(ik werk hier nu voor)quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Blijft mooi deze, één van mijn favorieten.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat is jullie favoriete 'Even Apeldoorn bellen' commercial?
Blijft ook een mooie jaquote:
@KingRolandquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Prachtig marketingteam wat daar achter zit
Briljant ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Dit is denk ik de beste.quote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens
Ik ga NU googlen welk reclamebureau ze daarvoor hebben ingehuurd.
Zal je wel verdiend hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik word tegenwoordig zelfs door mijn vrienden genegeerd!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat is jullie favoriete 'Even Apeldoorn bellen' commercial?
Wie zijn jouw vrienden hier dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik word tegenwoordig zelfs door mijn vrienden genegeerd!
@Lenny_Leonard en @JanCees bijvoorbeeld! @GGMM en @Elan ook en @maxi-mus sinds kort ook zeker!quote:
Centraal beheer heeft ook een van de beste marketingteams van Nederland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Uitstekend, bijkomen van gisteravond en opladen voor een etentje en feessie vanavond. Wanneer kom je weer langs?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker pik, hoe is het daar in het prachtige Rotterdam?
witte de with is dood van wat ik heb gehoordquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Uitstekend, bijkomen van gisteravond en opladen voor een etentje en feessie vanavond. Wanneer kom je weer langs?
Nou in de weekenden is het net alsof corona er nooit is geweest, zo druk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
witte de with is dood van wat ik heb gehoord
hmm misschien volgende week even kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou in de weekenden is het net alsof corona er nooit is geweest, zo druk.
Doordeweeks is het ook niet dood. Het gaat alleen sinds de nieuwe extra maatregelen van afgelopen weekend eerder dicht en wordt het eerder rustiger.
Ik woon er dus ik loop er elke dag langs, of ik het wil of nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien volgende week even kijken.
@:wereldgozer jij nog geweest?
nee lang niet geweestquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien volgende week even kijken.
@:wereldgozer jij nog geweest?
Niet mijn probleem, Roland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
witte de with is dood van wat ik heb gehoord
Hallo DonGod.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag
Extra groet naar @:onlogisch
hoe is arbeiderslevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, Roland.
Met die hamstring kon je neem ik aan sowieso nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
Zo’n godsvergeten kater dat ik zelfs niet naar het voetbal ben gegaan
Wat een wanbeleid
Nee, daarom.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met die hamstring kon je neem ik aan sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |