Beetje gekookt ben ik het lekkerst.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
*uitgekooktquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje gekookt ben ik het lekkerst.
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.quote:
Bij twijfel gewoon 20 minuten in de frituurpanquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.
Misschien lees ik het verkeerd
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Moderne slavernij is dat meestal.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenquote:
Gaat dat niet enorm vervelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Oke. Geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggen
vergeet de erwten nietquote:Op donderdag 24 september 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Pff zo maar eens veel boodschappen halen.Geen zin.
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
En ik ging naar de Action en kwam natuurlijk weer met dingen thuis die niet op het lijstje stonden. Kutwinkel.
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvangquote:
Oh wow het was echt 11 euro.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow het was echt 11 euro.
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.quote:
Op marktplaats gooien voor minimaal het dubbele en wacht op de reacties. Gaat vast vermakelijk worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.
Haha ja.. is een levens stijl die mij niet ligt. Lekker hele dag poker facen en mooi weer spelenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Raam likken enzoquote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvang
Op wit brood en met extra veel mayo?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 24 september 2020 14:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op wit brood en met extra veel mayo?
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.
Lospedrosa Louise.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
Denk eigenlijk dat zo afrond voor vandaagquote:Op donderdag 24 september 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed tot de orde van de dag jongens.
Hup hup ah werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |