abonnement Unibet Coolblue
pi_195237631
Ik denk dat Wilders en Baudet nog weleens heel groot gaan worden als er niet snel andere partijen zich op zijn minst een beetje kritisch uit gaan spreken over dit soort geforceerde diversiteit.
Beetje dit idee, gay koppel wil geadopteerde dochter inschrijven op een hoog aangeschreven school:
https://www.dailymotion.com/video/x7tiz70?start=1050
pi_195237653
Ik had persoonlijk nog liever Alex Pastoor aan het roer gezien, maar goed...
pi_195237749
Nou ja, Frank de Boer lijkt ook niet bepaald op zijn kwaliteiten als trainer geselecteerd. Dan had kleur, haardracht, geloof of geslacht ook best meegewogen mogen worden.
pi_195238030
Tan houdt wel van diversiteit, die neukt alleen blonde snolletjes
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 24 september 2020 @ 18:50:35 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195238042
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:
Nou ja, Frank de Boer lijkt ook niet bepaald op zijn kwaliteiten als trainer geselecteerd. Dan had kleur, haardracht, geloof of geslacht ook best meegewogen mogen worden.
Zou Tan voor feyenoord zijn?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195238047
Was Aad300 niet beschikbaar?
  donderdag 24 september 2020 @ 19:06:39 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195238292
Spijker op zijn kop.

Briefje van Jan

https://tpo.nl/2020/09/24/briefje-van-jan-aan-humberto-tan-2/

/ oja, 'pigmentverwende' inwoners _O-
  donderdag 24 september 2020 @ 19:08:12 #33
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195238331
Dus overal waar een blanke man aangesteld wordt is dat gelijk een verdachte situatie?
Sorry hoor, maar in zo'n wereld wil ik niet leven.
  donderdag 24 september 2020 @ 19:10:18 #34
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_195238382
Misschien moet Tan een theoreticus Á la Alfred Rosenberg inhuren om zijn gehuil kracht bij te zetten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_195238547
Volgens mij heeft Tan een prima punt.

Als de KNVB zelf een commissie wil die de diversiteit waarborgt, dan is het wel vreemd dat ze vervolgens niet luistert naar de adviezen van deze commissie en wat mij betreft logisch dat Tan dan ook hierover het gesprek wil aangaan.

Wat betreft de benoeming.
Een betere coach dan Frank de Boer hadden ze echt wel kunnen vinden. Bij de laatste 3 clubs waar hij als trainer heeft gewerkt zijn ze niet heel erg te spreken over hem en bij 2 daarvan werd hij binnen 3 mnd de laan uitgestuurd.

Frank de Boer was toch clubloos, leunt nog op het succes bij Ajax en zal voor een redelijk bedrag op komen draven.
Vriendje geholpen en de KNVB hoeft niet diep in de buidel te tasten voor een betere trainer.
pi_195238556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:21 schreef Justin_Case het volgende:
Sodemieter toch op joh met dat kansloze gezeik :')
Juist.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195238847
Eigenlijk hè, kom je nu toch wel op een punt waarbij je zegt aan alle kleurlingen en allochtonen. Krijg lekker de tyfus.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195238859
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Welke beter gekwalificeerde coach met andere etniciteit had men in gedachte hierbij?
Ten Cate.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195238955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:32 schreef Hexagon het volgende:
Frank de Boer heeft gewoon een sterk cv met zijn kampioenschappen bij Ajax. Dus met wat kleurlingen praten zou inderdaad puur voor de buhne zijn.
Na zijn vertrek bij Ajax heeft zijn CV aardig wat deuken opgelopen waardoor er nu eigenlijk geen club meer op hem zit te wachten, Mourinho noemde hem zelfs ooit de slechtste coach in de geschiedenis van de Premier League. :') Bovendien is het een kleurloos persoon die nooit op interessante uitspraken te betrappen is, de koning van de grijze muizen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195239333
Allemaal onzin om de aandacht af te leiden van de daadwerkelijjke schande: De beste trainer van de laatste 50 jaar passeren voor de slechtste trainer van de laatste 5 jaar, en bij Ajax heeft hij het ook helemaal niet goed gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195239376
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ten Cate.
Ik moet erkennen dat ik hem wel liever gezien had dan De Boer.
  donderdag 24 september 2020 @ 19:57:58 #42
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195239403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:17 schreef FYazz het volgende:
Volgens mij heeft Tan een prima punt.

Als de KNVB zelf een commissie wil die de diversiteit waarborgt, dan is het wel vreemd dat ze vervolgens niet luistert naar de adviezen van deze commissie en wat mij betreft logisch dat Tan dan ook hierover het gesprek wil aangaan.

Wat betreft de benoeming.
Een betere coach dan Frank de Boer hadden ze echt wel kunnen vinden. Bij de laatste 3 clubs waar hij als trainer heeft gewerkt zijn ze niet heel erg te spreken over hem en bij 2 daarvan werd hij binnen 3 mnd de laan uitgestuurd.

Frank de Boer was toch clubloos, leunt nog op het succes bij Ajax en zal voor een redelijk bedrag op komen draven.
Vriendje geholpen en de KNVB hoeft niet diep in de buidel te tasten voor een betere trainer.
Voor mijn gevoel is die commissie alleen in het leven geroepen om mooi weer te spelen. Om de donkere mens (alweer) de zin te geven.

Ik denk dat er verder niet veel waarde aan gehecht wordt. En terecht.

Kijk eens hoeveel donkere spelers er in de eredivisie alsook het NL elftal spelen.

Moet dan echt de kleur van de trainer ook nog een rol spelen? Over het wel of niet benaderen van een donker persoon? 8)7

Al een tijdje niets meer gehoord van Humberto trouwens. Ik denk dat er weer brood op de plank moet.
pi_195239445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:17 schreef FYazz het volgende:
Volgens mij heeft Tan een prima punt.

Als de KNVB zelf een commissie wil die de diversiteit waarborgt, dan is het wel vreemd dat ze vervolgens niet luistert naar de adviezen van deze commissie en wat mij betreft logisch dat Tan dan ook hierover het gesprek wil aangaan.
Nee, want het eventuele probleem bij de KNVB met diversiteit zit hem niet bij de spelers of de technische staf van het Nederlands elftal. Dat zit hem in en rond de bestuursfuncties.

quote:
Wat betreft de benoeming.
Een betere coach dan Frank de Boer hadden ze echt wel kunnen vinden. Bij de laatste 3 clubs waar hij als trainer heeft gewerkt zijn ze niet heel erg te spreken over hem en bij 2 daarvan werd hij binnen 3 mnd de laan uitgestuurd.

Frank de Boer was toch clubloos, leunt nog op het succes bij Ajax en zal voor een redelijk bedrag op komen draven.
Vriendje geholpen en de KNVB hoeft niet diep in de buidel te tasten voor een betere trainer.
Dit valt gewoon een patroon van belachelijke en laffe keuzes van de KNVB waarbij een bondscoach vooral persoonlijk goed moet liggen bij de media en er dan nog een beetje met assistenten gegoocheld moet worden als die te licht is of niet vriendjes genoeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195239710
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik moet erkennen dat ik hem wel liever gezien had dan De Boer.
Is ook gewoon een goeie veldtrainer, lag goed in de groep in zijn Barca tijd als assistent van Rijkaard. Op het presentatieve vlak vind ik hem minder, hij kan nogal nors overkomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195239715
De selectie van Dionne Stax is een opmerkelijke keuze geweest van Humberto Tan.
Ik vind dat Dionne Stax 'prima slaapkamermateriaal' is, maar wil vooral opheldering over het verloop van de procedure.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195239824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Allemaal onzin om de aandacht af te leiden van de daadwerkelijjke schande: De beste trainer van de laatste 50 jaar passeren voor de slechtste trainer van de laatste 5 jaar, en bij Ajax heeft hij het ook helemaal niet goed gedaan.
4 keer kampioen toch met Ajax, hoe had hij het daar dan nog beter kunnen doen? Hij had in die tijd ook aanzienlijk minder materiaal dan waar de huidige Ajaxcoach het mee moet doen. Nee, bij Ajax heeft hij het gewoon prima gedaan, hij ging de mist in bij Inter omdat hij dacht daar dezelfde werkwijze toe te passen als hij bij Ajax deed, terwijl daar een totaal andere voetbalcultuur heerst. De Boer heeft een waardeloos inschattingsvermogen blijkbaar, want in Engeland ging hij op exact dezelfde wijze de mist in als in Italie. Ik denk dat de Boer zo'n typisch geval is die alleen maar kan presteren in zijn eigen bekende omgeving.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195239961
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:51 schreef TyVole het volgende:
15% van de Nederlanders heeft een kleurtje geloof ik. Als ik naar Oranje kijk, zie ik daar wat meer kleur dan gemiddeld. Wat mij betreft prima, welke kleur iemand heeft interesseert mij niets. Selecteren doe je op basis van kwaliteit.

Laten we dat a.u.b. voor de positie van bondscoach ook doen.

Hulde voor Frank Rijkaard in dit geval. Spijker op zijn kop.
Ja. Of overal hetzelfde beleid toepassen. Dus meer witte spelers in het elftal dan nu het geval is, dit is geen goede afspiegeling van de samenleving namelijk? Of mag er wel op kwaliteit geselecteerd worden als daarmee meer donkere dan witte mensen worden geselecteerd? :')
pi_195240030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

4 keer kampioen toch met Ajax, hoe had hij het daar dan nog beter kunnen doen? Hij had in die tijd ook aanzienlijk minder materiaal dan waar de huidige Ajaxcoach het mee moet doen. Nee, bij Ajax heeft hij het gewoon prima gedaan, hij ging de mist in bij Inter omdat hij dacht daar dezelfde werkwijze toe te passen als hij bij Ajax deed, terwijl daar een totaal andere voetbalcultuur heerst. De Boer heeft een waardeloos inschattingsvermogen blijkbaar, want in Engeland ging hij op exact dezelfde wijze de mist in als in Italie. Ik denk dat de Boer zo'n typisch geval is die alleen maar kan presteren in zijn eigen bekende omgeving.
Beheersing van de taal zou wellicht een dingetje kunnen zijn geweest. Het is al lastig in het Nederlands soms.
pi_195240052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

4 keer kampioen toch met Ajax, hoe had hij het daar dan nog beter kunnen doen?
Europees was het natuurlijk beschamend, totaal de aansluiting met zelfs de subtop uit de Europa league verloren. Die 4 keer kampioen was ook een kwestie van net iets minder slecht zijn dan PSV enzo en dat was toen niet zo moeilijk. Van PEC verloren met 6-2, 5-1 als ik het me goed herinner, dat soort cijfers en nog verdiend ook. Dan is het niveau gewoon veel te laag voor Ajax ondanks dat je er een kampioenschapje uitperst.

quote:
Hij had in die tijd ook aanzienlijk minder materiaal dan waar de huidige Ajaxcoach het mee moet doen.
Ja, omdat hij El Hamdaoui er meteen uitkukelde vanwege niet nederig genoeg of zo en het helemaal zag zitten in Ebicilio, Sana, Boerrigter, Mats Rits en VdHoorn enzo.

quote:
Nee, bij Ajax heeft hij het gewoon prima gedaan, hij ging de mist in bij Inter omdat hij dacht daar dezelfde werkwijze toe te passen als hij bij Ajax deed, terwijl daar een totaal andere voetbalcultuur heerst. De Boer heeft een waardeloos inschattingsvermogen blijkbaar, want in Engeland ging hij op exact dezelfde wijze de mist in als in Italie. Ik denk dat de Boer zo'n typisch geval is die alleen maar kan presteren in zijn eigen bekende omgeving.
Ik ben dan ook de laatste om te ontkennen dat het een te grote boerenlul is om een goede trainer te zijn. Maar hij ziet het spel ook gewoon niet goed. Hij heeft maar één tactiek, die zoveel mogelijk lijkt op het Ajax van 95 maar het niet is, terwijl ook die al lang is ingehaald door de ontwikkelingen, en daarvoor kan hij ook nog niet eens de juiste spelers op de juiste plek zetten. Hij leunde dan ook enorm op wat de eigen Ajax spelers al in de opleiding hadden geleerd en toevalstreffers. Zo hebben heel veel mensen heel lang gedacht dat Vurnon Anito een hele goede speler was omdat die toevallig na van alles proberen op de juiste positie was beland waar hij zijn jeugdopleidingding deed en het ineens een beetje begon te lopen.

Natuurlijk verzuip je dan in de Serie A en de PL, zeker onder in de PL zijn het geen tactische moderne hoogvliegers maar ze hebben allemaal wel de basisvaardigheden. Atlanta was ook een club in de lift waar een goede trainer heel erg veel mee had gekund.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 24 september 2020 @ 20:38:56 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195240110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:15 schreef Mubassie het volgende:
'Procedure aanstelling Frank de Boer puur voor de bühne'


De Commissie Mijnals, die diversiteit binnen de KNVB moet bevorderen, is boos over de procedure rondom de benoeming van Frank de Boer als nieuwe bondscoach. "Het lijkt alsof de hele procedure voor de bühne was", zegt voorzitter Humberto Tan tegen RTL Nieuws.

De commissie werd vorig jaar opgericht na een incident met Excelsior-voetballer Ahmad Mendes Moreira, die in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch bejegend werd.
"De KNVB wilde toen zélf die commissie oprichten, omdat ze zelf hebben aangegeven dat ze inclusiever en diverser willen worden en tegelijkertijd racisme en discriminatie willen bestrijden. Vervolgens gebeurt er niks met ons advies. Je moet niet een commissie instellen om plannen te maken, die vervolgens in een la verdwijnen", zegt Tan.

Volgens Tan heeft de KNVB steken laten vallen. "Als er een positie vrijkomt, praat dan met mensen met een niet westerse-achtergrond. En dat is nu niet gebeurd. In dit geval is eigenlijk alleen serieus gesproken met Frank de Boer."

'Prima coach'

Tan vindt Frank de Boer een 'prima coach', maar wil vooral opheldering over het verloop van de procedure. "Hoe kom je tot die keuze? Heb je genoeg kandidaten gesproken? We weten dat Frank Rijkaard is benaderd, maar iedereen in voetbalwereld weet dat hij geen interesse heeft en Peter Bosz, die ook is benaderd, zit vast bij Bayer Leverkusen."

Een bindend advies van de commissie ziet Tan niet zitten: "Ik vind wel dat je het bestuur de ruimte moet bieden om te opereren. Maar dan moet je het wel gemotiveerd afwijzen. Nu hebben we niks gehoord."

Tan wil nu het gesprek aangaan met de KNVB.


Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ch-humberto-tan-knvb


Koekoek, Humberto ziet ze ook al vliegen.

Waar gaan we heen.. Wat wil men toch?
Onbegrijpelijk dat Tan De Boer een goede coach vindt inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')