Beetje gekookt ben ik het lekkerst.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
*uitgekooktquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje gekookt ben ik het lekkerst.
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.quote:
Bij twijfel gewoon 20 minuten in de frituurpanquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.
Misschien lees ik het verkeerd
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Moderne slavernij is dat meestal.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenquote:
Gaat dat niet enorm vervelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Oke. Geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggen
vergeet de erwten nietquote:Op donderdag 24 september 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Pff zo maar eens veel boodschappen halen.Geen zin.
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
En ik ging naar de Action en kwam natuurlijk weer met dingen thuis die niet op het lijstje stonden. Kutwinkel.
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvangquote:
Oh wow het was echt 11 euro.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow het was echt 11 euro.
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.quote:
Op marktplaats gooien voor minimaal het dubbele en wacht op de reacties. Gaat vast vermakelijk worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.
Haha ja.. is een levens stijl die mij niet ligt. Lekker hele dag poker facen en mooi weer spelenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Raam likken enzoquote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvang
Op wit brood en met extra veel mayo?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 24 september 2020 14:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op wit brood en met extra veel mayo?
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.
Lospedrosa Louise.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
Denk eigenlijk dat zo afrond voor vandaagquote:Op donderdag 24 september 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed tot de orde van de dag jongens.
Hup hup ah werk.
Okequote:Op donderdag 24 september 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed tot de orde van de dag jongens.
Hup hup ah werk.
Hij denkt dat je maagd bent.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
De man die mij net bediende houdt niet van knoflook
Hij zegt dat hij dracula is
Is dat wat jullie soort dan bedoeld?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij denkt dat je maagd bent.
Niemand weet wat zijn soort bedoeldquote:Op donderdag 24 september 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat wat jullie soort dan bedoeld?
Een Griek die niet van knoflook houdtquote:Op donderdag 24 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
De man die mij net bediende houdt niet van knoflook
Hij zegt dat hij dracula is
Ja of het is echt draculaquote:Op donderdag 24 september 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Griek die niet van knoflook houdtDat is gewoon een spion om jou in de gaten te houden hoor ...
Even een houten prikker in zijn nek steken om zeker te zijn.quote:
Oh was dit codetaal onder vrouwen?quote:
En gaat dan werken in een restaurant??quote:Op donderdag 24 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dracula is soms ook toe aan vakantie.
Nee ik heb gewoon non-stop honger.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was dit codetaal onder vrouwen?
Hart toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een houten prikker in zijn nek steken om zeker te zijn.
Ja het is een test om te kijken of die het is he, stel dat die het toch niet is steek je hem gelijk doodquote:
Glinstert ie niet?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
het s sowieso al verdacht dat die overdag buiten is
Oh hmm wel tricky.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een test om te kijken of die het is he, stel dat die het toch niet is steek je hem gelijk dood
Muwhahahahquote:Op donderdag 24 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Dracula wel even staat te joekelen in het Romaans als hij zijn hoektanden in een hete bitterbal zet.
Als hij niet glinsert als hij jou ziet is hij homo of a -sexueel...quote:Op donderdag 24 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Moest lachen.
Nee? Is dat van belang?
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij niet glinsert als hij jou ziet is hij homo of a -sexueel...
Heeft dracula ooit wel een partner gehad?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Bram vragenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft dracula ooit wel een partner gehad?
Hij had een hele harem aan bruidjes.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is dracula? De bijnaam van je nieuwste Tinder-match?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie is dracula? De bijnaam van je nieuwste TInder-match?
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
De man die mij bediende zei dat hij dracula was omdat hij geen knoflook lust
Dat klinkt wel als een betere methode dan die van mij.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?
Oh nee. Slimquote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?
En dan ruzie krijgen met de Turken omdat ze vinden dat Vlieland van hun isquote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Echt jammer dat wij niet aan dezelfde zee zitten he
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zeequote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Laat me raden: iets met een vlammenwerper?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere methode dan die van mij.
Nee anders zou ik wel even naar je toe komen zwemmen hoor.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ruzie krijgen met de Turken omdat ze vinden dat Vlieland van hun is
Ja wat vergezocht zo:pquote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zee
Als je zo gaat redeneren is zelfs mijn wc onderdeel van de Atlantische Oceaanquote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zee
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of dat ze met de krökëtbäl komen en claimen dat zijn de grondlegger er van zijnquote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou dan ga je daar toch lekker in pootjebaden.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is zelfs mijn wc onderdeel van de Atlantische Oceaan
Een Belgische snackbar in Boedapest noemt de frikandel 'Belgian sausage'.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat ze met de krökëtbäl komen en claimen dat zijn de grondlegger er van zijn
Met mijn schoenmaat past er net een grote teen inquote:Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan ga je daar toch lekker in pootjebaden.
In principe is iedere drup oceaanwater wel eens vissenurine of een vissenkwakje geweest.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is zelfs mijn wc onderdeel van de Atlantische Oceaan
Gelijk de ruiten aan gort geslagen en een paar molotov's naar binnen geknikkerd mag ik hopenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Belgische snackbar in Boedapest noemt de frikandel 'Belgian sausage'.
Ziedend!
Ik zal netjes blijven, maar hoe kun je een komkommer per ongeluk meejatten?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net p.o. een komkommer gejat bij de Lidl.
Rugtas lag er bovenop.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal netjes blijven, maar hoe kun je een komkommer per ongeluk meejatten?
Tuig dat je er bentquote:
Terugbrengen en zeggen dat hij niet past.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net p.o. een komkommer gejat bij de Lidl.
Om mee te beginnenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk de ruiten aan gort geslagen en een paar molotov's naar binnen geknikkerd mag ik hopen
Zin in frikadel.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Belgische snackbar in Boedapest noemt de frikandel 'Belgian sausage'.
Ziedend!
Paradijs hier voor je met al die kattenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
O kijk ik ben niet de enige!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Maar karma deed meteen haar werk want onderweg naar huis flikkerde er steeds allemaal boodschappen uit de tas.
Goeie maar ben hem nodig morgen voor hapjesplank.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terugbrengen en zeggen dat hij niet past.
Echt zo kut tijdens het fietsen.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kijk ik ben niet de enige!
Jij jat ook komkommers?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er voor me meenemenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paradijs hier voor je met al die katten
Jij laat ook komkommers verdwijnen?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb best veel gekocht dus weet ook niet zo goed of ik nu nog iets mis.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verlies onderweg boodschappen
Ja dan hoor je het vallen, vol in de ankers en hopen dat er a) niemand overheen rijdt en b) niemand jou aanrijdt.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt zo kut tijdens het fietsen.
Hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er voor me meenemen![]()
Ja precies en dat je eten/verpakking niet kapot is.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan hoor je het vallen, vol in de ankers en hopen dat er a) niemand overheen rijdt en b) niemand jou aanrijdt.
Het was makkelijker dan 'jij legt ook je rugzak op komkommers en smokkelt ze zo per ongeluk de winkel uit'quote:Op donderdag 24 september 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nu lijkt het alsof ik het bewust deed.
Nou moet wel een beetje normaal blijven natuurlijk, 2 ofzo?quote:
Om een komkommer mee te jattenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Lege chamagnefles werkt beter en is ook wat meer op stand.
80 cent!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Beetje een komkommer van 39 cent jatten.
Ja is goed. Ze zijn niet zo grootquote:Op donderdag 24 september 2020 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou moet wel een beetje normaal blijven natuurlijk, 2 ofzo?
Even scheren vanwege de vlooien.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is goed. Ze zijn niet zo groot
K doe ze een mondkapje opquote:Op donderdag 24 september 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo verpreid Covid-19 zich dus.
Stop ze wel in een plastic zak danquote:Op donderdag 24 september 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even scheren vanwege de vlooien.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags is niet in de buurt, dus het kan.
Dagje in de vriezer.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stop ze wel in een plastic zak dan
Heb je een grijsgestreepte en nog een leuk lapjesachtig geval?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is goed. Ze zijn niet zo groot
We zullen jouw bekkie eens dichtlijmen met secondelijmquote:Op donderdag 24 september 2020 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekkies dichtlijmen met secondenlijm.
Monsterquote:Op donderdag 24 september 2020 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekkies dichtlijmen met secondenlijm.
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een grijsgestreepte en nog een leuk lapjesachtig geval?
Wtf dit ben ik niet gewend van jouquote:Op donderdag 24 september 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaad van je maat kan geen kwaad.
Haags?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaad van je maat kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wtf dit ben ik niet gewend van jou
Haags brengt de homo in je naar bovenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet ook niet waar dit vandaan kwam.
Heb je je temperatuur gemeten?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet ook niet waar dit vandaan kwam.
Nou ja, alleen in theorie danquote:Op donderdag 24 september 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haags brengt de homo in je naar boven
Is dit een symptoom van covid?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je temperatuur gemeten?
Nou ja je weet het nietquote:Op donderdag 24 september 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een symptoom van covid?
Ik kan het wel hebben hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Justin_Case het volgende:
Buda heeft het zwaar te verduren
Jij wilt hem wel even komen 'troosten' zeker.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Justin_Case het volgende:
Buda heeft het zwaar te verduren
Hier begint het juist weer flink te regenenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is bijna droog, dus ik ga zo even buiten kijken
Ik vorig jaar nog onder het mom van endoscopie.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Iedere man is toch wel eens in zijn poeperd genomen?
Ik ben benieuwd naar het verhaal achter deze ontboezeming!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Heb wel een schouder over.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt hem wel even komen 'troosten' zeker.
Praat voor jezelf zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Je klinkt de laatste 2 weken niet als de hardwerkende hartchirurg met ballen maar als zolderkamer autistische incel.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde eerst soep, maar eigenlijk is zaterdag altijd mijn soepdag dus vanavond eet ik dan maar pasta met pesto en kip en paprika en rucola en andere restjes troep.quote:
Hier heeft het alleen vannacht geregend.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begint het juist weer flink te regenen
Dat is lekkerquote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eerst soep, maar eigenlijk is zaterdag altijd mijn soepdag dus vanavond eet ik dan maar pasta met pesto en kip en paprika en rucola en andere restjes troep.
Goed voor de diversiteit, die hadden we hier nog niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je klinkt de laatste 2 weken niet als de hardwerkende hartchirurg met ballen maar als zolderkamer autistische incel.
Wil je voet niet wegquote:Op donderdag 24 september 2020 16:13 schreef kwiwi het volgende:
Aaaaaaah jeuk onder m'n voet die niet weg wil.
Afhakken.quote:
Ik wil ook wel een keer de autistische arme nerd uithangen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je klinkt de laatste 2 weken niet als de hardwerkende hartchirurg met ballen maar als zolderkamer autistische incel.
Voet afhakken kun je zelf nog wel doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net nu bb op vakantie is heb ik een afhakker nodig
https://www.leukerecepten.nl/recepten/borek-met-spinazie/quote:
Lekkahquote:Op donderdag 24 september 2020 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Even de hond uitlaten en nog een klein beetje boodschappen doen en dan kookgenot.
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/borek-met-spinazie/
Maar dan met een eigen draai er aan..
God dat heb ik bijna allemaal in huis.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Even de hond uitlaten en nog een klein beetje boodschappen doen en dan kookgenot.
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/borek-met-spinazie/
Maar dan met een eigen draai er aan..
@LTVDKquote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan even vragen hoe het met zijn afdak staat
Ik kan mijn eigen toren goed zien en hoef ik niet voor uit het raam te hangenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
ik kan de westertoren zien als ik ver uit het raam hang
Poeh heequote:Op donderdag 24 september 2020 16:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen toren goed zien en hoef ik niet voor uit het raam te hangen
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk hier ook gewoon tegen de kerk aan.
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:48 schreef Karzai het volgende:
Van haags begrijp ik het die woont in Den Haag
Ik ben allesbehalve zuurquote:Op donderdag 24 september 2020 16:48 schreef Karzai het volgende:
Van haags begrijp ik het, die woont in Den Haag
Die is net zo goed gevallen als bedorven shoarma.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ben nog steeds verbaast dat die zogenaamde bn-ers nu zeggen dat hun post verkeerd is gevallen.
Het is meer hun iq dat verkeerd is gevallen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ben nog steeds verbaast dat die zogenaamde bn-ers nu zeggen dat hun post verkeerd is gevallen.
De weegschaal is al dagen boos op mequote:Op donderdag 24 september 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wacht ophet buffet
Maar kan je bestellen toch wel?
zet die dan in de kast zodat die het niet kan zienquote:Op donderdag 24 september 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weegschaal is al dagen boos op me
Ik vind het allemaal intens gênant.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Je pos een boodschap dat je niet meer mee doet gerelateerd aan corona en dan ga je bij jinek zitten en zeg je dat je nog wel mee doet of niet of wel of niet
die lulde echt een eind in de lucht
Het is echt heel erg.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal intens gênant.
ben jij niet stadjes wandelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Ze is niet bijster snugger hequote:Op donderdag 24 september 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt heel erg.
En die famke heeft een fucking miljoen volgers, dan check je toch wat je online zet
dit staat op haar insta nu:quote:Op donderdag 24 september 2020 16:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze is niet bijster snugger he
Zag hetquote:Op donderdag 24 september 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zit in mijn badjas het uitzicht te bekijken
Dat is toch ook niks nieuws? Heeft nog nooit wat zinnigs gezegd.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze is niet bijster snugger he
Jezus Christusquote:Op donderdag 24 september 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit staat op haar insta nu:
Ik ga even een stap achteruit doen, reflecteren en op zoek naar een bijzonder, inspirerend iemand die gespecialiseerd is in pandemieën om mij te educaten over deze situatie en wellicht met mij het podium wil delen.
Ik hoop dat jullie mij de ruimte gunnen te kunnen groeien.
te educaten... frie de piepol
Ze proberen hun imago te redden.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Is ook zo.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch ook niks nieuws? Heeft nog nooit wat zinnigs gezegd.
En daarna zeggen dat het allemaal niet zo bedoeld was is laf.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:57 schreef Justin_Case het volgende:
Dat je het niet eens bent met het te voeren beleid dat kan. Dat je kritische vragen hebt, prima en is alleen maar goed. Maar zo'n actie onder deze #hashtag is gewoon echt rete dom!
als men positief er op had gereageert hadden ze het ook niet terug genomen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna zeggen dat het allemaal niet zo bedoeld was is laf.
Nah.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh :p
klonk alsof je hier in de bosjes stond
wat doet ze?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Even aan bovenbuuf gaan vragen of het geluid een beetje zachter kon. Tering, hier kon het gele gebouw van meegenieten. Domme kut.
Mja misschien ergens wel een 'gelukje' dat ze het nu verwijderenquote:Op donderdag 24 september 2020 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna zeggen dat het allemaal niet zo bedoeld was is laf.
Haten op Famke.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als men positief er op had gereageert hadden ze het ook niet terug genomen.
En nu weer normaal?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De televisie stond op standje orkaankracht.
Nou ja, ze zat er wel, dat is dan of heel dapper of heel dom.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Je pos een boodschap dat je niet meer mee doet gerelateerd aan corona en dan ga je bij jinek zitten en zeg je dat je nog wel mee doet of niet of wel of niet
die lulde echt een eind in de lucht
Ja. Ik heb me al twee weken niet geschoren dus ik zie er redelijk afschrikwekkend uit.quote:
Sommige mensen snappen niet wat voor invloed ze hebben op die volgers.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt heel erg.
En die famke heeft een fucking miljoen volgers, dan check je toch wat je online zet
ja dapper is ze wel maar ook verschrikkelijk dom.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze zat er wel, dat is dan of heel dapper of heel dom.
ja misschien hebben ze he niet doorquote:Op donderdag 24 september 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Ik heb me al twee weken niet geschoren dus ik zie er redelijk afschrikwekkend uit.
Ik vraag me alleen altijd af waarom dit soort mensen niet gewoon zelf rekening kan houden met hun buren
Gebaseerd op wat ze uitkraamde vooral heel dom. Dat kind had geen idee waarover ze sprak.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ze zat er wel, dat is dan of heel dapper of heel dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah, vandaar dat ze terugkrabbelt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dapper is ze wel maar ook verschrikkelijk dom.
in het ad staat ook dat ze grote opdracht nu kwijt is. Een optreden in een corona proof theater ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Jeej heb mijn vloerkleed.leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze had nog wel zo'n mooi opstel geschreven voor bij Jinekquote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ze uitkraamde vooral heel dom. Dat kind had geen idee waarover ze sprak.
Kanjer Fransiequote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef Karzai het volgende:
Moet je zien wat lange frans en jensen al maandenlang op internet verspreiden met hun complotten
Jeej heb mijn vloerkleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
https://www.ad.nl/show/fa(...)-te-danken~ac5da749/quote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze terugkrabbelt waarschijnlijk.
Tja, ik kan me daar niks bij voorstellen, maar ik probeer dan ook altijd rekening met de buren te houden.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien hebben ze he niet door
Jeej heb mijn vloerkleed.De kleur verbaast me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kleur verbaast me niks
Ja, zat ze daar met dat verkreukelde briefjequote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze had nog wel zo'n mooi opstel geschreven voor bij Jinek
Graag naar de zomervakantie, scheelt heel wat mensen in de file naar het zuidenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
Hoogleraar: verplaats carnaval naar de zomer.
Niet eens zo'n heel slecht idee eigenlijk.
Lekker toetje heb je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker toetje heb je.
Oh is gewoon een snack hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks avondeten maken.
Your beauty never ever scared me.
Aswoensdag ook verplaatsen wordt een stuk lastiger.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
Jeej heb mijn vloerkleed.Wat netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Welk jaar?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jf-binnen-in-vietnam
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |