Beetje gekookt ben ik het lekkerst.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
*uitgekooktquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje gekookt ben ik het lekkerst.
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.quote:
Bij twijfel gewoon 20 minuten in de frituurpanquote:Op donderdag 24 september 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je in de pan of kan ik je rauw opeten?
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je volgend jaar of het jaar erna pas weer ergens anders gaat beginnen.
Misschien lees ik het verkeerd
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Moderne slavernij is dat meestal.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxe jachten voor de eigenaren van A naar B varen?
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenquote:
Gaat dat niet enorm vervelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Oke. Geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee heeft met beschikbaarheid te maken. Ga t wegens herkenbaarheid ook niet verder uitleggen
vergeet de erwten nietquote:Op donderdag 24 september 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Pff zo maar eens veel boodschappen halen.Geen zin.
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
En ik ging naar de Action en kwam natuurlijk weer met dingen thuis die niet op het lijstje stonden. Kutwinkel.
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvangquote:
Oh wow het was echt 11 euro.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je weer elf euro kwijt voor een volle tas en die Oeigoeren maar werken voor onze bende.
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow het was echt 11 euro.
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.quote:
Op marktplaats gooien voor minimaal het dubbele en wacht op de reacties. Gaat vast vermakelijk worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen schrikbarend bedrag I know maar ja was ik nou echt meer kommetjes nodig? Nee.
Haha ja.. is een levens stijl die mij niet ligt. Lekker hele dag poker facen en mooi weer spelenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze er niet zijn kun je lekker zelf op het dek bbqen en de jacuzzi gebruikenIk ken een koppel dat dat doet.
Raam likken enzoquote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bootjes vouwen bij de lokale dagopvang
Op wit brood en met extra veel mayo?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 24 september 2020 14:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op wit brood en met extra veel mayo?
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
quote:Op donderdag 24 september 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nog even en je moet voor je eigen kinderen zorgen.
Lospedrosa Louise.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow 121 op de 21 IC’s nog even en er moeten er een paar echt gaan werken
Denk eigenlijk dat zo afrond voor vandaagquote:Op donderdag 24 september 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed tot de orde van de dag jongens.
Hup hup ah werk.
Okequote:Op donderdag 24 september 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed tot de orde van de dag jongens.
Hup hup ah werk.
Hij denkt dat je maagd bent.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
De man die mij net bediende houdt niet van knoflook
Hij zegt dat hij dracula is
Is dat wat jullie soort dan bedoeld?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij denkt dat je maagd bent.
Niemand weet wat zijn soort bedoeldquote:Op donderdag 24 september 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat wat jullie soort dan bedoeld?
Een Griek die niet van knoflook houdtquote:Op donderdag 24 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
De man die mij net bediende houdt niet van knoflook
Hij zegt dat hij dracula is
Ja of het is echt draculaquote:Op donderdag 24 september 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Griek die niet van knoflook houdtDat is gewoon een spion om jou in de gaten te houden hoor ...
Even een houten prikker in zijn nek steken om zeker te zijn.quote:
Oh was dit codetaal onder vrouwen?quote:
En gaat dan werken in een restaurant??quote:Op donderdag 24 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dracula is soms ook toe aan vakantie.
Nee ik heb gewoon non-stop honger.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was dit codetaal onder vrouwen?
Hart toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een houten prikker in zijn nek steken om zeker te zijn.
Ja het is een test om te kijken of die het is he, stel dat die het toch niet is steek je hem gelijk doodquote:
Glinstert ie niet?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
het s sowieso al verdacht dat die overdag buiten is
Oh hmm wel tricky.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een test om te kijken of die het is he, stel dat die het toch niet is steek je hem gelijk dood
Muwhahahahquote:Op donderdag 24 september 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Dracula wel even staat te joekelen in het Romaans als hij zijn hoektanden in een hete bitterbal zet.
Als hij niet glinsert als hij jou ziet is hij homo of a -sexueel...quote:Op donderdag 24 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Moest lachen.
Nee? Is dat van belang?
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij niet glinsert als hij jou ziet is hij homo of a -sexueel...
Heeft dracula ooit wel een partner gehad?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Bram vragenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft dracula ooit wel een partner gehad?
Hij had een hele harem aan bruidjes.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is dracula? De bijnaam van je nieuwste Tinder-match?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie is dracula? De bijnaam van je nieuwste TInder-match?
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
De man die mij bediende zei dat hij dracula was omdat hij geen knoflook lust
Dat klinkt wel als een betere methode dan die van mij.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?
Oh nee. Slimquote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je even snel met je make-up spiegeltje gecheckt of hij een spiegelbeeld heeft?
En dan ruzie krijgen met de Turken omdat ze vinden dat Vlieland van hun isquote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Echt jammer dat wij niet aan dezelfde zee zitten he
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zeequote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Laat me raden: iets met een vlammenwerper?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere methode dan die van mij.
Nee anders zou ik wel even naar je toe komen zwemmen hoor.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ruzie krijgen met de Turken omdat ze vinden dat Vlieland van hun is
Ja wat vergezocht zo:pquote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zee
Als je zo gaat redeneren is zelfs mijn wc onderdeel van de Atlantische Oceaanquote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien wel hoor, Atlantische Oceaan is gewoon verbonden met de Noordzee en Middellandse Zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |