Als zij zeggen dat ze zich onveilig voelen kunnen ze gewoon gaan staken. Het is nog niet met zekerheid te zeggen dat jonge kinderen helemaal geen rol spelen in de verspreiding. Als je dan voor een klas van 30 kinderen moet staan waarvan 50% verkouden is snap ik wel dat je daar best je zorgen over hebt. Helemaal als je bijvoorbeeld iemand in de risicogroep thuis hebt zitten of mantelzorger bent.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan de RIVM/overheid verder niet veel aan doen. De scholen gingen toen dicht omdat ouders en de oppositie wilden dat de scholen dicht gingen. Niet omdat dat direct beter was voor de coronabestrijding.
Morgen toch, om officieel bekend te maken dat in 8 andere regio's ook de duimschroeven worden aangedraaidde café's een uurtje eerder dicht moeten?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef quirina het volgende:
Wanneer komt er weer een persconferentie?
Als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef quirina het volgende:
Wanneer komt er weer een persconferentie?
En wie gaat dat controleren? Los van het feit dat ik sowieso tegen zulke drastische maatregelen ben.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan voeren we een avondklok in.
In het Verenigd Koninkrijk springt het leger bij als de politie het niet meer aankan.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En wie gaat dat controleren?
Krijgen we dat zinnetje weer. Die hele mindset is straks precies waarom eeb avondklok sraks nodig is.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En wie gaat dat controleren? Los van het feit dat ik sowieso tegen zulke drastische maatregelen ben.
Probleem is: wat zijn verschijnselen? Als je een dagje even een rauwe keel hebt maar je moet 3 dagen wachten op een test, wat doe je dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik begrijp die mensen niet.
Bij verschijnselen thuis blijven. Dus dan meld je je gewoon ziek.
Kan je daarna die test regelen, zodat je weet of je het hebt of niet, maar obder de streep maakt dat alleen wat uit voor je gezin en eventueel bezoek; je hebt klachten en moest dus toch al thuis blijven.
Leger heb je hier ook niks aan. Pang pang.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
In het Verenigd Koninkrijk springt het leger bij als de politie het niet meer aankan.
Daar gaat het dus al mis. Dat mensen zo denken.quote:
Maar de typische verkoudheidstekenen zijn ook symptomen die juist weinig voorkomen bij corona.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Als zij zeggen dat ze zich onveilig voelen kunnen ze gewoon gaan staken. Het is nog niet met zekerheid te zeggen dat jonge kinderen helemaal geen rol spelen in de verspreiding. Als je dan voor een klas van 30 kinderen moet staan waarvan 50% verkouden is snap ik wel dat je daar best je zorgen over hebt. Helemaal als je bijvoorbeeld iemand in de risicogroep thuis hebt zitten of mantelzorger bent.
3 Dagen wachten. Of wachten tot je 24 uur klachtenvrij bent.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Probleem is: wat zijn verschijnselen? Als je een dagje even een rauwe keel hebt maar je moet 3 dagen wachten op een test, wat doe je dan?
En wie gaan al die bonnen uitschrijven dan? Er is geen capaciteit en gewone criminaliteit en verkeersongelukken gaan ook gewoon door.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis. Dat mensen zo denken.
Maar goed, als je ervoor zorgt dat je iedere avond genoeg mensen op een bon van 400 euro trakteert, dan gaan mensen de hint op een gegeven moment wel snappen.
Ze doen maar. Daar ga ik me dus even echt niet aan houdenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar goed, als je ervoor zorgt dat je iedere avond genoeg mensen op een bon van 400 euro trakteert, dan gaan mensen de hint op een gegeven moment wel snappen.
Je wil dus het liefst ook jezelf gevangen zetten. Doe dat vooral, maar laat mij er buiten. Ik ga en sta waar ik wil.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het ziekenhuispersoneel zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Ze doen maar. Daar ga ik me dus even echt niet aan houden
Je creëert zelf die situatie waarin een avondklok überhaupt nodig is door zo te denken.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Alsof onze politie die avondklok gaat handhaven in de grote steden met wijken waar het tuig regeert.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:32 schreef hooibaal het volgende:
En het is niet dat ik nu een avondklok wil hè. Het is straks alleen zo ongeveer de enige mogelijkheid die nog overblijft omdat mensen het al niet voor elkaar krijgen om zich aan een paar simpele afspraken te houden.
Over 2 weken 150000 per dag ...zijn we er zo doorheenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
dit weekend wel al de 3000 zo.
Emotionele chantage, natuurlijk daar was hij al.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het ziekenhuispersoneel zal je dankbaar zijn.
Dat wordt idd wel weer een verzetje. Rellen tegen de politie dan.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof onze politie die avondklok gaat handhaven in de grote steden met wijken waar het tuig regeert.
denk dat je wel anders piept na 3 bonnen van 400+ euroquote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer 10x niks, er zijn veel te veel plaatsen waar ze alles aangrijpen om te rellen en dat gaat met een avondklok geheid gebeuren.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat wordt idd wel weer een verzetje. Rellen tegen de politie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |