij moet hebben is een gevarendriehoek op je buik en op je rug en een belletje om je nek als je daadwerkelijk een kat bent.
Dit vind ik wel een leuke wending.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder aangeven niet gevaarlijk te zijn, ik geloof haarEn anders voer ik jou aan haar
Ja want het idee dat iemand je misschien pijn doet bevalt je welquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuke wending.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja want het idee dat iemand je misschien pijn doet bevalt je wel
Ik ben gerustgesteldquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee schater is geen driehoek, @:Boze_Eend droomt van dingen die er nooit zullen zijn met mij. Deze gans is een echte soliste.
Kijk een konijn wat gezellig!quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er hier nog een beetje goed gebaggerd worden?
Hoppa met die zweep erover hequote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Van teveel rust wordt je lui. Een beetje zweten mag je wel.
Dolle Dieren boel hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kijk een konijn wat gezellig!
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hoppa met die zweep erover he
Hola Rabbitquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Kan er hier nog een beetje goed gebaggerd worden?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
* Domme_Gans voert je het worteltje van @:Boze_Eend ...
Dat moet wel, als ik niet genoeg eet gaat mijn godenlijf achteruitquote:
Ga jij anders ff lekker een rondje zwemmen in een vijver in de buurt of zoquote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Van teveel rust wordt je lui. Een beetje zweten mag je wel.
Goed zo, dat is taalgebruik dat hij kan waarderen! Ga zo door!quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga jij anders ff lekker een rondje zwemmen in een vijver in de buurt of zo
Soms moet je gewoon ff duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Goed zo, dat is taalgebruik dat hij kan waarderen! Ga zo door!
Dat moet je altijd zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ff duidelijk zijn
Behalve bij vrouwen, daar moet je onduidelijk bij zijn om duidelijk te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve bij vrouwen, daar moet je onduidelijk bij zijn om duidelijk te zijn.
Nog leuke plannen dit weekend?quote:
Beetje aan het wijnen ,muziek luisteren en op FOK! rondhangenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke plannen dit weekend?
Fokken met wijn en muziek op de achtergrond isquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje aan het wijnen ,muziek luisteren en op FOK! rondhangen![]()
Gewoon genieten
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fokken met wijn en muziek op de achtergrond is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat het nu wel slechter weer word.quote:
Ik vind het niet zo heel ergquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het nu wel slechter weer word.
Waarom vind je het niet erg?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel erg![]()
Volgend jaar misschien wel weer ,
Heb je vooral last van warmte of van kou?quote:
Dit jaar was alles anders ,ik had overal last vanquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je vooral last van warmte of van kou?
Ah op die manier. Dan snap ik wel dat je er even klaar mee bent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit jaar was alles anders ,ik had overal last van![]()
Ik bedoel : ik loop hier soms misschien wel de clown uit te hangen en dom te lullen maar ik heb gewoon en kut jaar gehad wat dat betreft.
Lullen kut clown. Ik zie een thema in deze postquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel : ik loop hier soms misschien wel de clown uit te hangen en dom te lullen maar ik heb gewoon en kut jaar gehad wat dat betreft.
Ook niet leuk, zie je verbetering?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lullen kut clown. Ik zie een thema in deze post
Die gaat komenquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ook niet leuk, zie je verbetering?
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat komenDaar heb ik nu wel weer wat meer vertrouwen in
Ik ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kom net letterlijk mijn nest uit rollen, heb uitgeslapen.
Ik kan uitslapen over een uurtje of 2 als ik eindelijk klaar ben met werkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kom net letterlijk mijn nest uit rollen, heb uitgeslapen.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan uitslapen over een uurtje of 2 als ik eindelijk klaar ben met werken
Nee, maar wel om 6 uur in de ochtendquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:08 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En dat is een functie die s'nachts begint?
Dat is wel behoorljik barbaars voor zo een functie, begint het gekanker aan je kop meteen. Of heb je de eerse paar uurtjes rust?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel om 6 uur in de ochtend
Eerste paar uur heb je het redelijk rustig, maar ik heb wel eens meegemaakt dat er mensen zeer vroeg beginnen met gezeikquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat is wel behoorljik barbaars voor zo een functie, begint het gekanker aan je kop meteen. Of heb je de eerse paar uurtjes rust?
Om 6 uur s'ochtends op een zaterag wakker zijn om te kankeren aan de kop van een ander.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar uur heb je het redelijk rustig, maar ik heb wel eens meegemaakt dat er mensen zeer vroeg beginnen met gezeik
Die hebben waarschijnlijk geen leuke droom in hun slaap gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar uur heb je het redelijk rustig, maar ik heb wel eens meegemaakt dat er mensen zeer vroeg beginnen met gezeik
Ik heb 1 biertje op gisterenquote:
Wat voor programma had die danquote:Op zondag 27 september 2020 11:24 schreef stokj het volgende:
Deze man, vroeger was hij zijn programma al een beetje irritant.
De Regenjas, daar bezocht hij voetballers die dan iets vertelden over hoe ze leefden (huis, gezin etc). En volgens mij kwam hij altijd met een bal die je dan door het raam van je huis moest schieten en dan iets won.quote:
Puzziequote:
En is de koffie er via de andere kant al uitgegaanquote:Op maandag 28 september 2020 10:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga nog ff wat koffie naar binnenwerken
Heeft je kokkin vandaag weer vrij?quote:Op maandag 28 september 2020 12:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Naar behoren, niet goed, niet slecht. Typisch een maandag
Jij met 'dralla' fetisjquote:Op maandag 28 september 2020 12:47 schreef stokj het volgende:
[..]
En is de koffie er via de andere kant al uitgegaan
Nee vandaag niet. Volgens mij gaat er bami of nasi worden klaargemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft je kokkin vandaag weer vrij?
Dat klinkt toch best goed.quote:Op maandag 28 september 2020 12:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Volgens mij gaat er bami of nasi worden klaargemaakt
Ik hield gewoon al rekening met het ergstequote:Op maandag 28 september 2020 12:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je koffie ook kon uitdraaien (meestal uitplassen)![]()
Klinkt zeker goed.quote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt toch best goed.
Ik moet in principe zelf koken
En tegenwoordig heb ik een schurfthekel aan koken voor mezelf
HHAHAHAquote:Op maandag 28 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hield gewoon al rekening met het ergste
Ik mankeer niets aan mijn handjesquote:Op maandag 28 september 2020 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed.
Ooh, wil je geen maaltijdservice doen? De tandeloze heks doet dat. Dan selecteert ze een menu en dan bezorgen ze het en dan hoef je het alleen uit je diepvries te halen en op te warmen.
quote:Op maandag 28 september 2020 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mankeer niets aan mijn handjes![]()
Hou niet zo van dat soort dingen , kan prima zelf koken , heb er alleen nooit zin in![]()
Maar binnenkort krijg ik een nieuwe keuken ,misschien dat ik dan ineens een keukenprinsesje ga worden
STOKVISquote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, even je nieuwe keuken uitproberen en al. Kan inspirerend werken.
Mja ik ben benieuwdquote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, even je nieuwe keuken uitproberen en al. Kan inspirerend werken.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij bent er nooit in de weekenden
quote:Op maandag 28 september 2020 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mankeer niets aan mijn handjes![]()
Hou niet zo van dat soort dingen , kan prima zelf koken , heb er alleen nooit zin in![]()
Maar binnenkort krijg ik een nieuwe keuken ,misschien dat ik dan ineens een keukenprinsesje ga worden
Is Geerd weer bezig met vieze praatquote:
Nou zeg dat !!quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Geerd weer bezig met vieze praat
Altijd maar weer dat gepraat over piem0ls en zulks. Waar het hart vol van is zullen we maar zeggenquote:
Ja preciesquote:Op maandag 28 september 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat gepraat over piem0ls en zulks. Waar het hart vol van is zullen we maar zeggen
We weten wie het zegt inderdaadquote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Gelukkig zijn we het inmiddels van Geerd gewend
Oeiquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We weten wie het zegt inderdaad![]()
Misschien moeten we eens een fundraiser houden voor Geerd zodat hij bij de eerst volgende gay pride mee kan op een boot. Dan heeft hij een hele dag alleen maar piemols om zich heen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 28 september 2020 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OeiDat zal hij vast wel waarderen
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergaderingquote:
Wist niet dat er konijnen waren in Duckstadquote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergadering
We hebben wel wekelijks overleg tussen Looney Tunes en Duckstad om geen conflicten qua verhaal lijnen te krijgenquote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Wist niet dat er konijnen waren in Duckstad
Ah, ik snap hetquote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben wel wekelijks overleg tussen Looney Tunes en Duckstad om geen conflicten qua verhaal lijnen te krijgen
Mooie aanmeld datum heb je trouwensquote:
Hoezo? Jouw verjaardag?quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie aanmeld datum heb je trouwens![]()
Graag, als ze daar ook beperkingen hebben dan zal Gijs Gans (de neef van @Domme_Gans) keihard moeten werken om die arme Oma Duck te beschermen. En Dagobert zal vast alle mondkapjes en handgel hebben opgekocht om dat tegen woekerprijzen te verkopen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het morgen wel even aan Donald vragen tijdens onze wekelijkse vergadering
I hate youquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij de dag dat alle ellende hier begon
Er schijnen wel extreme bedragen te zijn geboden voor onze mondkapjesquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Graag, als ze daar ook beperkingen hebben dan zal Gijs Gans (de neef van @:domme_gans) keihard moeten werken om die arme Oma Duck te beschermen. En Dagobert zal vast alle mondkapjes en handgel hebben opgekocht om dat tegen woekerprijzen te verkopen.
Typisch die @Dagobertquote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er schijnen wel extreme bedragen te zijn geboden voor onze mondkapjes![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Amee het volgende:
[..]
I hate you![]()
Idd. Waar is @:Domme_Gans?
Krijg je niks op dierendag? Ik zag in alle folders alleen maar cadeaus voor honden en katten en niet voor andere dieren...quote:
Ik krijg alleen een extra trosje wortelsquote:Op maandag 28 september 2020 20:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Krijg je niks op dierendag? Ik zag in alle folders alleen maar cadeaus voor honden en katten en niet voor andere dieren...
Ook echt hij. Overal geld aan willen verdienenquote:
Haaha!quote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk met @:boze_eend aan het vogelen.
Zolang het maar premium sletjes zijn!quote:
Nee.quote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk met @:boze_eend aan het vogelen.
altijd! Alleen de beste sletjesquote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar premium sletjes zijn!
Zie hier een echte professionele hosselaarquote:
Dank uquote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie hier een echte professionele hosselaar
quote:Op maandag 28 september 2020 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een extra trosje wortels
Wel heel ondernemendgezindquote:Op maandag 28 september 2020 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt hij. Overal geld aan willen verdienen
Wat heb je aan sletjes als ze allemaal verdwijnen zoals de slagpennen uit mijn huid.quote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie hier een echte professionele hosselaar
Jij kent wel kwaliteitquote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar premium sletjes zijn!
Waar is je Gansje?quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat heb je aan sletjes als ze allemaal verdwijnen zoals de slagpennen uit mijn huid.
Ja. Ze zei dat ze vandaag weer aan het werk ging en misschien hier nauwelijks meer is. Jammerquote:Op maandag 28 september 2020 20:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ze maakte er nooit een geheim van.
Voor een vogel is het leven in constante verandering.
Dat is wel zo, gelukkig kan je je daarop focussen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan vrouwen.
Als in?quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Amee het volgende:
Maak jij nou ook zoveel veranderingen mee als boze eend?
Komen en gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze vandaag weer aan het werk ging en misschien hier nauwelijks meer is. Jammer
Alles is tijdverdrijfquote:Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel zo, gelukkig kan je je daarop focussen.
Boos is boos.quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef Amee het volgende:
Maak jij nou ook zoveel veranderingen mee als boze eend?
Pluk een roosquote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Komen en gaan.
[..]
Alles is tijdverdrijf
[..]
Boos is boos.
Jij hebt duidelijk niet de skills die @dud0r en ik hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat heb je aan sletjes als ze allemaal verdwijnen zoals de slagpennen uit mijn huid.
Blijven ze bij jou, heb je een collectie opgebouwd?quote:Op maandag 28 september 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de skills die @:dud0r en ik hebben
Alleen de beste mogen blijvenquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou, heb je een collectie opgebouwd?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Voortplanten ook, daar sta je als konijn om bekend...
Krijg je al jeuk hahahaquote:Op maandag 28 september 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Muah, er is volgens mij wel iemand in huis die jeuk begint te krijgenquote:
Spannend, dat wordt toch de benen de lucht in op dit tijdstip?quote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, er is volgens mij wel iemand in huis die jeuk begint te krijgen
Nope, dat word pas iets voor 2020quote:Op maandag 28 september 2020 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Spannend, dat wordt toch de benen de lucht in op dit tijdstip?
Ja gelukkig wel hoorquote:
quote:
Hoe is het ermee schatjes?quote:
Goed hoor lieffiequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het ermee schatjes?![]()
All good hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Oude nieuwe ui.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
All good hier![]()
Moet nog ff wennen aan je nieuwe UI
Deze heb ik toch heel lang gehad als UIquote:
Ik kan dat allemaal niet bijhoudenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze heb ik toch heel lang gehad als UI
Kun je er wel een beetje aan wennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan dat allemaal niet bijhoudenVol hoofd en zo
Dat gaat wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je er wel een beetje aan wennen?
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Anders pak ik wel een andere
Is helemaal niet ergquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het erg als ik sceptisch ben?
Waarom ben je boos ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik voel me soms eenzaam aan de top van de berg.
Niet goed met jou, je hebt weer verloren...quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik verloren?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet goed met jou, je hebt weer verloren...
Vetklepquote:
Zal nog wel gebeuren. Dan meld ik me wel weerquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je was getroffen erdoor. Ik trek mijn beterschapswens weer in.
Dat is goed, we zijn graag op de hoogtequote:Op woensdag 30 september 2020 07:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal nog wel gebeuren. Dan meld ik me wel weer
Komt goedquote:Op woensdag 30 september 2020 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is goed, we zijn graag op de hoogte
Ja, dat geeft mijn onschuld goed weerquote:Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dud0r![]()
Nog steeds aan het blozen?
Jij een onschuldquote:Op woensdag 30 september 2020 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dat geeft mijn onschuld goed weer
Ik ben de onschuld zelvequote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij een onschuld![]()
Ik geloof je
Heb je bewijs dat dat niet zo is?quote:
Moet dat?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat dat niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |