Thxquote:
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)eve-coronatests.htmlquote:Premier Mark Rutte zei dinsdag dat de lijst waarschijnlijk deze week nog wordt aangevuld met acht andere regio's.
Oh ja. Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vervelend, succes.
Isoleren is vervelend maar wel slim. Wat ik er wel lastig aan vind, is dat als je negatief getest bent, het nog steeds wat vervelend is om de deur uit te gaan en overal rond te hoesten. Ik loop nu al 3 weken zo maar voel me zwaar ongemakkelijk in winkels en vermijd ze dus ook nog steeds. Enerzijds onzin (want geen corona), anderzijds zadel je wel weer mogelijk een ander op met een test en de onzekerheid.
Gisteren hier gepost (waarschijnlijk):quote:Op woensdag 23 september 2020 15:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)eve-coronatests.html
Welke regio's zouden dat zijn?
NVM, ik moet leren lezenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren hier gepost (waarschijnlijk):
Gooi en Vechtstreek
Zaanstreek-Waterland
Brabant ZO
Midden en West Brabant
Brabant NO
Gelderland Zuid
Groningen
Zuid Holland Zuid
Woon ik nou in het epicentrum van de pandemie?quote:
Thanks. Het is niet te doen om dit topic 100% te volgen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren hier gepost (waarschijnlijk):
Gooi en Vechtstreek
Zaanstreek-Waterland
Brabant ZO
Midden en West Brabant
Brabant NO
Gelderland Zuid
Groningen
Zuid Holland Zuid
We zullen een mooie dienst voor je houdenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Woon ik nou in het epicentrum van de pandemie?
Jup.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Woon ik nou in het epicentrum van de pandemie?
Dit is vooralsnog speculatie natuurlijk, maar het zal grotendeels kloppen gezien de cijfers. Ik hoop ergens dat ze nog deze week doorpakken met deze uitbreiding aangezien nu al berichten komen van het verplaatsen van feesten naar maatregelvrije regio's..quote:Op woensdag 23 september 2020 15:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Het is niet te doen om dit topic 100% te volgen.
Wel flink stuk wat erbij komt, 8 regio's, schrik ervan.
In ieder geval weten jullie welke muziek er gedraaid moet worden.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We zullen een mooie dienst voor je houden
Daar moest ik ook iedere keer aan denken met die hashtag!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:40 schreef miss_sly het volgende:
#ikdoenietmeermee
Jan Jaap van der Wal had jaren geleden al een oplossing
https://twitter.com/zwart(...)yMHsaOOL74TmEsVBQOIs
Ja begrijp ik. Hoe dan ook 8 regio's, ookal zijn het andere regio's dan bovenstaande, is altijd een flink stuk Nederland. Nog even en er is gewoon landelijk beleid...quote:Op woensdag 23 september 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is vooralsnog speculatie natuurlijk, maar het zal grotendeels kloppen gezien de cijfers. Ik hoop ergens dat ze nog deze week doorpakken met deze uitbreiding aangezien nu al berichten komen van het verplaatsen van feesten naar maatregelvrije regio's..![]()
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In ieder geval weten jullie welke muziek er gedraaid moet worden.
Ze hadden Amsterdam en Rotterdam 4 weken geleden al regionaal moeten beteugelen, maar goed...quote:Op woensdag 23 september 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is vooralsnog speculatie natuurlijk, maar het zal grotendeels kloppen gezien de cijfers. Ik hoop ergens dat ze nog deze week doorpakken met deze uitbreiding aangezien nu al berichten komen van het verplaatsen van feesten naar maatregelvrije regio's..![]()
Ze hebben de kliks $$$ alweer binnen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
#ikdoetochmaarweermee?
Neenee, zoals JanJaap al zei..... Je doet niet meer mee!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
#ikdoetochmaarweermee?
Gaat dat door?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:46 schreef xFriendx het volgende:
Mn mudmasters met duizenden mensen in Biddinghuizen aankomende zaterdag is nog niet afgelast....
Sterkte, dan ben je mooi op tijd.... zou iemand op die loopafstand woont kunnen denken.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:31 schreef capricia het volgende:
Ben aan het hoesten geraakt sinds vandaag. Heb zojuist online een afspraak gemaakt voor een test (regio Utrecht). Kan zaterdag terecht, wel lekker dichtbij gelukkig. 22 KM.
Even mezelf isoleren dus.![]()
Nah, het is niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat is geen optie.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
#ikdoetochmaarweermee?
Vooralsnog staat ie nog steeds in de boeken. Is wel allemaal buiten en ze hebben coronamaatregelen genomen en op basis daarvan is een (nieuwe) vergunning verleend. Maar goed, tis toch een verzameling van heel veel mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaat dat door?
Dat heb ik zo gemist dit jaar, maar ik heb ze ook toen het weer kon, toch maar geskipt.
Heel veelquote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooralsnog staat ie nog steeds in de boeken. Is wel allemaal buiten en ze hebben coronamaatregelen genomen en op basis daarvan is een (nieuwe) vergunning verleend. Maar goed, tis toch een verzameling van heel veel mensen bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |