quote:
Dat is een stad in de VS en ik vind dat een mooie naam.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef Maanvis het volgende:
@:boca_raton waarom heet je @:boca_raton?
oh dat is toch waar ze die shit de lucht in schieten van spaceX?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is een stad in de VS en ik vind dat een mooie naam.
Weet ik niet!quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dat is toch waar ze die shit de lucht in schieten van spaceX?
ohnee dat is je vriendinnetje Boca Chicaquote:
Wie? Ik ken geen Boca Chica...quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ohnee dat is je vriendinnetje Boca Chica
Oh dat zou echt een match made in heaven zijn als je met Boca Chica een relatie zou hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wie? Ik ken geen Boca Chica...
Malle!!quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:11 schreef Maanvis het volgende:
boca raton betekent muizenmond
en boca chica betekent kleine mond
IK ZEG DOEN
als dat geen zoenen wordtquote:
ik mention je niet, ik quote alleen maarquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maanvis, lieve, stop eens met mentionen.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik mention je niet, ik quote alleen maar
En meestal vinden mensen het wel leuk als ik interessante feitjes opratel over hun naamquote:
Oké, ga je gangquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En meestal vinden mensen het wel leuk als ik interessante feitjes opratel over hun naam
Wat weet je voor interessante feitjes over mijquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En meestal vinden mensen het wel leuk als ik interessante feitjes opratel over hun naam
Ik zal niks zeggenquote:Op zondag 29 november 2020 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat weet je voor interessante feitjes over mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |