abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195234566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wat wil je bereiken met deze post?
:')
pi_195234568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Kan wel (tenzij hij uit de AppStore gehaald is). Ik gebruik hem ook al.
Alleen kunnen er nu geen nieuwe besmettingen toegevoegd worden tot het papierwerk rond de AVG rond is.
Ik heb hem gewoon aanstaan.
Als ik zaterdag positief getest wordt, hebben we dus niets aan die app. Heel jammer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 24 september 2020 @ 15:32:22 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195234576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

moet nog door de eerste kamer
Ja, dat is meestal nadat iets door de TK gaat ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 24 september 2020 @ 15:32:42 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_195234584
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Als men risicogroepen eerst succesvol vaccineert neemt de druk op de zorg af en kan de 1,5 meter maatschappij de prullenbak in. Let op: men verwacht Nederland in korte tijd (2 -3 weken) te kunnen vaccineren. Dat gaat pijlsnel.
Vaccineren wel, maar voordat dat vaccin beschikbaar is (nadat er een werkend vaccin door de tests gekomen is) schijn je nog wel even verder te zijn.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_195234589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

De App waarschuwde dermate veel mensen dat ze zich moesten laten testen dat de capaciteit dat niet aankan.
Is dat zo?
Gaat toch om langer dan 15 minuten binnen 1,5 meter. Dat zijn er niet zoveel bij mij. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 24 september 2020 @ 15:33:20 #106
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195234593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Als ik zaterdag positief getest wordt, hebben we dus niets aan die app. Heel jammer.
Nope.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195234610
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of dat nodig is is de vraag. Verschillen de meningen over.

Maar “er is geen wetswijziging nodig” of “er is geen papierwerk nodig” zijn 2 nogal verschillende statements.
Ik heb de App vrij goed gevolgd (ook technisch), de App verwerkt/verstuurt geen persoonsgegevens, dat was juist het hele idee er achter, dat je dat vervolgens gaat laten toetsen door wetgevers if flauwekul, je zou dit juist door technici moeten laten toetsen. Ik heb genoeg AVG trajecten gedaan, dus ken de wetgeving vrij goed, wat deze app doet is gewoon volledig in lijn met de wetgeving.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195234676
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Zo werkt het niet, je kunt er meer inzichten in krijgen, stel je voor je gaat naar een sportschool, en je hebt toevallig 5 keer met iemand samen getraind terwijl je die persoon niet kent, dan is het wel handig om een melding te krijgen.
pi_195234680
een kwart van de tests wordt momenteel al in Duitsland uitgevoerd.

https://nos.nl/artikel/23(...)nd-geanalyseerd.html

quote:
Kwart van coronatests wordt nu in Duitsland geanalyseerd

Nederland leunt zwaar op twee Duitse labs voor het analyseren van coronatests. Uit cijfers van de Landelijk Coördinatiestructuur Testcapaciteit (LCDK), opgevraagd door de NOS, blijkt dat een kwart van de ruim 46.000 afgenomen tests naar Duitsland gaat voor analyse.

Per dag worden de wattenstokjes van zo'n 10.000 mensen naar Eurofins Genomics in Ebersberg bij München gestuurd. Het Labor Dr. Wisplinghoff in Keulen analyseert 1000 Nederlandse tests per dag.

De beiden Duitse labs schalen fors op en moeten uiteindelijk samen 49.000 Nederlandse tests per dag onderzoeken. Tegelijkertijd wordt ook de Nederlandse labcapaciteit uitgebreid en zijn er deals in de maak met een lab in België en een in Abu Dhabi.

Duitse testcapaciteit onder druk
Het is wel de vraag hoe lang Duitsland de tests voor Nederland nog wil en kan analyseren. Het Duitse RIVM, het Robert Koch Instituut, waarschuwde gisteren dat door een toenemende vraag aan testmaterialen op de wereldmarkt de beschikbare testcapaciteit in Duitsland de komende weken kan verminderen.

Volgens een woordvoerder van Eurofins wordt een deel van de Duitse testcapaciteit vanaf half oktober verplaatst naar een lab in Rijswijk. Dat verkort de tijd tussen analyse en uitslag. Eurofins zegt door een internationaal netwerk van laboratoria op dit moment geen gebrek aan testmaterialen te hebben.

Er wordt door Nederland ook gekeken naar andere mogelijkheden om de testcapaciteit te vergroten. De vraag naar tests zal waarschijnlijk de komende maanden verdubbelen. Volgens het LCDK zijn er nog gesprekken gaande met Synlab in België, dat nu nog geen tests uitvoert voor Nederland.

Bescherming van de privacy
Ook een lab in Abu Dhabi moet binnenkort duizenden Nederlandse tests gaan onderzoeken. Het RIVM heeft dit lab, Unilabs Abu Dhabi, recent goedgekeurd voor het analyseren van coronatests. Volgens een RIVM-woordvoerder is bij de validatie van het lab geen materiaal van Nederlanders verstuurd.

Over de Abu Dhabi-deal zijn wel nog veel vragen. Zo wil de Autoriteit Persoonsgegevens weten hoe het staat met de bescherming van de privacy van mensen wiens materiaal straks naar het emiraat worden verzonden. Volgens de privacywaakhond moeten mensen in ieder geval vooraf op de hoogte moeten worden gesteld als hun coronatest naar een land buiten de Europese Unie gaat voor analyse.

Het LCDK coördineert in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid de labcapaciteit en testmaterialen in Nederland. Veruit het grootste deel van de tests die deze week beschikbaar zijn, 33.400 stuks, zijn voor de teststraten van de GGD. Dat zijn er volgens de GGD 10.000 per dag te weinig. De ziekenhuizen krijgen 6800 tests per dag. Voor overige onderzoeken zijn 5600 tests beschikbaar.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  Public Relations / Redactie Film donderdag 24 september 2020 @ 15:40:03 #110
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_195234719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Vaccineren wel, maar voordat dat vaccin beschikbaar is (nadat er een werkend vaccin door de tests gekomen is) schijn je nog wel even verder te zijn.
Het Oxford-vaccin schijnt eind oktober met testresultaten van fase 3 te komen. Verwachting is dat de EU het dan in december goedgekeurd kan hebben. Dan begint de distributie direct maar je mag er toch vanuit gaan dat één en ander reeds in voorbereiding is. Maart starten met vaccineren lijkt me reëel. Dan zou je in mei een groot deel van de maatregelen los kunnen laten.
pi_195234746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die 46.000 tests zijn van de afgelopen dagen of 24 uur?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195234754
quote:

[..]

Om welke reden precies kan dit niet in Nederland?
pi_195234757
quote:

[..]

quote:
Het is wel de vraag hoe lang Duitsland de tests voor Nederland nog wil en kan analyseren. Het Duitse RIVM, het Robert Koch Instituut, waarschuwde gisteren dat door een toenemende vraag aan testmaterialen op de wereldmarkt de beschikbare testcapaciteit in Duitsland de komende weken kan verminderen
Here we go again
pi_195234767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het Oxford-vaccin schijnt eind oktober met testresultaten van fase 3 te komen. Verwachting is dat de EU het dan in december goedgekeurd kan hebben. Dan begint de distributie direct maar je mag er toch vanuit gaan dat één en ander reeds in voorbereiding is. Maart starten met vaccineren lijkt me reëel. Dan zou je in mei een groot deel van de maatregelen los kunnen laten.
Mooi op tijd voor het festivalseizoen en het EK _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195234779
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Geen capaciteit ingekocht, ook niet te geloven, een maand terug roept de Jonge nog dat iedereen zich kan laten testen, zelfs mensen zonder klachten, en nu zitten we met een tekort aan testmateriaal, de man is compleet incompetent.
pi_195234780
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

[..]

Here we go again
gelukkig hebben ze al een plan B,Abu Dhabi _O_
pi_195234783
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wordt hier mooi uitgelegd

Tl;dw? We hebben het materiaal niet en hoge piefjes die het niet willen
pi_195234789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:43 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Waar in wereld getest wordt maakt helemaal niet uit, qua privacy is dit een eitje om af te vangen.
pi_195234794
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:43 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Je DNA opgeslagen in de kelder van een rijke sjeik _O_
  donderdag 24 september 2020 @ 15:44:53 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_195234805
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Dr. Fauci is ‘cautiously optimistic’ that by the end of 2021 there will be enough coronavirus vaccine shots for all Americans.

Zelfde verhaal pas uit Korea: eind 2021.

Maar idd, met eerst zwakkeren ben je al van een hoop gekloot af.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_195234816
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die 46.000 tests zijn van de afgelopen dagen of 24 uur?
Volgens mij gaat het om de aantallen van 1 dag.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_195234824
Wat is eigenlijk het verschil tussen de cijfers van NICE en LCPS? NICE meldt 121 IC-patienten. LCPS 106. Nogal een verschil!
  donderdag 24 september 2020 @ 15:46:01 #123
12221 Tijn