Max is goed, dat was wel het lichtpuntje, verder vond ik het niet zo geweldig wat PSV voetballend liet zien maar dat kan nog komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Max lijkt echt een topaankoop te zijn, erg blij mee.
Gelukkig ook maar weer dat Zahavi gehaald is, al is het vooral erg sneu voor Romero dat die er waarschijnlijk maanden uit ligt. Leek eindelijk op weg om iets van z’n belofte in te lossen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:27 schreef Generationalpha het volgende:
Beste aankoop deze zomer is jullie trainer. Echt een gouden zet om zo'n baas aan te stellen in Nederland.
Stuk beter dan C-acteur Van Bommel of gloeilampenverkoper Faber.
Het is in ieder geval niet een te vroege conclusie dat Schmidt veel en veel beter en rustiger voor de camera is dan Van Bommel. Met zijn neppe lachjes en zogenaamd "slimme" uitspraken die vaak niet meer waren dan enorme clichés.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]is dat niet een wat te vroege conclusie?
Eens, erg slordig, veel onnodig balverlies en slechte passes. De twee eerste helften die PSV in de competitie speelden oogden wat dat betreft een stuk netter.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max is goed, dat was wel het lichtpuntje, verder vond ik het niet zo geweldig wat PSV voetballend liet zien maar dat kan nog komen.
Hij is zeker een aangenamer persoon maar dat is ook niet zo heel moeilijk om voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet een te vroege conclusie dat Schmidt veel en veel beter en rustiger voor de camera is dan Van Bommel. Met zijn neppe lachjes en zogenaamd "slimme" uitspraken die vaak niet meer waren dan enorme clichés.
Alleen dat Schmidt ongerust is, en een behoorlijke blessure vreest. Vandaag onderzoek in ziekenhuis.quote:
Klopt, maar hij komt vooral een stuk intelligenter over. Ik vond Van Bommel altijd erg gemaakt intelligent met zijn Mavo-opleiding.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is zeker een aangenamer persoon maar dat is ook niet zo heel moeilijk om voor elkaar te krijgen
Ik ken genoeg VMBO en Mavo opgeleide personen die een stuk intelligenter zijn dan sommige universitair opgeleidenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt, maar hij komt vooral een stuk intelligenter over. Ik vond Van Bommel altijd erg gemaakt intelligent met zijn Mavo-opleiding.
Dat zeker, maar je snapt wat ik bedoel. Van Bommel deed slimmer dan hij was en dat gaat irriteren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ken genoeg VMBO en Mavo opgeleide personen die een stuk intelligenter zijn dan sommige universitair opgeleiden
Die klapt er wel op ja. Ben fan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef Longcat. het volgende:
Ik zeg het nogmaals, Mauro Junior is echt een menneke. Echt een vechter.
Jammer dat ie voetballend te kort komt voor de basis ,onze Braziliaanse Ramselaarquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:28 schreef Longcat. het volgende:
Ik zeg het nogmaals, Mauro Junior is echt een menneke. Echt een vechter.
Er zijn echt een hoop competities die ik links laat liggen, maar in de Sloveense competitie zitten af en toe echt een aantal hele interessante potten. Dus zo af en toe gooi ik er wel een Sloveens wedstrijdje tegen aan. En zo zijn er nog een aantal landen waarvan de competities niet heel aansprekend zijn, maar een stuk leuker dan je zou denken. Ook kom je daar af en toe sterke odds tegen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende: GwaiLow met zijn act dat hij elke obscure competitie kijkt
![]()
Zat ik er niet eens ver langs met een jaar revalidatiequote:
Jongen moet gewoon lekker stoppen met voetbal, zijn lichaam is niet bestand tegen topsport.quote:
Totaal niet opvallend. Eerder logisch.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef tompsv18 het volgende:
Opvallend dat 4gever helemaal niet meer in actie komt. Niet dat ik het erg vind, ideale 12e man, maar toch basisspeler afgelopen seizoenen.
Het hele seizoen ook. Wel erg treurig, zeker voor iemand die hier toch al weinig heeft.quote:
Weer een donkere jongeman.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Nooit van gehoord, maar lees wel positieve verhalen. Interesse van onder meer Arsenal, Tottenham
Maakt voor hun toch niet uit? Gemeente Eindhoven springt wel bij als ze krap bij kas komen te zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker sneu. Voor PSV ook weer 10 miljoen weggegooid.
22? Hij ziet er uit als die ufo piloot zwerverquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Nooit van gehoord, maar lees wel positieve verhalen. Interesse van onder meer Arsenal, Tottenham
eerst Ajax afgetroefd ,en nu Southamptonquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Humberto zal trots zijn op PSV.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weer een donkere jongeman.
De beweeglijkheid van Atouba, gecombineerd met een Afrikaanse trap. Er traag in zijn handelen. Wel lekker sterk.quote:
Wow, heel jaloers.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De beweeglijkheid van Atouba, gecombineerd met een Afrikaanse trap. Er traag in zijn handelen. Wel lekker sterk.
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
Die 9 miljoen voor Lammers meteen in deze jongen pompen is wel echt PSV-beleid.
Watte? Ze hebben nog een middenvelder nodigquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
Die 9 miljoen voor Lammers meteen in deze jongen pompen is wel echt PSV-beleid.
Dat is het ook, maar je moet toch ook wel een beetje gokken? Zekerheidjes voor 9 miljoen haal je sowieso niet echt (meer).quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het een flinke gok.
Maxquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar je moet toch ook wel een beetje gokken? Zekerheidjes voor 9 miljoen haal je sowieso niet echt (meer).
dat heb je in NL natuurlijk snel, bewezen toppers komen hier niet heenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het een flinke gok.
Met het huidige middenveld denken dat je kans maakt op wat dan ook is een grotere gok. Ik denk zelfs dat er nog een CV bij moet om echt wat te kunnen uitrichten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het een flinke gok.
Oh Jezus, had verkeerd gelezen. Dacht dat deze jongen ook 9 miljoen kostte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Met het huidige middenveld denken dat je kans maakt op wat dan ook is een grotere gok. Ik denk zelfs dat er nog een CV bij moet om echt wat te kunnen uitrichten.
9 miljoen is toch een normale prijs? Lammers is toch ook best een huis-tuin-en-keuken voetballer, die gaat voor 9 miljoen. Dat je deze jongen dan niet voor 2 miljoen op kan pikken lijkt me logisch.
Wat kraam je nou allemaal uitquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh Jezus, had verkeerd gelezen. Dacht dat deze jongen ook 9 miljoen kostte.
zeker ook gezien z'n leeftijdquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een uitzondering op de regel.
ik denk dat je nog 2 CV's nodig hebt voor het goeie, wat er nu staat is wel fragielquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Met het huidige middenveld denken dat je kans maakt op wat dan ook is een grotere gok. Ik denk zelfs dat er nog een CV bij moet om echt wat te kunnen uitrichten.
9 miljoen is toch een normale prijs? Lammers is toch ook best een huis-tuin-en-keuken voetballer, die gaat voor 9 miljoen. Dat je deze jongen dan niet voor 2 miljoen op kan pikken lijkt me logisch.
Lammers is voor 10 weggegaan en deze jongen gaan we hopelijk voor 9 halen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh Jezus, had verkeerd gelezen. Dacht dat deze jongen ook 9 miljoen kostte.
Het is ook niet makkelijk goed hè?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het een flinke gok.
Eens hoor. Maar met 1 goede CV zou de basis er al beter uit zien. Teze ben ik wel tevreden over en Baumgartl heb ik ook nog niet helemaal opgegeven. Met een aankoop naast 1 van beide staat het imo al een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je nog 2 CV's nodig hebt voor het goeie, wat er nu staat is wel fragiel
daar is de helft al van als tekengeld in de zakken van Zahavi gegaan, maar er zal nog wel een ander potje zijn toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lammers is voor 10 weggegaan en deze jongen gaan we hopelijk voor 9 halen.
Als je voor Lammers al 10 krijgt, moet je ook wat willen uitgeven om iets redelijk terug te krijgen
Dat gaat ongetwijfeld die Kim Min-Jae worden naast Teze, Schmidt wil die gozer hebben. Tenzij PSV anderen op de korrel heeft, maar je hoort niets. Nou hoorden we ook niets over deze gozer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar met 1 goede CV zou de basis er al beter uit zien. Teze ben ik wel tevreden over en Baumgartl heb ik ook nog niet helemaal opgegeven. Met een aankoop naast 1 van beide staat het imo al een stuk beter.
Bron voor 5 miljoen tekengeld?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is de helft al van als tekengeld in de zakken van Zahavi gegaan, maar er zal nog wel een ander potje zijn toch?
5 Miljoen tekengeld?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is de helft al van als tekengeld in de zakken van Zahavi gegaan, maar er zal nog wel een ander potje zijn toch?
Ik vind dit ook best verantwoord trouwens. Hij heeft een contract voor 1 of 2 seizoenen denk ik? Kost verder geen transfersom en hij schijnt nog een behoorlijk niveau te halen. Oprecht kut dat Maxi weer lang geblesseerd isquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
5 Miljoen tekengeld?
Heb je daar een bron van?
Las wel berichten van salaris incl. bonussen van tussen de 2-3 miljoen.
nee ik chargeer een beetje al zou het me niet verbazen maar dat simpele 1 op1 inkomsten uitgaven op transfers werkt natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
5 Miljoen tekengeld?
Heb je daar een bron van?
Las wel berichten van salaris incl. bonussen van tussen de 2-3 miljoen.
Klopt maar PSV heeft natuurlijk het Bergwijnpotje uit de winterstop nog achter de hand. Dus hebben echt nog wel geld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik chargeer een beetje al zou het me niet verbazen maar dat simpele 1 op1 inkomsten uitgaven op transfers werkt natuurlijk ook niet
dat bedoel ik dus met het simpele 1 op1, zo werkt het gewoon niet, zeker niet bij Nederlandse clubs die het van transfers moeten hebben om de begrotingen rond te krijgen of misschien winst te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt maar PSV heeft natuurlijk het Bergwijnpotje uit de winterstop nog achter de hand. Dus hebben echt nog wel geld.
Zo simpel werkt het zeker niet maar zelfs als PSV tientallen miljoenen aan derden heeft moeten betalen dan nog hebben ze waarschijnlijk nog wel wat over. Vorig jaar zouden ze volgens Transfermarkt 50 miljoen winst hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met het simpele 1 op1, zo werkt het gewoon niet, zeker niet bij Nederlandse clubs die het van transfers moeten hebben om de begrotingen rond te krijgen of misschien winst te maken.
Maar er zal wel geld voor zijn neem ik aan.
Je bent wel erg bezig met het geld van PSV altijd hequote:Op zaterdag 26 september 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met het simpele 1 op1, zo werkt het gewoon niet, zeker niet bij Nederlandse clubs die het van transfers moeten hebben om de begrotingen rond te krijgen of misschien winst te maken.
Maar er zal wel geld voor zijn neem ik aan.
Al die spelers willen koste wat kost met Herr schmidt spelen. Ze betalen zelfs om hierheen te mogen komenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is profvoetbal dat gaat om geld en bij Ajax is dat net zo goed zo, het verdienmodel is gebaseerd op het verkopen van spelers, daar is helemaal niets mis mee maar betekent wel dat als je 50 miljoen aan transfers verdient je dit niet 100% in nieuwe aankopen kan stekenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met het geld van PSV altijd he
Dat klopt maar er sowieso meer dan genoeg geld over.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is profvoetbal dat gaat om geld en bij Ajax is dat net zo goed zo, het verdienmodel is gebaseerd op het verkopen van spelers, daar is helemaal niets mis mee maar betekent wel dat als je 50 miljoen aan transfers verdient je dit niet 100% in nieuwe aankopen kan steken
binnenkort zullen de jaarcijfers weer komen en hebben we een beter inzicht maar een jaar zonder CL voetbal hakt erin dus ik begrijp de investeringen wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat klopt maar er sowieso meer dan genoeg geld over.
je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik chargeer een beetje al zou het me niet verbazen maar dat simpele 1 op1 inkomsten uitgaven op transfers werkt natuurlijk ook niet
CL is niet begroot hans.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
binnenkort zullen de jaarcijfers weer komen en hebben we een beter inzicht maar een jaar zonder CL voetbal hakt erin dus ik begrijp de investeringen wel.
en? Als je in een CL jaar maar net aan winst maakt zal je die inkomsten ergens anders vandaan moeten halenquote:
Ik vraag me bij dat soort verhalen altijd af hoe concreet die interesse dan was. Er zit nog al een verschil tussen een echt transfertarget zijn of ergens in de database van de scouting zitten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dat is helemaal niet aan de orde. Stop nou eens met doen alsof je weet hoe de financiële situatie bij PSV in elkaar zit en stop alsjeblieft gewoon in het algemeen met doen alsof je meer van financiën weet dan 50 cent + 50 cent = 1 euro.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Als je in een CL jaar maar net aan winst maakt zal je die inkomsten ergens anders vandaan moeten halen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet aan de orde. Stop nou eens met doen alsof je weet hoe de financiële situatie bij PSV in elkaar zit en stop alsjeblieft gewoon in het algemeen met doen alsof je meer van financiën weet dan 50 cent + 50 cent = 1 euro.
Je wilt echt overkomen alsof je één of andere top accountant bent, maar je loopt alleen maar domme ongefundeerde rotzooi te verkondigen.
Je weet niks van de geldstroom binnen PSV.
Je bent geen accountant.
Hou op.
[..]
Dat is helemaal niet aan de orde. Stop nou eens met doen alsof je weet hoe de financiële situatie bij PSV in elkaar zit en stop alsjeblieft gewoon in het algemeen met doen alsof je meer van financiën weet dan 50 cent + 50 cent = 1 euro.
Je wilt echt overkomen alsof je één of andere top accountant bent, maar je loopt alleen maar domme ongefundeerde rotzooi te verkondigen.
Je bent geen accountant.
Hou op.
Waarom ben je eigenlijk zo druk met psv? Ga je binnenkort overstappen ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]ik zal voortaan aan jou vragen wat ik wel en niet mag posten en kom met betere argumenten dan dat ik ermee moet stoppen, over ongefundeerd gesproken
[..]
Je bent geen accountant.
Hou op.
nou nee, ik vind het wel leuk om over voetbal te praten en zeker over het NL voetbal en daar is PSV een belangrijke speler in, het is geen geheim dat ik voor Ajax ben toch, maar dan mag ik niets over PSV zeggen en moet ik een accountant zijn om over cijfers te praten, nog even en we moeten trainersdiploma hebben om over tactiek te praten, dat slaat toch nergens op en als je er niet tegen kan kan, jammer voor je.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk zo druk met psv? Ga je binnenkort overstappen ofzo?
Post gewoon lekker mee Tarado. Ik stel je bijdrages altijd zeer op prijs.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]ik zal voortaan aan jou vragen wat ik wel en niet mag posten en kom met betere argumenten dan dat ik ermee moet stoppen, over ongefundeerd gesproken
Je kunt nu natuurlijk ook voor de zoveelste keer je staatje van Swiss Ramble posten, en roepen dat PSV heel veel schulden heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
ik blijf niet aan de gang maar het is wel een bron en als er dan niemand met wat anders komt ga ik ervan uit dat het aardig kloptquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt nu natuurlijk ook voor de zoveelste keer je staatje van Swiss Ramble posten, en roepen dat PSV heel veel schulden heeft.
Het is een openbaar forum, dus je mag zeggen wat je wilt, alleen als jij elke keer als de wilders manier het zelfde verhaaltje neer zet, is het vrij vermoeiend.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, ik vind het wel leuk om over voetbal te praten en zeker over het NL voetbal en daar is PSV een belangrijke speler in, het is geen geheim dat ik voor Ajax ben toch, maar dan mag ik niets over PSV zeggen en moet ik een accountant zijn om over cijfers te praten, nog even en we moeten trainersdiploma hebben om over tactiek te praten, dat slaat toch nergens op en als je er niet tegen kan kan, jammer voor je.
jij geeft je bron niet eens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf niet aan de gang maar het is wel een bron en als er dan niemand met wat anders komt ga ik ervan uit dat het aardig klopt
kom met argumenten ipv jij-bakkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum, dus je mag zeggen wat je wilt, alleen als jij elke keer als de wilders manier het zelfde verhaaltje neer zet, is het vrij vermoeiend.
Op zich is dat toch wel logisch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik verbaas me ook over het beschikbare geld waar nu mee wordt gegooid. We spelen al meerdere seizoenen geen CL, de allergrootste cashcow, maar ineens halen we een middenvelder voor 9 miljoen van Toulouse.
Tja vraagt om je bron en jij antwoord met:quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze hele ochtend is al een argument vriend.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
kom met argumenten ipv jij-bakken
Maar als dat staatje zou kloppen dan zou PSV toch geen knaken moeten hebben voor Philip Max, het salaris en tekengeld van Zahavi en die meevoetballende ballengrabbelaar en die nieuwe Franse middenvelder?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf niet aan de gang maar het is wel een bron en als er dan niemand met wat anders komt ga ik ervan uit dat het aardig klopt
Dat klopt, maar je zit ook met salarissen zoals een Zahavi, Max komt niet voor een appel en een ei spelen en ook die nieuwe jongens is het salaris van Toulouse gewend, dat zal ik niet om enkele tonnen gaan. Ik krijg toch het idee dat er nu maximaal wordt geïnvesteerd in spelers.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op zich is dat toch wel logisch?
Verkoop van Bergwijn/Lammers heeft echt wel wat in het laatje gebracht.
Daar haal je Max en deze man voor terug (en hou je nog wat geld over). Voor tekengeld ofzo
Qua salaris zal er inderdaad een stijging inzitten, dat wel ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zit ook met salarissen zoals een Zahavi, Max komt niet voor een appel en een ei spelen en ook die nieuwe jongens is het salaris van Toulouse gewend, dat zal ik niet om enkele tonnen gaan. Ik krijg toch het idee dat er nu maximaal wordt geïnvesteerd in spelers.
Ja, dat begrijp ik. Maar als je naar de afgelopen jaren kijkt deed men nooit dit 1 op 1 beleid. 1 speler valt weg en de andere komt er voor in de plaats. Het was zelfs tijdens de CL tijd altijd hand op de knip. Nu lijkt er geen rem op te zitten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, maar salaris/huursom van Rodríguez valt weg. Salaris van Afellay en zeker die van Zoet vallen weg.
PSV heeft na dat staatje oa toch weer Bergwijn verkocht + Lozano en Luuk als ik het goed ziequote:Op zaterdag 26 september 2020 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar als dat staatje zou kloppen dan zou PSV toch geen knaken moeten hebben voor Philip Max, het salaris en tekengeld van Zahavi en die meevoetballende ballengrabbelaar en die nieuwe Franse middenvelder?
PSV doet altijd mee ,laat je niet gek maken door de “objectieve” analistenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Al met al lijkt 8 Mio voor Max een steal, heeft Zahavi een sterk trackrecord en is Sangaré een beest. Ik vind 9 miljoen voor een verdedigende middenvelder erg veel, maar het is een stevige upgrade tav hetgeen er nu staat.
Tot nu toe een prima transferperiode. Voorzichtige aanname dat Ihattaren ook weer snel gaat spelen en dan ziet het er prima uit. Ajax vanzelfsprekend de grote favoriet voor de titel, maar zie PSV zomaar lang meedoen.
Afgelopen seizoen in coma gelegen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet altijd mee ,laat je niet gek maken door de “objectieve” analisten
Is niet afgemaakt .. en dat had ook met onrust binnen de club te maken , van Bommel vs iedereenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen in coma gelegen?
PSV was ook gewoon ERG slecht.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is niet afgemaakt .. en dat had ook met onrust binnen de club te maken , van Bommel vs iedereen
Dat ook ,teveel middelmaatquote:
Ik schaal ze dit seizoen echt hoger in dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ook ,teveel middelmaat
Geen vertrouwen bij de spelers en gebrek aan ervaring
Is dit seizoen wel anders
Hij wordt vandaag medisch gekeurd in Eindhoven als het goed isquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:22 schreef Longcat. het volgende:
Die Ibrahim Sangaré schijnt goed kunnen te voetballen. Komt ook meerdere keren voor in Tifo Football.
Edit: ontbreekt vandaag ook in de wedstrijdselectie, transfer zo goed als rond.
Kan ook niet lekker meevoetballen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Die nieuwe keepert van Jong-PSV is nog slechter dan die neger
Is toch genoeg man .. mochten er daarvan 3 doorbreken bijvquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar loopt verdomd weinig rond bij jong PSV. Sambo, Matuta en Sairabi kunnen nog wel. Kreekels en Luis Felipe aardig, maar daarna is het gewoon heel matig.
Noem ze eens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is toch genoeg man .. mochten er daarvan 3 doorbreken bijv
De echte talenten lopen sowieso rond bij Van Nistelrooij en Ramzi
Dat zijn er al 5, Ledezma heeft ook wel potentie (nog wel te licht op dit moment) Piroe heeft ook nog wel potentie. Maar het is en blijft afwachten hoe spelers zich ontwikkelen. Daarnaast weet je ook nog niet wat PSV aan jeugdspelers gaat kopen de komende jaren, en komt er uit de O18 en O16 ook nog wel wat leuks.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar loopt verdomd weinig rond bij jong PSV. Sambo, Matuta en Sairabi kunnen nog wel. Kreekels en Luis Felipe aardig, maar daarna is het gewoon heel matig.
Je kent ze wel .. oa Fofana,Tielemans,Bakayoko,Oppegard,quote:
Nee.quote:
Rik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo? Ik heb even gekeken maar kan er niks over vinden?
Slaventeamquote:Op zondag 27 september 2020 09:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
WIJ krijgen op het eind gewoon 12 punten extra omdat WIJ straks zo ongeveer een haast volledig BLM team hebben.
Geheel passend in de tijdsgeest. Een prachtige Jood in de spits ook nog, het kan niet op. Niemand meer die kritiek mag uiten straks. Dit is punten scoren.quote:
12 deugpuntenquote:Op zondag 27 september 2020 09:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Geheel passend in de tijdsgeest. Een prachtige Jood in de spits ook nog, het kan niet op. Niemand meer die kritiek mag uiten straks. Dit is punten scoren.
Ja. Fantastisch.quote:Op zondag 27 september 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:
Begrijpelijke opstelling als je 2 dagen terug in Slovenië hebt gevoetbald , goed dat ie ook andere spelers minuten geeft ,goed voor het vertrouwen en teamgevoel
3-0 achter voor de rust alles.quote:Op zondag 27 september 2020 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, we spelen met het tweede elftal vandaag.
Deze zijn juist prima.quote:Op zondag 27 september 2020 16:45 schreef Generationalpha het volgende:
Dit uitshirt ziet er best lelijk uit.
Weer veel onnodig balverlies bij op het oog simpele balletjes. Dat is helaas gewoon kwaliteitsgebrek.quote:Op zondag 27 september 2020 16:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit is allemaal niet erg goed he.
Het is echt mensonterend. En dit is eigenlijk al jaren zo.quote:Op zondag 27 september 2020 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer veel onnodig balverlies bij op het oog simpele balletjes. Dat is helaas gewoon kwaliteitsgebrek.
Yep. Ik vind het ook onbestaanbaar bijna. Maar dat is blijkbaar tegenwoordig het niveau.quote:Op zondag 27 september 2020 16:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Het is echt mensonterend. En dit is eigenlijk al jaren zo.
Fijn dat je deze post later kan aanhalen mocht het misgaanquote:Op zondag 27 september 2020 15:53 schreef PSVCL het volgende:
Begrijpelijke opstelling als je 2 dagen terug in Slovenië hebt gevoetbald , goed dat ie ook andere spelers minuten geeft ,goed voor het vertrouwen en teamgevoel
Gaat het toch niet,dit wordt een zakelijke 0-1/ 0-2quote:Op zondag 27 september 2020 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat je deze post later kan aanhalen mocht het misgaan
We hebben altijd nog wat juweeltjes er tussen lopen en altijd nog een soort doorzettingsvermogen in het team gehad waardoor we nog veel hebben bereikt. Daarbij is Feyenoord en alles daarachter natuurlijk nog treuriger. Maar we hebben al jaren teams waarbij het grote deel zelfs ballen aannemen of de meest normale passjes al te moeilijk vindt, en niet dat dit sporadisch voorkomt, dat is gewoon het basisniveau. Het is onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het ook onbestaanbaar bijna. Maar dat is blijkbaar tegenwoordig het niveau.
Ja en nee, deze knapen kunnen echt wel een bal van A naar B passen. Echter moeten ze daarvoor wel volledig gefocust zijn, waar topspelers het half gefocust nog wel kunnen.quote:Op zondag 27 september 2020 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer veel onnodig balverlies bij op het oog simpele balletjes. Dat is helaas gewoon kwaliteitsgebrek.
tegen een corrupte scheids ben je kansloosquote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zakelijk 1-0 achter staan en een reden om puntverlies aan de scheids te wijten.
En alsof het niet treurig genoeg is krijgen we deze act er ook nog altijd bij.quote:Op zondag 27 september 2020 17:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegen een corrupte scheids ben je kansloos
Idd Heracles voert zijn tactiek perfect uit.quote:Op zondag 27 september 2020 17:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Overigens is het wel prachtig om de hand van Schmidt te zien.
Is geen act.. iedereen kon zien dat het zijn schouders wasquote:Op zondag 27 september 2020 17:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
En alsof het niet treurig genoeg is krijgen we deze act er ook nog altijd bij.
2-0 vrees ikquote:
Beetje het standaard niveau wat ik gewend ben bij uitwedstrijden eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 17:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Was dit de ergste eerste helft uit de PSV geschiedenis?
Met een paar wijzigingen zou je Heracles - of all people - alsnog gemakkelijk kapot moeten spelen. Ook op kunstgras. Nee, dit is een angstaanjagend kwaliteitsgebrek.quote:Op zondag 27 september 2020 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunstgras genot. Onterechte penalty. Rare opstelling. Dan krijg je dit.
Blijkbaar toch terechtquote:Op zondag 27 september 2020 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunstgras genot. Onterechte penalty. Rare opstelling. Dan krijg je dit.
Klopt. Heb wel het gevoel dat het zowaar nog een streepje slechter was dan dat we al gewend zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje het standaard niveau wat ik gewend ben bij uitwedstrijden eigenlijk.
Die 2-6 tegen Twente lijkt mijquote:Op zondag 27 september 2020 17:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Was dit de ergste eerste helft uit de PSV geschiedenis?
Toen was het tenminste nog iets.quote:Op zondag 27 september 2020 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2-6 tegen Twente lijkt mij
Het is eigenlijk nog een jeugdspeler, maar vorig jaar al helemaal gebombardeerd tot dragende speler. Welke jongen van 18 zakt na een flitsende start niet door de ondergrens?quote:Op zondag 27 september 2020 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ihattaren wordt een heel pijnlijk verhaal zo. Die bakt er echt helemaal niets van en werd vorig seizoen ook al te veel opgehemeld. Als je gaat bedenken wat hij echt heeft laten zien tot op heden, dan valt dat ontzettend tegen.
Nee, daar werden we tragisch en kansloos weggespeeld in de eerste helft.quote:Op zondag 27 september 2020 17:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Toen was het tenminste nog iets.
Bakkali 2.0quote:Op zondag 27 september 2020 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ihattaren wordt een heel pijnlijk verhaal zo. Die bakt er echt helemaal niets van en werd vorig seizoen ook al te veel opgehemeld. Als je gaat bedenken wat hij echt heeft laten zien tot op heden, dan valt dat ontzettend tegen.
Messi? Maar het mag wel een stukje beter dan wat hij nu laat zien hoor. En anders gewoon lekker laten banken inderdaad totdat hij het niveau wel heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog een jeugdspeler, maar vorig jaar al helemaal gebombardeerd tot dragende speler. Welke jongen van 18 zakt na een flitsende start niet door de ondergrens?
Wat hij laat zien is vrij normaal, eigenlijk. Ik zou 'm lekker laten staan. Banken en weer eraf is alleen maar kutten met zijn zelfvertrouwen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Messi? Maar het mag wel een stukje beter dan wat hij nu laat zien hoor. En anders gewoon lekker laten banken inderdaad totdat hij het niveau wel heeft.
Wut? Vrij normaal? Hij draagt echt 0,0 bij in welk opzicht dan ook. Zowel voetballend als qua arbeidsethos.quote:Op zondag 27 september 2020 17:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat hij laat zien is vrij normaal, eigenlijk. Ik zou 'm lekker laten staan. Banken en weer eraf is alleen maar kutten met zijn zelfvertrouwen.
Maar dat bedoel ik, daar was er tenminste nog tragiek. Dit is voorbij de tragiek, gewoon doods en niets.quote:Op zondag 27 september 2020 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daar werden we tragisch en kansloos weggespeeld in de eerste helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |