quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Die Ali B ook "ja sinds vorige week ben ik al haar manager niet meer hoor dus ik weet van niets"
Wat een kansloos simpel volk is het toch ook allemaal
Pizzaatje bellen.quote:
Ali B is okay, die leipe mocroflavour.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
Die Ali B ook "ja sinds vorige week ben ik al haar manager niet meer hoor dus ik weet van niets"
Die is zo nep als een plastic tiet.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ali B is okay, die leipe mocroflavour.
Beter daar dan in een Haagse sloppenwijk?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K blijf hier denk k niet meer naar huis
Scheelt niet veel maar toch hier jaquote:Op donderdag 24 september 2020 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter daar dan in een Haagse sloppenwijk?
Neeeeeequote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
In de koffer mee naar huisquote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb gister bij eten een nieuwe vriend gemaakt
Een kat. Hij zit er nu weer natuurlijk mij hoopvol aan te kijken
dibs op je haagsche huis..quote:Op donderdag 24 september 2020 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja daar stikt het van daar.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Flink geld binnengeharkt in het verleden maar nu zijn ze even niet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:08 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.
Het begint met één vinger en voor je het weet zit je hele vuist erin?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo werkt dat met poesjes, geef ze een vinger willen ze meteen je hele hand.
Leuk uitzicht heb jequote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier ook handdoekjes leggers
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegdquote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Duitsers :pquote:Op donderdag 24 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegd
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
5quote:Op donderdag 24 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?.
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hotel in Duitsland een ouder stel gespot dat zowel binnen als buiten handdoeken op stoelen had gelegd
Bitterbal legt handdoeken op buffetschalen.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen heb jij al geclaimd?.
Jezus, wat een stelletje zielige kneuzenquote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal legt handdoeken op buffetschalen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn eerstequote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu kan ik gerust aan mijn tweede bakkie beginnen
Ik zie het al: je bent een proquote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
5
Zo volg k de hele dag de zon
Gewoon een keer voor iedereen zichtbaar spugen in elke schaalquote:Op donderdag 24 september 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
pics van de zeekoeienquote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit is de eerste keer dat k het echt zie gebeuren :p
K ga wel gewoon naar het strand dan met die zeekoeien en slechte muziek hier te liggen:p
Was te verwachten.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Lockdown incoming in 3, 2, 1...
https://www.ad.nl/binnenl(...)-olievlek~aa2d2eef1/
Niet bij je eigen zwembad?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit is de eerste keer dat k het echt zie gebeuren :p
K ga wel gewoon naar het strand dan met die zeekoeien en slechte muziek hier te liggen:p
Ja later denk kquote:Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet bij je eigen zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |