Dus gewoon chloor in de ketchup kixen voor maximale smaak?quote:
Moet je in olie frituren, niet in water koken broerquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:33 schreef IkEetSlakken het volgende:
Natte friet is niet te eten....
Mensen die een rietje meenemen naar het zwembad om daar water te drinkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:38 schreef cabe0002 het volgende:
Komt van de pis die je opdrinkt van je mede zwembadgenoten. Geeft extra smaak...
Als ik niet gezwommen heb in de sportschool, dan smaakr het toch niet even goed als ik wel gezwommen heb.quote:
Ja, weet alleen niet de verhouding ketchup-chloor. Dat zou je even in CUL kunnen navragen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus gewoon chloor in de ketchup kixen voor maximale smaak?
Chloor werkt ook op je ogen.quote:
Met een patatje van de glijbaan gaanquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:33 schreef IkEetSlakken het volgende:
Natte friet is niet te eten....
Waterpeil stijgt met 3 meter als ik het zwembad in ga.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:45 schreef Domme_Gans het volgende:
Als je niet als @:Viesdik meteen naar bodem bent gezonken om daar een uur lang te liggen als nijlpaard. Maar je hebt je gewoon ingespannen dan heb je honger. En honger maakt rauwe bonen zoet
Baby's zijn vervelend, daar valt niet zoveel aan te missen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waterpeil stijgt met 3 meter als ik het zwembad in ga.
Daarom ga ik ook nooit het pierenbadje in, want dan verdrinken de baby's.
ik kijk graag naar baby'squote:Op vrijdag 25 september 2020 16:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Baby's zijn vervelend, daar valt niet zoveel aan te missen.
Voordat jij het water raakt is je patatje al op, pas je wel op de glijbaan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Met een patatje van de glijbaan gaan
Ik pas niet in de glijbaanquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Voordat jij het water raakt is je patatje al op, pas je wel op de glijbaan?
Ik ben je broer niet maat..quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet je in olie frituren, niet in water koken broer
Ik ben je maat niet broerquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:00 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Ik ben je broer niet maat..
Ga nou niet doen alsof jij kan drijven!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:20 schreef Viesdik het volgende:
Niet met een patatje op de Noordzee drijven en je navel gebruiken als sausbakje
Frietquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je moet wel bechloorde smaakpapillen hebben om 'patat' boven Friet te willen.
Waar komt jouw obsessie voor @Viesdik vandaan? Is dat ook een kloon van je ofzquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:45 schreef Domme_Gans het volgende:
Als je niet als @:Viesdik meteen naar bodem bent gezonken om daar een uur lang te liggen als nijlpaard. Maar je hebt je gewoon ingespannen dan heb je honger. En honger maakt rauwe bonen zoet
Hij wil graag aandacht denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waar komt jouw obsessie voor @:Viesdik vandaan? Is dat ook een kloon van je ofz
Kom ik over alsof ik zo een slecht smaak hebquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waar komt jouw obsessie voor @:Viesdik vandaan? Is dat ook een kloon van je ofz
Komt door de warmte/luchtvochtigheid.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:39 schreef Marsenal het volgende:
Maar roken bij een zwembad is juist weer viezer!
Neuken IN het zwembad. Bohquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Neuken na het zwembad is pas goud.
Je eigen privézwembad of een sauna oid ja oke, maar niet zo'n openbare waar je een patatje mayo haalt toch?quote:
Met frietsaus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je eigen privézwembad of een sauna oid ja oke, maar niet zo'n openbare waar je een patatje mayo haalt toch?
Plus je vreet ook kanjerveel mayonaise erbij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:29 schreef Mikeytt het volgende:
Altijd als ik dus naar een zwembad toe ga, smaakt een patatje veel beter ineens.
WAAROM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |