abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195246675
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk overigens dat er pas dinsdag een persco komt, want maandag zitten de veiligheidsregio's pas weer bij elkaar zo heb ik begrepen..
Ja, denk het ook. tenzij de cijfers dit weekend schrikbarend gaan stijgen, dan zou het vervroegd kunnen worden naar zondag. Zoals destijds in maart. Maar goed... Dat verwacht ik niet. De kaarten liggen nu simpelweg anders
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:57:12 #277
489693 Markesh
Antispecisist
pi_195246676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Damn Israel
Het loopt overal weer enorm op. In Spanje gaat het ook al weer helemaal mis
pi_195246690
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tja...

Ik blijf me gewoon verbazen over die fetisj voor mondkapjes, ik zie in andere Europese landen nog steeds weinig aanwijzingen dat dit een gamechanger zou zijn.
Uit het artikel gisteren over waarom Italie het (nog) zo goed doet, kwam ook naar voren dat goed en veel gebruik van mondkapjes wel helpt. Je brengt er de besmettingen niet mee naar 0, maar het voorkomt wel wat. En kennelijk zijn we weer in het stadium beland, of bijna aanbeland, waarin iedere besmetting die je voorkomt meetelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195246694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk overigens dat er pas dinsdag een persco komt, want maandag zitten de veiligheidsregio's pas weer bij elkaar zo heb ik begrepen..
Beter zetten ze er nu vaart achter.
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:01:08 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195246712
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uit het artikel gisteren over waarom Italie het (nog) zo goed doet, kwam ook naar voren dat goed en veel gebruik van mondkapjes wel helpt. Je brengt er de besmettingen niet mee naar 0, maar het voorkomt wel wat. En kennelijk zijn we weer in het stadium beland, of bijna aanbeland, waarin iedere besmetting die je voorkomt meetelt.
Ik geloof er simpelweg niet in. Het zal inderdaad her en der wat voorkomen, maar op het grote geheel verwacht ik er weinig van. Vooral omdat ze op plekken waar mensen echt gedurende langere tijd dicht op elkaar zitten, ze toch niet worden gedragen.
pi_195246713
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat ben ik dan ook aan het overwegen om iig bespreekbaar te maken. Verder is men zeker bereidwillig om daar naar te luisteren, dus ik maak me daar verder niet zo druk om. Ik heb gewoon best een aantal collega's van 50/60+ en daar maak ik me ook zorgen om.
Maar daarom ook mijn eerdere vraag; waarom niet allang gedaan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195246735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik geloof er simpelweg niet in. Het zal inderdaad her en der wat voorkomen, maar op het grote geheel verwacht ik er weinig van. Vooral omdat ze op plekken waar mensen echt gedurende langere tijd dicht op elkaar zitten, ze toch niet worden gedragen.
Die plekken waar mensen echt langere tijd bij elkaar zitten, moet je dan ook tegelijkertijd beperken.
pi_195246749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Damn Israel
Interessant daaraan is dat Israel de eerste was die de scholen weer helemaal open gooide.
pi_195246756
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar daarom ook mijn eerdere vraag; waarom niet allang gedaan?
Omdat zoiets soms ook tijd nodig heeft om in te dalen qua besef.. je hoeft me daar niet telkens persoonlijk / verwijtend op aan te spreken want zo komt het wel over.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:05:17 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195246764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Die plekken waar mensen echt langere tijd bij elkaar zitten, moet je dan ook tegelijkertijd beperken.
Achter de voordeur, ben ik bang.
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:05:25 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195246766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is vooral thuis en in andere privé-settings. Daar doe je niet zo veel aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195246767
Ik lees vanmorgen in het VK dat het spits verkeer op de weg en in het OV al weer op 70% van de pre-corona volumes zit, dat geeft toch wel aan dat men het niet helemaal begrijpt, volgens mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2020 10:06:01 ]
pi_195246786
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 23:32 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-coronaregels.html

Vervelend die jongeren. Ze worden ook steeds ouder trouwens, die jongeren.
Ik hoop dat mijn zus die VRIJWILLIG weer aan het werk is gegaan als IC verpleegkundige
zich toch eens achter oren krabt als ze dit filmpje eens ziet.

Ben je net eindelijk met vervroegd pensioen, en weer vrijwillig aan het werk zie je dit :X

Laat ze de schijt krijgen met hun voetbal en protesten denk ik dan :')
pi_195246790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Omdat zoiets soms ook tijd nodig heeft om in te dalen qua besef.. je hoeft me daar niet telkens persoonlijk / verwijtend op aan te spreken want zo komt het wel over.
Gast, het is een vraag. Echt, meer niet. Trek die lange tenen eens een beetje in.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:07:52 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195246791
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
Ik lees vanmorgen in het VK dat het spits verkeer op de weg en in het OV al weer op 70% van de pre-corona volumes zit, dat geeft toch wel aan dat men het niet helemaal begrijpt, volgens mij.
Men begrijpt het mogelijk wel, maar het leven gaat ondanks corona ook gewoon door. Die mindset van eind februari/begin maart toen alles onbekend en eng was, die ga je niet zomaar meer terug brengen bij de massa.
pi_195246803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Men begrijpt het mogelijk wel, maar het leven gaat ondanks corona ook gewoon door. Die mindset van eind februari/begin maart toen alles onbekend en eng was, die ga je niet zomaar meer terug brengen bij de massa.
Of bij werkgevers
pi_195246810
https://www.omroepflevola(...)asters-in-volle-gang

Gaat nog steeds door (en zitten ook in een zorgelijke regio) Begin na zo'n bericht over zo'n biertuin wel wat te twijfelen om heen te gaan.
Nu zit je daar (nou ja,misschien na afloop) niet hele tijd op elkaar met bier maar toch. Elke 6 minuten een start om aan spreiding te doen. Maar net als met hardloopwedstrijden heb je altijd snelle en langzame deelnemers. Bij hardloopwedstrijden starten beginnelingen ook vaak genoeg vooraan waardoor snellere deelnemers die verder naar achter staan ze weer moeten inhalen en je toch een moment hebt dat het druk is, dat is mijn ervaring hier idem. Vaak zat bij een obstakel dat je in de rij staat. Wel fijn dat je blijkbaar ook een parcours hebt waarbij hulp van anderen niet nodig is (nu een vriend heeft afgezegd ivm een blessure).
pi_195246812
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gast, het is een vraag. Echt, meer niet. Trek die lange tenen eens een beetje in.
Als jij dat dan ook doet zijn we er :)
pi_195246828
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Inderdaad, brood op de plank! Dat is het 1e wat telt.
pi_195246866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Of bij werkgevers
Klopt die vinden het prima dat je komt werken als je een negatieve test hebt gehad.
Maar die klagen ook als het te lang duurt voordat je de uitslag hebt.
Daarom commerciële test zodat je meteen kan komen binnen 24 uur.
pi_195246887
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:09 schreef xFriendx het volgende:
https://www.omroepflevola(...)asters-in-volle-gang

Gaat nog steeds door (en zitten ook in een zorgelijke regio) Begin na zo'n bericht over zo'n biertuin wel wat te twijfelen om heen te gaan.
Nu zit je daar (nou ja,misschien na afloop) niet hele tijd op elkaar met bier maar toch. Elke 6 minuten een start om aan spreiding te doen. Maar net als met hardloopwedstrijden heb je altijd snelle en langzame deelnemers. Bij hardloopwedstrijden starten beginnelingen ook vaak genoeg vooraan waardoor snellere deelnemers die verder naar achter staan ze weer moeten inhalen en je toch een moment hebt dat het druk is, dat is mijn ervaring hier idem. Vaak zat bij een obstakel dat je in de rij staat. Wel fijn dat je blijkbaar ook een parcours hebt waarbij hulp van anderen niet nodig is (nu een vriend heeft afgezegd ivm een blessure).
Is allemaal buiten toch? Lekker van nemen man, we kunnen straks weer lang genoeg binnen zitten.
blablablabla
pi_195246895
Hier is het kantoor dicht tot nader orde, geen uitzonderingen.
blablablabla
pi_195246896
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Achter de voordeur, ben ik bang.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is vooral thuis en in andere privé-settings. Daar doe je niet zo veel aan.
Nee, dat klopt.
Dus laten we niets doen, want in dat laatste stukje kan er weinig worden gedaan. Dan heeft alles wat je dan verder wél kan doen, ook geen zin.
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:18:35 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195246912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat klopt.
Dus laten we niets doen, want in dat laatste stukje kan er weinig worden gedaan. Dan heeft alles wat je dan verder wél kan doen, ook geen zin.
Zoals ik al eerder heb betoogd: je zou je beleid dus moeten richten op het draagvlak en de bereidheid om de reeds bestaande regels te volgen. Nieuwe regels maken omdat men zich niet aan de oude houdt heeft niet zo veel zin, het creëert vooral nog meer weerstand.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195246918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb betoogd: je zou je beleid dus moeten richten op het draagvlak en de bereidheid om de reeds bestaande regels te volgen. Nieuwe regels maken omdat men zich niet aan de oude houdt heeft niet zo veel zin, het creëert vooral nog meer weerstand.
Wat een onzin zeg.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')