Ook benieuwd naar, maar het lijkt me onvermijdelijk dat ze zaken gaan sluiten en/of drastisch gaan beperken. Groepsgrootte terug naar <10 denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef hollandia02 het volgende:
Wat veranderd er bij een fase 3?
Verkeerde zeewind?quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
En hoe gaat dit dan precies in z'n werk in het zonnige zuiden van Europa waar de UV-index momenteel bijkans nog even hoog is als in Nederland 's zomers? Waarom waren de cijfers in bijvoorbeeld Bulgarije in juli/augustus op z'n hoogst?
Ze hebben het OMT gevraagd om daar maandag een advies over uit te brengen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef hollandia02 het volgende:
Oh fijn. Nog even allemaal los in de kroeg en knuffelen en zoenenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Mammietje het volgende:
Ow... we kunnen dit weekend nog net hebben volgens Rutte.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan moet al om 11 uur het licht aan in de kroeg.
Dan zou ik niet eens meer gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De kroeg nog een uur eerder dicht
Absurde uitspraak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Mammietje het volgende:
Dan gaat de kroeg rond middernacht dicht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef hollandia02 het volgende:
Ook echt bizar dat ze gewoon het label "niveau 3" op een regio plakken, zonder dat ze weten wat dat überhaupt betekent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben het OMT gevraagd om maandag daar een advies over uit te brengen.
Maar pas vanaf zondag 18:00 toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag geloof ik
Heeft ie dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Mammietje het volgende:
Mooi staaltje symboolpolitiek ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook echt bizar dat ze gewoon het label "niveau 3" op een regio plakken, zonder dat ze weten wat dat überhaupt betekent.
Er is nog geen regio op niveau 3, ze gaan eerst nog even kijken of dat wellicht nodig is en welke maatregelen daar dan bij zouden moeten horen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook echt bizar dat ze gewoon het label "niveau 3" op een regio plakken, zonder dat ze weten wat dat überhaupt betekent.
Serieus ???quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:02 schreef Mammietje het volgende:
Nee fase 3 wordt daar pas maandag/dinsdag nader toegelicht. Waarschijnlijk per einde volgende week.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:04 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Maar pas vanaf zondag 18:00 toch?
Dan ga ik morgen ipv dat anime event nog even een dag paar films meepakken bij camera japan in lantarenvenster in Rotterdam, ipv volgend weekend kriterion in Amsterdam want dan zijn ze misschien dicht.
Thanks voor de info, zo ff kaartjes kopen 😄
Je kan toch ook zelf nadenken...quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Dus nu gewoon lekker thuis gaan zitten met vrienden in m'n kleine appartementje. Ik ken niemand die in die situaties 1,5 meter houdt. Goed plan joh.
Oh, nu opeens wel? Ik dacht dat het pas zondag in zou gaan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef hollandia02 het volgende:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
Zo te zien de nieuwe regio's al toegevoegd, en de randstad nog steeds allemaal 2.
Je kan natuurlijk ook verstanding zijn en even niet met je vrienden in een te klein appertement gaan zitten? Dat is een beetje het hele idee hequote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Sinaasappel12 het volgende:
Dus nu gewoon lekker thuis gaan zitten met vrienden in m'n kleine appartementje. Ik ken niemand die in die situaties 1,5 meter houdt. Goed plan joh.
Ja, dat vind ik ook wel bijzonder. Waarom komt het OMT niet proactief met een advies? Lijkt me niet dat het kabinet moet vragen of ze na gaan denken?quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben het OMT gevraagd om daar maandag een advies over uit te brengen.
Ja dat zei hij net.. een soort van vrijbrief "dit is het laatste weekend dat het nog kan leute!!!1EINZ11!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |