SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Maakt niet uit, het gaat om het muziekje...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet wie er meedoen aan De Mol.
Nee, ik heb het nooit gehoord. Heb ook eigenlijk nooit een aflevering gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je dit?
De intro tune van Wie Is De Mol...
OK, missie mislukt...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nooit gehoord. Heb ook eigenlijk nooit een aflevering gezien.
Het is wel een klassiek stuk (Oratio van Ugo Farell) en ik kwam er achter dat het een prima intro voor een trance mix was.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat je alvast bezig was met de Nacht van de Filmmuziek.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel een klassiek stuk (Oratio van Ugo Farell) en ik kwam er achter dat het een prima intro voor een trance mix was.
Die nu daadwerkelijk gaat beginnen...
Is justme ook afgehaakt?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrolijk en niet te zwaar.
Ik hou rekening met al mijn luisteraars...
Ja maar dan weet men waar ik benquote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, wel even melden voortaan, ja, hè?
Je bent hier niet de enige...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan weet men waar ik ben
Thuis dus...
Zeker.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
Na die klappen op mn smoel moest ik wel weer even lief doen
Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker.
Is grappig. Ik moet in mijn baan ook mensen aanspreken op datakwaliteit. Dat doe ik normaal heel vriendelijk, waarin ik vraag of ze nogmaals naar de data willen kijken en corrigeren als het niet klopt. Maar vandaag had iemand het zo bont gemaakt dat ik echt een pissige mail had gestuurd waarin ik aangaf dat het voor het eind van de week gecorrigeerd moest zijn. Nog geen kwartier na mijn mail was het gecorrigeerd![]()
Als ik echt boos ben maak ik dus kennelijk toch wel indruk.
Ja, maar ik kan het niet als ik het niet echt voel. Ik kan die boosheid niet faken. Soms wel jammer, want ik heb wel vaker gemerkt dat het effectief is.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van.
Ik kreeg onlangs een van oorsprong Engels stuk, vertaald naar het Nederlands, te reviewen.
Was met de hand vertaald, aldus de verzender.
Uit alles bleek dat het een Google Translate vertaling met wat handwerk was.
Ik heb geweigerd het stuk te reviewen en geëist dat ze het foutloos in het Nederlands op zouden leveren, zoals afgesproken. Ze hebben uiteindelijk toegegeven dat het toch geen handwerk was en 2 weken later kreeg ik een nieuwe versie...
Lieflink dusquote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het niet als ik het niet echt voel. Ik kan die boosheid niet faken. Soms wel jammer, want ik heb wel vaker gemerkt dat het effectief is.
Ik hou niet zo van 'politiek correct' geleuter en als ik iemand tegenover me heb die dat juist wel doet, dan vind ik het heerlijk om zo iemand helemaal op z'n knieën te krijgen en te laten doen wat afgesproken is.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het niet als ik het niet echt voel. Ik kan die boosheid niet faken. Soms wel jammer, want ik heb wel vaker gemerkt dat het effectief is.
Ik zou jou ook niet graag tegen me hebben, geloof ik...quote:Op woensdag 23 september 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 'politiek correct' geleuter en als ik iemand tegenover me heb die dat juist wel doet, dan vind ik het heerlijk om zo iemand helemaal op z'n knieën te krijgen en te laten doen wat afgesproken is.
Ik heb een hekel aan dat soort gladde praatjesmakers, moet je dus ook niet proberen bij mij...
Beter een wat hardere waarheid dan een zachte leugen...
Ik heb het volgens mij wel eens eerder gezegd, maar je lijkt me een prima iemand om mee samen te werken.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet graag tegen me hebben, geloof ik...
quote:Op woensdag 23 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
We waren vandaag (illegaal!!) in Duitsland en hebben daar spek meegenomen die we vanavond op wat broodjes hebben opgegeten.
Maar ik heb nu een dorst...
Nee klopt. Ik ga inderdaad niet lopen draaien of liegen. Daar schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel eens eerder gezegd, maar je lijkt me een prima iemand om mee samen te werken.
En ik denk niet dat je een type bent dat gaat kontendraaien als er iets niet helemaal lekker loopt...
Hoeveel ken je er die denken dat ze er wel mee weg komen op die manier?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik ga inderdaad niet lopen draaien of liegen. Daar schiet niemand iets mee op.
Soms wel, ff kijken of VPN aan staat nu.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk jij met een VPN provider?
Ik zie wel 3 'vreemde' IP adressen.
En die van Lili...
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er überhaupt nog luisteraars?
Ik ben ook zo transparant...quote:Op woensdag 23 september 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jou herken ik, als je luistert/de stream aan hebt staan...
Adios, slaap ze!quote:Op woensdag 23 september 2020 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
VPN staat niet aan, maar ga mijn mandje in. dus dan ben je toch een luisteraar kwijt.
Wat ik hoorde was fijn, dank daarvoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios, slaap ze!
Ik draai nog tot ongeveer 23.00 uur, ben mijn adrenaline inmiddels weer aardig kwijt...
Welterusten Rafeiroquote:Op woensdag 23 september 2020 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
VPN staat niet aan, maar ga mijn mandje in. dus dan ben je toch een luisteraar kwijt.
Dan heb je nog 2 mystery-guests. Spannend!quote:Op woensdag 23 september 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Connect Time
1h 29m 29s
1h 14m 14s
1h 09m 21s
44m 16s
Die bovenste is Livelink, de 2e Rafeiro...
Welterusten, ik ga ook zo plat.quote:Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was lekker. En nu ben ik ook echt wel klaar om naar bed te gaan.
Dank je wel MadMaster
Wederom 24 uur hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welterusten, ik ga ook zo plat.
Morgen weer een lange dag voor de boeg...
Je moet weer eens wat minder gaapjes posten johquote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 05:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je moet weer eens wat minder gaapjes posten joh
Slaap eens goed zei de gek ::P
Nee, eigenlijk niet. Maar had me hier nog niet vertoond. Goedemorgen Melting en Rafquote:
Haha, moggûhquote:Op donderdag 24 september 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar had me hier nog niet vertoond. Goedemorgen Melting en Raf
Goedemorgen thuiswerker.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar had me hier nog niet vertoond. Goedemorgen Melting en Raf
Ik ben benieuwd hoeveel verstrooide idioten op die T-mobile banners klikken.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel verstrooide WIDM-fans per ongeluk in ons topic belanden.
Horizon verbreden is niet verkeerd.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel verstrooide WIDM-fans per ongeluk in ons topic belanden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 06:36 schreef livelink het volgende:
Het is een beetje als het Spotify-algoritme. We maken bekende zoektermen als TT en dan komen de kijkers en vervolgens luisteraars vanzelf.
Je hebt vakantiequote:Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen weer een lange dag voor de boeg...
quote:Op donderdag 24 september 2020 06:30 schreef livelink het volgende:
LIgt er wel aan waar dat bloed vandaan komt.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:14 schreef Rafeiro het volgende:
Straks komt iemand van de zorg langs. Hoe gaat het?
"Ja wel oké."
"Oh ja maandag ging ik bijna tegen de vlakte en er zit bloed aan de muur. "
Moet toch maar een manier verzinnen om dat iets handiger te zeggen![]()
Maar moet het wel even noemen denk ik
Ik denk bij de hulp in de huishouding. Kon bij me zelf geen wondjes vindenquote:Op donderdag 24 september 2020 08:26 schreef Melting het volgende:
[..]
LIgt er wel aan waar dat bloed vandaan komt.
Dan had je jij haar moeten zoeken, dokter Rafquote:Op donderdag 24 september 2020 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk bij de hulp in de huishouding. Kon bij me zelf geen wondjes vinden
En zij "ving" me op.
Die zin klopt nietquote:Op donderdag 24 september 2020 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had je jij haar moeten zoeken, dokter Raf
Kloptquote:
Hoop dat het van korte duur is!quote:Op donderdag 24 september 2020 08:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de buren wordt in de gevel geboord
Wanneer krijgen jullie iets te horen over het nieuwbouwproject?quote:Op donderdag 24 september 2020 09:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele dag, er wordt spouwmuurisolatie aangebracht. Buurman zei dat dit nu wel de laatste grote klus is, hierna is het alleen nog binnen afwerken (al zal dat ook wel regelmatig herrie opleveren, gok ik zo).
Morgen om 17 uur. Dus hopen dat we er direct bij zitten en anders weer afwachten of er mensen afhakenquote:Op donderdag 24 september 2020 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer krijgen jullie iets te horen over het nieuwbouwproject?
Spannendquote:Op donderdag 24 september 2020 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Morgen om 17 uur. Dus hopen dat we er direct bij zitten en anders weer afwachten of er mensen afhaken
Niet knijpen!quote:
Niet bijten moet je zeggen.quote:
Je moet Spruitje inderdaad ook niet bijtenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet bijten moet je zeggen.
Hapt Spruitje niet echt gelukkig, maar als ze boos doet en toch hapt doet het wel pijn
Ik ben eigenlijk supernieuwsgierig, maar dit moet denk ik nog allemaal geheim blijven?quote:
Nee hoor. Niet alles tenminste.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk supernieuwsgierig, maar dit moet denk ik nog allemaal geheim blijven?
Ik hoop dat de boel je niet uit je slaap houdtquote:Op donderdag 24 september 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Nu wel richting bed. Want best een vermoeiende dag gehad.
Welterusten en slaap lekker. Goed dat jullie de strijd aan zijn gegaan! Zal niet altijd makkelijk zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Nu wel richting bed. Want best een vermoeiende dag gehad.
In ieder geval beter geslapen dan de rest van de week.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de boel je niet uit je slaap houdt
Maar 2 gaapjes, goed bezig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In ieder geval beter geslapen dan de rest van de week.
Nee, geen zang en dans voor mij 's ochtends.quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:18 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je al een dansje gedaan Lili?
Ik heb vernomen dat dat je dag leuker maakt.
Zelf doe ik er niet aan though.
En dat na zo'n enerverende dagquote:Op vrijdag 25 september 2020 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In ieder geval beter geslapen dan de rest van de week.
Dat gaat prima lukken, geniet ervanquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:52 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en moeders heeft een hele grote tuin. En met het weer van nu kan dat nog net![]()
Melting heeft mijn oude tuin gezien geloof ik en die van moeders is nog een paar meter dieper.
Gok 20-30 meter. Dus daar kunnen we prima covid-proof een bakkie doen
De kapper gaar pas om 08:30 open, zo dus maar even heeeeeeel rustig douchenquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat prima lukken, geniet ervan
daarna je lange manen in de wind laten drogen als je op de fiet zitquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De kapper gaar pas om 08:30 open, zo dus maar even heeeeeeel rustig douchen
Ik ben wel een leeuwquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
daarna je lange manen in de wind laten drogen als je op de fiet zit
Het is inmiddels best fris hoor. Maar je kunt binnen ook covid-proof een bakje doen als je maar genoeg afstand houdt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:52 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en moeders heeft een hele grote tuin. En met het weer van nu kan dat nog net![]()
Melting heeft mijn oude tuin gezien geloof ik en die van moeders is nog een paar meter dieper.
Gok 20-30 meter. Dus daar kunnen we prima covid-proof een bakkie doen
Ik ben er nog stil vanquote:
Ik denk dat het inderdaad toch onbewust een beetje spanning was.quote:Op vrijdag 25 september 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
En dat na zo'n enerverende dagwas de spanning voorbij ?
goedemorgen
Dank je.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Hi y'all!![]()
Wist niet dat de zaak inmiddels al zo hoog opgelopen was, Melting.
Succes met de strijd!
gezien en gelezenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad toch onbewust een beetje spanning was.
Nu is het nog maximaal 6 weken afwachten tot de uitspraak komt.
Had je de link gezien?
En goedemorgen.
Ik had het ook gemist en ook de link, nu even gelezen. Ik sluit me bij MM aan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Hi y'all!![]()
Wist niet dat de zaak inmiddels al zo hoog opgelopen was, Melting.
Succes met de strijd!
Ja, dat doe je niet iedere dag en dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
Was toch wel apart om zo'n zitting eens mee te maken.
Lekker!quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag beschuit met aardbeien:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
@:Rafeiro: je mag er ook 1 voor je moeder meenemen.
Heb het artikel gelezen, aparte zaak.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
Was toch wel apart om zo'n zitting eens mee te maken.
Ha dame(s)!quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat doe je niet iedere dag en dat is maar goed ookgoedemorgen Mad en Diaan
Ik heb geloof ik nog steeds iets meer haar.quote:
oordopjes ?quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje is bezig ervoor te zorgen dat ik doof wil zijn.
Godmiljaar wat kan dat monster een herrie maken.
Die heb ik, maar niet voor vogel gedoequote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:30 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje is bezig ervoor te zorgen dat ik doof wil zijn.
Godmiljaar wat kan dat monster een herrie maken.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef just me het volgende:
17.00 uur, zouden Symph en DDM nieuws hebben over het nieuwbouwproject
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze tweede voorkeur is het geworden
Ja, gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze tweede voorkeur is het geworden
Nu al aan de wijn en chips?quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had al wijn en chips om te vieren dat mij weekend is begonnen, maar dat van jullie vier ik dan meteen even mee.
Spannend ook wel.
Jaaaa. Ik was ook zo toe aan weekend.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al aan de wijn en chips?
Dat is ook op tijd.
Niet alles op maken hè? Wel iets bewaren voor morgenavond.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik was ook zo toe aan weekend.
Ik beloof niks. Ik vier vanavond al voor drie.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet alles op maken hè? Wel iets bewaren voor morgenavond.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Ik vier vanavond al voor drie.
Voor mezelf en voor Symphonic en DDM. Dus dat zijn sowieso al 3 glaasjes wijn. En dan misschien nog eentje voor Raf, die naar de kapper is geweest met korting en voor jou omdat je zo stoer bent geweest om naar de Ondernemingskamer te gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dan heb je het echt erg te pakken.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mezelf en voor Symphonic en DDM. Dus dat zijn sowieso al 3 glaasjes wijn. En dan misschien nog eentje voor Raf, die naar de kapper is geweest met korting en voor jou omdat je zo stoer bent geweest om naar de Ondernemingskamer te gaan.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Ik vier vanavond al voor drie.
Ik verkoop geen rotzooi...quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
En de oordopjes die ik heb heb ik op advies van MM. Dempen tot 35 decibel geloof ik. Geen idee hoe en wat precies, maar die werken wel.
Ik heb vandaag absoluut niet hard gewerktquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan vroeg in bed ligt.
Maar moet kunnen. Geniet er van.
Doordrinken dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag absoluut niet hard gewerkt![]()
![]()
, dus moe ben ik niet.
Neem ook maar een borrel op mijn laatste vakantiedag en het bevestigde herstel van onze kat en het feit dat honkbal is begonnen. En als je zelf nog wat weet te verzinnen, dan drink je daar ook maar op...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mezelf en voor Symphonic en DDM. Dus dat zijn sowieso al 3 glaasjes wijn. En dan misschien nog eentje voor Raf, die naar de kapper is geweest met korting en voor jou omdat je zo stoer bent geweest om naar de Ondernemingskamer te gaan.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem ook maar een borrel op mijn laatste vakantiedag en het bevestigde herstel van onze kat en het feit dat honkbal is begonnen. En als je zelf nog wat weet te verzinnen, dan drink je daar ook maar op...
Ja, dat zijn ook prima redenenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem ook maar een borrel op mijn laatste vakantiedag en het bevestigde herstel van onze kat en het feit dat honkbal is begonnen. En als je zelf nog wat weet te verzinnen, dan drink je daar ook maar op...
Het staat niet in de disclaimer van R49 dat je hier aan de drank raaktquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even naar de winkel om voldoende eten te halen voordat ik verder drink.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil livelink dronken hebben?
collateral damagequote:Op vrijdag 25 september 2020 17:47 schreef just me het volgende:
[..]
Het staat niet in de disclaimer van R49 dat je hier aan de drank raakt
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:47 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze het zelf...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil livelink dronken hebben?
Dat van die vakantie is eigenlijk wat minder, maar voor de rest:quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook prima redenen![]()
Wat fijn dat je kat hersteld is.
Goed plan wel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even naar de winkel om voldoende eten te halen voordat ik verder drink.
Ook niet dat je niet aan de drank raakt...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Diaan!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed nieuws Symph en DDM.Van harte gefeliciteerd.
Ik heb vandaag ook een leuk nieuwtje gehad, ik krijg een eenmalige "bewuste beloning" en een leuk bedrag.![]()
Ah, dat zijn de leuke beloningenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed nieuws Symph en DDM.
Ik heb vandaag ook een leuk nieuwtje gehad, ik krijg een eenmalige "bewuste beloning" en een leuk bedrag.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Nog meer zuipen voor Livelink, maar gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed nieuws Symph en DDM.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Huis met oprit, garage en een perceel dat meer dan twee keer de oppervlakte van ons huidige perceel is, dus na de bbq kunnen mensen in tentjes (of de garage) slapen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Een gratificatie/bonus als je erg goed je werk hebt verricht of extra werkzaamheden hebt gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer zuipen voor Livelink, maar gefeliciteerd!!![]()
Maar wat is een bewuste beloning?
En vooral, bestaat er ook een onbewuste beloning en wat is dat dan?
Ah, eenmalige bonus vs. periodiek, zoals ik het ken...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een gratificatie/bonus als je erg goed je werk hebt verricht of extra werkzaamheden hebt gedaan.
Onbewust is je jaarlijkse trede verhoging. Bij ons werkt dat zo totaan je maximum van je schaal.
Op dit komen zit een freeze op de schalen ivm een reorganisatie waarin we zitten. Vanaf 1 oktober ga ik terug naar mijn functie en schaal als teamleider maar in de nieuwe organisatie wordt dat een manager zoals het er nu naar uitziet. Dan komt het wel weer voorbij. Sws komt dan indeling in de schaal voorbij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is zeker leuk nieuws. Dat moet je wel omzetten in salarisbesprekingen hoor. Kennelijk ben je het waard.
Je kan 2 kanten op met je slechte gedachten, ik weet niet welke kant je op denkt...quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:56 schreef livelink het volgende:
Dit topic maakt het slechtste in me los trouwens
NWS / Dappere Oscar mailt docenten over non-binair zijn
Ik schaam me er zelfs een beetje voor, maar ik kan het niet laten.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, eenmalige bonus vs. periodiek, zoals ik het ken...
Altijd fijn!
Ik ben die arme non binair gewoon belachelijk aan het maken. Dat is normaal niet iets wat ik graag doe online. Maar vandaag kan ik het niet laten. Het werkt gewoon ook echt op mijn lachspieren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 2 kanten op met je slechte gedachten, ik weet niet welke kant je op denkt...
normaal maak je online geen mensen belachelijk maar waarom nu dan welquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben die arme non binair gewoon belachelijk aan het maken. Dat is normaal niet iets wat ik graag doe online. Maar vandaag kan ik het niet laten. Het werkt gewoon ook echt op mijn lachspieren.
Ja, omdat het me vandaag echt triggerde. Ik vond het ook echt grappig. Iemand die met hen en hun in enkelvoud wil worden aangesproken. Elke taalregel moet wijken voor hen non-binariteit. Sorry, ik vind het nog steeds grappig.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
normaal maak je online geen mensen belachelijk maar waarom nu dan wel
Ah, ik had niet gezien dat je er gereageerd had.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben die arme non binair gewoon belachelijk aan het maken. Dat is normaal niet iets wat ik graag doe online. Maar vandaag kan ik het niet laten. Het werkt gewoon ook echt op mijn lachspieren.
Ik start om 20.30 uur en dan zien we wel wie/wat de opkomst is...quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Wij kunnen rond 9 uur wel inschakelen
+1quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Er is muziek, nu nog luisteraars...
quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Mijn vrolijke bui van eerder vanavond is helaas wel omgeslagen
Nee, ik denk dat het kwam vanwege het feit dat just me me terecht aansprak op dat topic. Heb maar 1 wijntje gedronken.quote:
Ach, je bent ook maar een mens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het kwam vanwege het feit dat just me me terecht aansprak op dat topic. Heb maar 1 wijntje gedronken.
Een vrolijk niemendalletje misschien?quote:
Wat ik klaar heb gezet is wel een niemendalletje, aan jou het oordeel of het vrolijk genoeg is...quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Een vrolijk niemendalletje misschien?
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik klaar heb gezet is wel een niemendalletje, aan jou het oordeel of het vrolijk genoeg is...
Strontmazzel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Je hebt wel echt geluk gehad met het weer in je vakantie trouwens.
Komt 'ie...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik neem de zangpartij wel voor mijn rekening.
De familie Symph-DDM mist dit nu gewoon.quote:
En ik maar camp platen draaien...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De familie Symph-DDM mist dit nu gewoon.
Ja, dat is waar. Ik moest wel meteen aan Kylie denken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde stal, ja..., maar een stuk langzamer...
Lossen we opquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik moest wel meteen aan Kylie denken.
Even lekker van de muziek genietenquote:
en daar ben je zélf achter gekomenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Trots momentje:
Ik heb na maanden prutsen eindelijk mijn echo instelling zo gekregen zoals die zou moeten.
4 Verschillende parameters moet je onafhankelijk van elkaar instellen en ik kreeg het maar niet voor elkaar.
Bleek ik er 2 precies verkeerd om ingesteld te hebben...
Heerlijk left-overtjequote:
Na maanden de verkeerde settings te hebben gehanteerd, ja...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
en daar ben je zélf achter gekomen
dat zei mijn tummie ookquote:
Waar een vakantie toch niet goed voor isquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Trots momentje:
Ik heb na maanden prutsen eindelijk mijn echo instelling zo gekregen zoals die zou moeten.
4 Verschillende parameters moet je onafhankelijk van elkaar instellen en ik kreeg het maar niet voor elkaar.
Bleek ik er 2 precies verkeerd om ingesteld te hebben...
Het zit ook niet in mijn systeem, nee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:25 schreef just me het volgende:
Ik moet zo wennen aan het reserveren, het plan was om morgen met de kabouters naar Naturalis in Leiden te gaan, blijkt dat ze nog maar één slot hadden
Ja, last minute iets bedenken is lastig tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:25 schreef just me het volgende:
Ik moet zo wennen aan het reserveren, het plan was om morgen met de kabouters naar Naturalis in Leiden te gaan, blijkt dat ze nog maar één slot hadden
we kunnen altijd nog naar een indoor speeltuinquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, last minute iets bedenken is lastig tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
Mijn werk had gisteren een kwartaalmeeting met aansluitend een social event. Ik had een afspraak op school, dus kon niet mee met het social event.
Dat blijkt dus achteraf vooral veel drank te zijn geweest. De verhalen komen langzaam los in de app.
Ik heb geloof ik op 1 oktober ook een dergelijke meeting.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
Mijn werk had gisteren een kwartaalmeeting met aansluitend een social event. Ik had een afspraak op school, dus kon niet mee met het social event.
Dat blijkt dus achteraf vooral veel drank te zijn geweest. De verhalen komen langzaam los in de app.
en is het huis al ingericht ?quote:
Ja, we waren gisteren allemaal op kantoor en er moest ook een teamfoto komen. Dat was echt gepuzzel voor de fotograaf met die 1,5 meter.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik op 1 oktober ook een dergelijke meeting.![]()
Als dat nog doorgaat...
Waarom, denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we waren gisteren allemaal op kantoor en er moest ook een teamfoto komen. Dat was echt gepuzzel voor de fotograaf met die 1,5 meter.
Ja, fijn gesprek met de mentor. Wel online. We moeten ook nog even een afspraak maken met de decaan. En verder vooral hopen dat de scholen open blijven.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het gesprek op school goed verlopen ?
Tja, dat dacht ik ook. Maar het was uiteindelijk wel grappig. Hij stond op een ladder om ons allemaal in beeld te kunnen krijgen.quote:
Wel lekker, zo voor het weekend...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, fijn gesprek met de mentor. Wel online. We moeten ook nog even een afspraak maken met de decaan. En verder vooral hopen dat de scholen open blijven.
Slim, zo kan je de afstand als diepte goed gebruiken...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook. Maar het was uiteindelijk wel grappig. Hij stond op een ladder om ons allemaal in beeld te kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, fijn gesprek met de mentor. Wel online. We moeten ook nog even een afspraak maken met de decaan. En verder vooral hopen dat de scholen open blijven.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog even terug naar een verzoekje van Livelink...
En van DDM, schat ik in.
Het klinkt heel fijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai al de hele tijd 'jullie' muziek...
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijne muziekjes, ik ben weer terug op de middelbare school
Ja, het waren wel aanpakkers.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)tock_Aitken_Waterman
Pfff, wat een lijst...
dit klinkt lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een semi-thema avond van...
Gevonden, eens kijken of die er ook in past...quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
De Dolly Dots hebben ook nog een SAWhit gehad
dan heeft hij het toch goed gedaan !quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar heeft Robbie van Leeuwen weer dik geld aan verdiend...
Ik vond hem indertijd ook knap. Was ook echt geschokt toen ik zag wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen kenner, maar zo 'gewoon' was het volgens mij een knappe kerel...
[ afbeelding ]
Zonder Sjeel, ja, want haar man was daarvoor gearresteerd wegens drugshandel...quote:
Oh ja, Anita.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder Sjeel, ja, want haar man was daarvoor gearresteerd wegens drugshandel...
Herstel: Anita was dat...
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
Het is een hele lekkere show MadMaster en mijn humeur is weer goed. Maar ik heb mijn zoon beloofd om met hem iets op tv te gaan kijken, dus ik ga afsluiten.
Dank je wel!
Fijne avond nog!quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
Het is een hele lekkere show MadMaster en mijn humeur is weer goed. Maar ik heb mijn zoon beloofd om met hem iets op tv te gaan kijken, dus ik ga afsluiten.
Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |