Club gaat er kansloos uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:25 schreef hhh38 het volgende:
Lokomotiv, Shakhtar, Porto, Kiev en Basaksehir hebben wel een pittige loting, dat is gunstig. Voor Club Brugge, Krasnodar en Zenit is wel genoeg mogelijk.

Zijn weinig makkelijkere poules voor een club uit pot 4. Kan alsnog dat ze er kansloos uitgaan natuurlijk, maar dan ligt het niet aan de zware lotingquote:

Tot dusver hebben ze Belgen overal nog de makkelijkste loting mogelijk gehad. Deze valt daar ook wel onder als pot 4 team inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn weinig makkelijkere poules voor een club uit pot 4. Kan alsnog dat ze er kansloos uitgaan natuurlijk, maar dan ligt het niet aan de zware loting

Dat zal, ik zie ze zelfs in die poule niet veel punten pakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn weinig makkelijkere poules voor een club uit pot 4. Kan alsnog dat ze er kansloos uitgaan natuurlijk, maar dan ligt het niet aan de zware loting

Luik staat vooralsnog 0-1 achter in de rust.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luik zal wel winnen, maar in elk geval blij dat we nu kunnen inlopen op die Belgen.

moet het nog zien dat Standard dat wint. Die Oostblok clubjes zijn taaiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luik zal wel winnen, maar in elk geval blij dat we nu kunnen inlopen op die Belgen.

Dat klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Luik staat vooralsnog 0-1 achter in de rust.

Stug en degelijk niet te vergeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
moet het nog zien dat Standard dat wint. Die Oostblok clubjes zijn taai

Ik ook niet. Ik schat Zenith en Dortmund veel hoger in. Lazio is ongeveer vergelijkbaar. Ik zie ze ook 4e worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal, ik zie ze zelfs in die poule niet veel punten pakken.

Dat klopt, al zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Kunnen ze het nog wel omdraaien.

Wallonie wil één grote milieuzone worden derhalve verlies Luik zijn laatste beetje bestaansrecht.quote:

Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Maar op voorhand was Luik wel de favoriet lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt, al zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.

1-1.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt, al zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.

Vorig jaar ook deze bezetting. Maar dit is prima zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef Simmertje het volgende:
Beste bezetting Europees in jaren gok ik zo.

16/17 en 19/20 hadden we precies dezelfde bezettingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef Simmertje het volgende:
Beste bezetting Europees in jaren gok ik zo.

Allebei wel prima jaren, ook al lag dat grotendeels aan Ajax.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
16/17 en 19/20 hadden we precies dezelfde bezetting

Wanneer niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei wel prima jaren, ook al lag dat grotendeels aan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |