quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Die Ali B ook "ja sinds vorige week ben ik al haar manager niet meer hoor dus ik weet van niets"
Wat een kansloos simpel volk is het toch ook allemaal
Pizzaatje bellen.quote:
Ali B is okay, die leipe mocroflavour.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Die Ali B ook "ja sinds vorige week ben ik al haar manager niet meer hoor dus ik weet van niets"
Die is zo nep als een plastic tiet.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ali B is okay, die leipe mocroflavour.
Beter daar dan in een Haagse sloppenwijk?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K blijf hier denk k niet meer naar huis
Scheelt niet veel maar toch hier jaquote:Op donderdag 24 september 2020 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar dan in een Haagse sloppenwijk?
Neeeeeequote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
In de koffer mee naar huisquote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb gister bij eten een nieuwe vriend gemaakt
Een kat. Hij zit er nu weer natuurlijk mij hoopvol aan te kijken
dibs op je haagsche huis..quote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja daar stikt het van daar.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Flink geld binnengeharkt in het verleden maar nu zijn ze even niet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.
Het begint met één vinger en voor je het weet zit je hele vuist erin?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.
Leuk uitzicht heb jequote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier ook handdoekjes leggers
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegdquote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Duitsers :pquote:Op donderdag 24 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegd
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
5quote:Op donderdag 24 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?.
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegd
Bitterbal legt handdoeken op buffetschalen.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?.
Jezus, wat een stelletje zielige kneuzenquote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal legt handdoeken op buffetschalen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn eerstequote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu kan ik gerust aan mijn tweede bakkie beginnen
Ik zie het al: je bent een proquote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
5
Zo volg k de hele dag de zon
Gewoon een keer voor iedereen zichtbaar spugen in elke schaalquote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
pics van de zeekoeienquote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit is de eerste keer dat k het echt zie gebeuren :p
K ga wel gewoon naar het strand dan met die zeekoeien en slechte muziek hier te liggen:p
Was te verwachten.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Lockdown incoming in 3, 2, 1...
https://www.ad.nl/binnenl(...)-olievlek~aa2d2eef1/
Niet bij je eigen zwembad?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit is de eerste keer dat k het echt zie gebeuren :p
K ga wel gewoon naar het strand dan met die zeekoeien en slechte muziek hier te liggen:p
Ja later denk kquote:Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet bij je eigen zwembad?
ik zou een handdoek erafhalenquote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Foei mensen! Iedereen is kut en doet het slecht!quote:
das ook leuk ja..quote:Op donderdag 24 september 2020 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of over een handdoek op een ander bedje leggen.
Maar Famke Louise en Thomas Berge zeiden dat we alles weer mochten doenquote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei mensen! Iedereen is kut en doet het slecht!
Foei!
Je kunt toch wel een eenvoudig virus stoppen?
Ik lach niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij bent ook mens en dus kut. Foei!
"dat moeten jullie voor mij maar doen als je de leugens van de #roverheid geloofd"quote:Op donderdag 24 september 2020 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei mensen! Iedereen is kut en doet het slecht!
Foei!
Je kunt toch wel een eenvoudig virus stoppen?
En niemand heeft je smartphone van het strand gepikt?quote:Op donderdag 24 september 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb gezwommen in de zeehet is van dat heldere water waar je de bodem zo ziet
Jawel, dit post ze vanaf de kassa van het restaurant, nou goed?quote:Op donderdag 24 september 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En niemand heeft je smartphone van het strand gepikt?
Ja hier ongeveer hetzelfde behalve dat goed slapen dan.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Vijf uur liggen piekeren en toen nog een hele nacht goed geslapen. Het kan echt. Goedemorgen.
Misschien had ze haar telefoon in de kluis in de hotelkamer laten liggen en is ze terug gerend om ons bericht te gevenquote:Op donderdag 24 september 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, dit post ze vanaf de kassa van het restaurant, nou goed?
en een tweede telefoon om van het strand te laten pikken dan? Erg waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 september 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien had ze haar telefoon in de kluis in de hotelkamer laten liggen en is ze terug gerend om ons bericht te geven
Nee maar er is ook nog niemand:pquote:Op donderdag 24 september 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En niemand heeft je smartphone van het strand gepikt?
quote:Op donderdag 24 september 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien had ze haar telefoon in de kluis in de hotelkamer laten liggen en is ze terug gerend om ons bericht te geven
is nog vroeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er is ook nog niemand:p
Klopt. Dat is om dieven af te leiden.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een tweede telefoon om van het strand te laten pikken dan? Erg waarschijnlijk
Ja. Wordt dacht k 28 graden vandaagquote:Op donderdag 24 september 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nog vroeg.
Is het wel warm al?
oh zo'n plestik ding met snoepjes erinquote:Op donderdag 24 september 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is om dieven af te leiden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
DOE DAN GODVERDOMME WATquote:Premier Rutte liet eerder al weten dat een relatief lichte ingreep als het inperken van de openingstijden van de horeca in zijn ogen niet genoeg is om een tweede golf te voorkomen.
Zoals wat?quote:Op donderdag 24 september 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
DOE DAN GODVERDOMME WAT
Stop eens met paniek zaaien.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
DOE DAN GODVERDOMME WAT
Ik vraag me af of ze nog iets kunnen doen. Of er nog draagvlak is voor een tweede lockdown, zelfs als die regionaal is.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
DOE DAN GODVERDOMME WAT
Leger om te handhaven zie ik ook niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nog iets kunnen doen. Of er nog draagvlak is voor een tweede lockdown, zelfs als die regionaal is.
Hier nogeentjequote:
quote:Personeel van een woonzorgcentrum in
Goirle (Noord-Brabant) is met de dood
bedreigd en uitgescholden na een oproep
van actiegroep Viruswaarheid.Voorman
Willem Engel riep via sociale media op
om te bellen met Guldenakker,dat deze
maand acht dagen dichtging na meerdere
besmettingen.
Het verzorgingshuis zegt dat er zes
dreigtelefoontjes kwamen en ruim het
dubbele aantal e-mails.De directie
overweegt aangifte te doen.
Engel noemt het in het Brabants Dagblad
"spijtig" dat de oproep zo is opgevat.
Wel hoopt hij dat het een signaal is
voor beleidsmakers tegen "opsluiting".
Ze hadden twee, drie weken al in moeten grijpen, niet met zo'n rare halfslachtige maatregel 'ja de lampen in kroegen gaan een uurtje eerder aan en in Amsterdam en Rotterdam mag je met minder gasten trouwen'.quote:
Ik snap deze mensen echt niet he.quote:
Ik ben hier niet degene die steeds allerlei linkjes neerflikkert. Maar ik ben de angsthaas dus ik word op alles afgerekend wat ik zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop eens met paniek zaaien.
Ja mee eens hoor. Maar ik vraag mij af wat er nog kan qua in te voeren maatregelen zonder dat het allemaal ten koste gaat van andere zaken, zoals economie etc..quote:Op donderdag 24 september 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden twee, drie weken al in moeten grijpen, niet met zo'n rare halfslachtige maatregel 'ja de lampen in kroegen gaan een uurtje eerder aan en in Amsterdam en Rotterdam mag je met minder gasten trouwen'.
Kanniewachtenquote:Op donderdag 24 september 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het media offensief is al compleet ingezet op een nieuwe lockdown, brace yourself for a lonely wintertime.
Ja echt onmisbaar leraren, viruswappie Willem Engel is ook een mislukte dansleraar.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon laten gaan dit griepje en sturen op IC bezetting.
En hopen dat de leraren blijven lesgeven.
Die zijn wel de spin in het web, als die kappen is het:
I dont wanna go in lockdown, i sad no nono.
Tja als leraren thuisblijven dan moeten ook de ouders thuisblijven hè.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt onmisbaar leraren, viruswappie Willem Engel is ook een mislukte dansleraar.
Kijk, nu wordt het voor jou persoonlijk vervelend. Mij interesseert het bijvoorbeeld geen zak.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als leraren thuisblijven dan moeten ook de ouders thuisblijven hè.
Voor de onmisbare mensen regelen we wel opvang, kan de rest op hun kroost passen en cupcakes bakken.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om hele dagen met je koters opgescheept te zitten dus.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie nog echt zo dom?quote:Op donderdag 24 september 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het voor jou persoonlijk vervelend. Mij interesseert het bijvoorbeeld geen zak.
Wie is hier nou aan het paniek zaaien.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn jullie nog echt zo dom?
Als de leraren thuisblijven is heel Nederland en alle kantoren ook gesloten, dus dat treft iedereen.
Ongeacht of je kinderen hebt.
Mijn personeel heeft dan ook een gigantisch probleem om nog te blijven werken.
Totaal niet persoonlijk omdat wij het toch wel geregeld hebben.
Alsof jouw bedrijfje ook van vitaal belang isquote:Op donderdag 24 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de leraren thuisblijven is heel Nederland en alle kantoren ook gesloten, dus dat treft iedereen.
Mooi mechanisme is dat altijd ja. Ook mensen in de trein "Ja maar ik heb 16 koffers!"quote:Op donderdag 24 september 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Mooi smoesje ja, ja ik heb kinderen, JA ZORG ER DAN OOK VOOR!!!
overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 24 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens los zijn we allemaal maar een beetje aanstellers vanwege een virusje maar zodra het hem persoonlijk treft gaan alle paniekbellen afquote:Op donderdag 24 september 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is hier nou aan het paniek zaaien.
Valt wel een beetje op jaquote:Op donderdag 24 september 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Volgens los zijn we allemaal maar een beetje aanstellers vanwege een virusje maar zodra het hem persoonlijk treft gaan alle paniekbellen af
Da's toch juist persoonlijk?quote:Op donderdag 24 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het wordt vergoed, het raakt me niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch juist persoonlijk?
Met een zak chips op schoot naar CNN kijken als de 2e Amerikaanse burgeroorlog begintquote:Op donderdag 24 september 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen bereidt Trumpy McTrumpface een Loekasjenkootje voor: https://nos.nl/artikel/23(...)niet-garanderen.html
Wat GAAT het weer goed allemaal.
Nee jij steekt wel wat anders opquote:Op donderdag 24 september 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
In ander nieuws. Er steekt hier een windje op en nee k ben het niet
Big Boys op Gettysburg!quote:Op donderdag 24 september 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een zak chips op schoot naar CNN kijken als de 2e Amerikaanse burgeroorlog begint
Kun je geen surfles volgen? Of paddelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
In ander nieuws. Er steekt hier een windje op en nee k ben het niet
Al 80 dagen nietquote:Op donderdag 24 september 2020 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij steekt wel wat anders op![]()
Of niet?
Ah, da's de kern dus.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het wordt vergoed, het raakt me niet.
Het is iets dat voor iedereen zorgt dat het dagelijks leven weer aangepast word.
Nou ja voor mezelf is het gewoon weer gedoe
Nee zie geen activiteitenquote:Op donderdag 24 september 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je geen surfles volgen? Of paddelen?
quote:Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt fucking vet. Als k dit had geweten was k veel eerder gestopt
Nou ja iets fitter. Meer smaak en miet die constante drang naar een sigaret en dat afhankelijkequote:Op donderdag 24 september 2020 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat precies eigenlijk? Meer fit? Meer smaak aan eten?
UitStraling, die de Telegraaf quoot. Wacht, is het dan misschien juist weer WEL echt waar?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Maar leraren zijn veeeeeeeel belangrijker hoor![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nst-en-ik-stop-ermee
Klinkt goed.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
no
[..]
Nou ja iets fitter. Meer smaak en miet die constante drang naar een sigaret en dat afhankelijke
Lekker hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
no
[..]
Nou ja iets fitter. Meer smaak en miet die constante drang naar een sigaret en dat afhankelijke
En minder kans op kanker.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
no
[..]
Verhuizen?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu. Gisteren gehoord dat de lege huizen van een investeringsmaatschappij zijn. Die staan nog wel even leeg dus.![]()
Beetje kut wel, ik wil helemaal geen langdurige leegstand naast me en al helemaal geen twee huizen leeg.
Kraken die handel!quote:Op donderdag 24 september 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu. Gisteren gehoord dat de lege huizen van een investeringsmaatschappij zijn. Die staan nog wel even leeg dus.![]()
Beetje kut wel, ik wil helemaal geen langdurige leegstand naast me en al helemaal geen twee huizen leeg.
Gelukkig nog niet zó lang leeg.quote:
Je zit gewoon de hele dag in die eetzaal?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
K wacht niet op haags
Lunchegenot geopend!!!!!
Pehehehe.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg nou helemaal de lichte gezondheidsklachten![]()
Demis?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oh god lekker Grieks hapje gespot
quote:Op donderdag 24 september 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oh god lekker Grieks hapje gespot
quote:Op donderdag 24 september 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit gewoon de hele dag in die eetzaal?
Ouwe vreetzakquote:Op donderdag 24 september 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
K wacht niet op haags
Lunchegenot geopend!!!!!
tsja ze moeten verloren inkomsten inhalen hequote:
Dat is echt fantastischquote:
Wat?quote:Op donderdag 24 september 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja ze moeten verloren inkomsten inhalen heWees blij dat je geen 70 euro per dag voor zwemmen in de zee hoeft te betalen. Dat schijnt in Turkije gebruikelijk te zijn. https://www.metronieuws.n(...)zee-das-dan-68-euro/
Watquote:Op donderdag 24 september 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja ze moeten verloren inkomsten inhalen heWees blij dat je geen 70 euro per dag voor zwemmen in de zee hoeft te betalen. Dat schijnt in Turkije gebruikelijk te zijn. https://www.metronieuws.n(...)zee-das-dan-68-euro/
Wauw.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er bij ons een foodtruck op het terrein staat heeft de baas wat geregeld en is er gratis friet en een kroket voor iedereen.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:00 schreef Karzai het volgende:
Staat een foodtruck op het terrein, vraagt ,4,50 voor een broodje worst en 8,50 voor sateh met frites
Dan mag je toch ook wel een beetje normale kantine prijzen gebruiken m.i.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:03 schreef Karzai het volgende:
Deze is voor een paar weken ingehuurd, er lopen extra mensen rond en er mogen niet zoveel mensen tegelijk in de kantine
Ja vind ik ook, afzetterij ditquote:Op donderdag 24 september 2020 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mag je toch ook wel een beetje normale kantine prijzen gebruiken m.i.
quote:Op donderdag 24 september 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Is toch raar dat dit zo kan![]()
Zo begonnen de Duitsers ook
'China bouwde 380 interneringskampen in Xinjiang in drie jaar' - https://nos.nl/l/2349620
Lekker veel vrije plekken om je heen.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
voor de shows van Suzan en Freek kun je kaartjes per 2 of per 4 kopen..
Maar ik heb geen vrienden
Dat wel, maar dan vind ik de kaartjes toch wat duurquote:Op donderdag 24 september 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker veel vrije plekken om je heen.
waarom lijkt het alsof iedereen met ballie mee kan kijken?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, lekker uitzicht Ben je al in je dorpje geweest? Schijnt ook leuk te zijn.
Ze had een foto gepost van haar uitzicht. En ik weet dat van dat dorpje omdat ik het zelf ook overwogen heb daar heen te gaan. Maar ga naar een ander dorpje.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom lijkt het alsof iedereen met ballie mee kan kijken?
heeft ze een webcam waar ik niet van weet?
GC / [KSC #11891] WC furry'squote:Op donderdag 24 september 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom lijkt het alsof iedereen met ballie mee kan kijken?
heeft ze een webcam waar ik niet van weet?
Ja ja nou ja hoofd straat denk k. Nu op het strand maar voel druppels...quote:Op donderdag 24 september 2020 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, lekker uitzicht Ben je al in je dorpje geweest? Schijnt ook leuk te zijn.
Regen?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ja nou ja hoofd straat denk k. Nu op het strand maar voel druppels...
K had het al gedaanquote:Op donderdag 24 september 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Oeh goed ideequote:Op donderdag 24 september 2020 11:25 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens een tosti in elkaar flatsen.
Ja tot nu toe buffet hotel. Niet onder de indrukquote:
Hmm ja? Hele hotel vol met Nederlanders? Dat zou ik niet zo leuk vinden denk ik. Hoop dat de kant die ik op ga een stuk minder toeristen komen. Lijkt me ook wel lastig in zo'n hotel om contact te maken, ze boden toch ook tourtjes aan enzo?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot nu toe buffet hotel. Niet onder de indruk
Net een salade met tonijn. Was oke :p
Er zitten hier zooooveeeeeewl nederlanders
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 september 2020 11:50 schreef Fogel het volgende:
Mijn zelfgemaakte biermosterd smaakte prima bij de tosti
Oh vst maar nog geen zin in:pquote:Op donderdag 24 september 2020 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ja? Hele hotel vol met Nederlanders? Dat zou ik niet zo leuk vinden denk ik. Hoop dat de kant die ik op ga een stuk minder toeristen komen. Lijkt me ook wel lastig in zo'n hotel om contact te maken, ze boden toch ook tourtjes aan enzo?
12.15 uur pasquote:Op donderdag 24 september 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Vertel eens wat meer over die lekkere griek?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
Oh geen
[..]
Oh vst maar nog geen zin in:p
Welke lekkere griek?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die lekkere griek?
Ga zelf maken dan, is simpel.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig
Oh dje werkt hier in de zaak hier aan het strand. Zeer smakelijk voor het oogquote:Op donderdag 24 september 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die lekkere griek?
Dank! Deze stuur ik door naar mijn vriendinquote:Op donderdag 24 september 2020 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga zelf maken dan, is simpel.
Ik heb dit als basis gebruikt, met mijn eigen frambozenbier erin.
https://www.foody.nl/recepten/biermosterd-40087.html
Oeeeh!quote:Op donderdag 24 september 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dje werkt hier in de zaak hier aan het strand. Zeer smakelijk voor het oog
Ga je jagen op zijn loukanika?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dje werkt hier in de zaak hier aan het strand. Zeer smakelijk voor het oog
Wat?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je jagen op zijn loukanika?
Wil je hier modden? Lijkt me wel leuk om jou als collega te hebbenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
Zag ik bijna een vacature vrijkomen hier op GC
Weetniequote:Op donderdag 24 september 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je hier modden? Lijkt me wel leuk om jou als collega te hebben
Nu pasquote:Op donderdag 24 september 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even sokken aantrekken. Het is een beetje fris
Nog eentje geven die ingesmeerd is met iets vies.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:13 schreef DaMart het volgende:
Ik had geen witte chocokruidnoten moeten pakken terwijl zoonlief toekeek... nu vindt hij ze ook lekker en moet ik ze delen.
Niet even met Duits accent "I'll be back"gezegd?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu pas
Vanmorgen m'n sandalen opgeborgen. Vaarwel, goede vrienden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet even met Duits accent "I'll be back"gezegd?
quote:Op donderdag 24 september 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog eentje geven die ingesmeerd is met iets vies.
O, dat is wel smaakvollerquote:
Dat deed ik vroeger met mijn neefjes toen ze klein waren, die heb ik kattenvoer en hondenkoekjes gegeven zelfs, vertelde ze dat een tijd geleden en toen gingen ze grommenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde poep zeggen, maar het is lunchtijd
Goed idee! Even kijken of we gele sambal hebben...quote:Op donderdag 24 september 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog eentje geven die ingesmeerd is met iets vies.
Die krijgen flashbacks van hun jeugd als ze een blikje Sheba ruiken?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met mijn neefjes toen ze klein waren, die heb ik kattenvoer en hondenkoekjes gegeven zelfs, vertelde ze dat een tijd geleden en toen gingen ze grommen
Vechten wie de eerste hap mag.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die krijgen flashbacks van hun jeugd als ze een blikje Sheba ruiken?
Kwispelenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die krijgen flashbacks van hun jeugd als ze een blikje Sheba ruiken?
quote:
Die rommel van tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broodrooster krijgt kuren. Dat ding is pas 15 jaar oud
quote:
Serieus? Dat is wel echt kut. Daar boek je dan zo'n kamer voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
zwembad bij de kamer is te koud om te zwemmen
Onverwarmd of zo?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien heb ik perongeluk de hoffmankamer gekozen :pquote:Op donderdag 24 september 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel echt kut. Daar boek je dan zo'n kamer voor.
jaquote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een waterkoker op je kamer.
Je hebt een zwembad voor je alleen?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal is een luxe snackquote:Op donderdag 24 september 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een zwembad voor je alleen?
quote:Op donderdag 24 september 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt een zwembad voor je alleen?
lig niet bij de liddle in de vriezer neequote:Op donderdag 24 september 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is een luxe snack
dit is haalbaarquote:Op donderdag 24 september 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Of veel pittig eten kiezen, heb je een warm bubbelbad.
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel bewegen he? Zo zat je vanmorgen ook al
Minstens een Van Dobbe-balquote:Op donderdag 24 september 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lig niet bij de liddle in de vriezer nee
Ik las domme bal.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minstens een Van Dobbe-bal
Tot vanavond dan, als je dat in 1 keer helemaal uit gaat kijkenquote:
Goed zo, weg met baantjes waar je een grafhekel aan hebt.quote:
Heb ik al.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, weg met baantjes waar je een grafhekel aan hebt.
En nu, andere baan zoeken of heb je die al?
Andere dingen met bootjesquote:Op donderdag 24 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Krijg je je eigen schip?
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej! Eindelijk! Lekker gevoel zeker?
Moet je dat voor ver van te voren doorgeven?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgend jaar of jaar erop beginnen. Dat laatste Is nog niet 100% rond. Maar ik ga na deze term eerst eens mn verlofdagen op maken. Zie daarna verder.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je dat voor ver van te voren doorgeven?
Grote boten hebben een lange remweg.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je dat voor ver van te voren doorgeven?
Kies mijquote:Op donderdag 24 september 2020 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Honger, maar heb niks lekkers in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |