abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:23:29 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195464112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het valt me op dat de msmers altijd zielige argumenten hebben om hun gelijk te halen terwijl de tegenpartij net zo goed zielige argumenten aan kan dragen voor het tegendeel . Je laat wellicht teveel op je gevoel inwerken om iets waar te maken door de msm propaganda .

[ afbeelding ]
Nogmaals, om te snappen hoe toeval vaccins en autisme werken heb je alleen maar kritisch emotieloos denkwerk nodig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:25:22 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195464136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Opvallend is ook dat dit soort gasten altijd infiltreren op conspiracy sites om daar hun zegje te doen met name tegen mensen met een andere mening en vooral te wijzen. Andersom komt het een stuk minder voor, het blijft een gekke bezigheid iets dwangmatigs.
En dan willen ze het omdraaien , wat ik geloof zorgt ervoor dat hun zich misdragen . Mooi niet met plus 7 miljard medeaardbewoners zorg je er maar ZELF voor dat je het basisfatsoen hebt om iedereen zelf te laten kiezen waar ze wel en niet in geloven.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:37:46 #203
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195464367
quote:

[..]

Het valt me op dat de msmers altijd zielige argumenten hebben om hun gelijk te halen terwijl de tegenpartij net zo goed zielige argumenten aan kan dragen voor het tegendeel . Je laat wellicht teveel op je gevoel inwerken om iets waar te maken door de msm propaganda .

[ afbeelding ]
Daar is niets zieligs of emotioneels aan, hoor. Als je de mening van iemand die ervaring heeft in een bepaald vakgebied ongeldig wilt verklaren, dan zul je daar goede argumenten voor moeten hebben. Het kan best zijn dat zo iemand jarenlang de boel heeft lopen flessen, maar dat moet je dan wel eerst aantonen.
En in dit geval maak je mensen zonder enige reden voor leugenaar uit.

Wat heb jij precies gedaan in de strijd tegen kindermisbruik, dat je denkt dit te mogen doen?

Het is pas emotioneel om te gillen dat iemand anders wil bepalen wat jij gelooft, alleen maar omdat hij bewijs wil zien. Want o, iemand zal je droomwereld toch eens aantasten. Een gebrek aan basisfatsoen!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:44:46 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195464478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:25 schreef Summers het volgende:

[..]

En dan willen ze het omdraaien , wat ik geloof zorgt ervoor dat hun zich misdragen . Mooi niet met plus 7 miljard medeaardbewoners zorg je er maar ZELF voor dat je het basisfatsoen hebt om iedereen zelf te laten kiezen waar ze wel en niet in geloven.
Wat nou als die overtuiging aantoonbaar fout is? Sta je daar dan nog wel voor open?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:15:15 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195464914
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Daar is niets zieligs of emotioneels aan, hoor. Als je de mening van iemand die ervaring heeft in een bepaald vakgebied ongeldig wilt verklaren, dan zul je daar goede argumenten voor moeten hebben. Het kan best zijn dat zo iemand jarenlang de boel heeft lopen flessen, maar dat moet je dan wel eerst aantonen.
En in dit geval maak je mensen zonder enige reden voor leugenaar uit.

Wat heb jij precies gedaan in de strijd tegen kindermisbruik, dat je denkt dit te mogen doen?

Het is pas emotioneel om te gillen dat iemand anders wil bepalen wat jij gelooft, alleen maar omdat hij bewijs wil zien. Want o, iemand zal je droomwereld toch eens aantasten. Een gebrek aan basisfatsoen!
Als jij wilt dat ik of iemand anders een msm narrative aanneem voor waar zal jij met bewijs moeten komen , misschien dat je dan een keer kritisch naar die bron kijkt voordat je iets aaneemt voor waar en alvast zieltjes wilt gaan winnen voor die zogenaamde waarheid .
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:23:59 #206
235357 TitusPullo
pi_195465054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Als jij wilt dat ik of iemand anders een msm narrative aanneem voor waar zal jij met bewijs moeten komen , misschien dat je dan een keer kritisch naar die bron kijkt voordat je iets aaneemt voor waar en alvast zieltjes wilt gaan winnen voor die zogenaamde waarheid .
Wat mankeert er aan deze bron? De mensen die aan het woord zijn:

https://www.traffickingco(...)6/1/christy-croft-ma

https://www.rescue.org/ar(...)nal-security-adviser
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:38:40 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195466295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je serieus was zou je helemaal niks invullen en je gewoon gaan verdiepen met een openmind net als de rest heeft moeten doen .

Ik ben serieus en openminded daarom ben ik wetenschapper en ben ik op mijn werk regelmatig de eerste in de wereld die weet hoe iets zich gedraagt of functioneert, zo was ik al tijdens mijn master stage de eerste in de wereld die zeker wist welk residue van het eiwit eps15 geubiquitineerd was. En dat is niet omdat ik alle voorgaande bronnen voor onwaar aanneem maar juist omdat ik voortborduur op wat we al weten. Anderen hadden namelijk al bepaald in welke regio ik moest zoeken.

Het idee dat je alleen maar waarheid kunt vinden door volledig je eigen pad te volgen is niet alleen onzinnig zelden doet iemand dat. Zeker niet iemand die allerhande theorien die gevonden zijn op Facebook napapegaait. Dat betekent niet dat er geen originele geesten zijn maar ook zij zijn ingebed in een geschiedenis en een context. Maw je kunt prima voor jezelf denken en andere bronnen ook op waarde schatten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:49:18 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195466473
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Opvallend is ook dat dit soort gasten altijd infiltreren op conspiracy sites om daar hun zegje te doen met name tegen mensen met een andere mening en vooral te wijzen. Andersom komt het een stuk minder voor, het blijft een gekke bezigheid iets dwangmatigs.
Ik zit hier zelf omdat ik het interessante materie vindt maar telkens als ik oprecht iets vraag of aangeef dat ik één van de oneliners hier niet begrijp of tegenstrijdig vindt met een vorige of probeer te nuanceren volgens de logica word ik uitgemaakt voor iemand die niet nadenkt en blind de msm volgt als een schaap die niet serieus is en bij vrijwel alles een verkeerde conclusie trekt. In plaats van dat er een serieus gesprek op gang komt waarin met eigen woorden wordt gezegd wat men er van vind.

Sterker nog de mensen hier die het hardst roepen dat je zelf moet nadenken verwoorden hun denkbeelden meestal niet eens in hun eigen taal.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:47:57 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195467576
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:17:34 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195467995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:47 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens maar hoe weet jij dat je niet in die gevangenis zit? Aangezien jij uit vrije wil denkt te handelen.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:20:54 #211
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195473555
quote:

Vervolg... :P
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:28:49 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195476738
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, daarom heb je het ook nodig steeds kinderen in de strijd te gooien.

Op die wijze probeer je vooral gevoel aan te boren bij mensen, en een gevoel van schaamte: geloof je niet in mijn totaal niet onderbouwde complotten, dan ben je schuldig aan pizzakoeriers!

Echt, wanneer ga je nou eens doorkrijgen dat er niets kritisch is aan het beschuldigen van mensen van allerlei perverse fratsen omdat iemand op internet zegt dat dat 'woke' is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:17:05 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195479977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, daarom heb je het ook nodig steeds kinderen in de strijd te gooien.

Op die wijze probeer je vooral gevoel aan te boren bij mensen, en een gevoel van schaamte: geloof je niet in mijn totaal niet onderbouwde complotten, dan ben je schuldig aan pizzakoeriers!

Echt, wanneer ga je nou eens doorkrijgen dat er niets kritisch is aan het beschuldigen van mensen van allerlei perverse fratsen omdat iemand op internet zegt dat dat 'woke' is.
God heeft me niet gemaakt NAAR JOUW EVENBEELD , jammer he :W (gelukkig voor mij _O_ )

[ Bericht 5% gewijzigd door Summers op 07-10-2020 08:31:31 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:37:55 #214
235357 TitusPullo
pi_195480185
Wel lief dat je hem nog steeds als een vriend beschouwt.
.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:42:56 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195480229
  woensdag 7 oktober 2020 @ 15:02:00 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195486452
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 15:04:15 #217
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_195486485
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren voordat Obama, CLinton, Comey en Mueller de nor indraaien. TOCH?!!?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 7 oktober 2020 @ 15:06:44 #218
235357 TitusPullo
pi_195486516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig. Ik was al bang dat er zaken van groter belang speelden, maar dat was natuurlijk vuige propaganda van de media.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 15:09:15 #219
235357 TitusPullo
pi_195486554
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nou, dan zal het wel niet lang meer duren voordat Obama, CLinton, Comey en Mueller de nor indraaien. TOCH?!!?
Trump is uitverkoren door God, en heeft zodoende een tijdsbesef dat afwijkt van dat van de man in de straat. Heb je nooit gemerkt hoeveel geduld die man heeft?
pi_195486944
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Helemaal mee eens maar hoe weet jij dat je niet in die gevangenis zit? Aangezien jij uit vrije wil denkt te handelen.
Dit. Summers zit in de diepste krochten van die gevangenis. :P
pi_195486979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Je draait het om. Jij claimt iets, ergo bewijslast ligt bij jou. Als je gaat lopen mekkeren dat er kinderen worden ontvoerd en hun bloed wordt afgetapt voor een verjongende concoctie voor de elite, moet de ander aantonen dat dit niet zo is? Komop zeg. :D
pi_195487014
En wanneer de logica van @Bosbeetle je meermaals om de oren vliegt, vooral niet op reageren maar lekker je vingers in je oren en keihard "lalala" roepen! :P
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:00:01 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195487426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Je draait het om. Jij claimt iets, ergo bewijslast ligt bij jou. Als je gaat lopen mekkeren dat er kinderen worden ontvoerd en hun bloed wordt afgetapt voor een verjongende concoctie voor de elite, moet de ander aantonen dat dit niet zo is? Komop zeg. :D
slechts volgens jouw agenda en regels die ik niet volg . probeer het bij iemand anders , succes ^O^
pi_195487532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:00 schreef Summers het volgende:

[..]

slechts volgens jouw agenda en regels die ik niet volg . probeer het bij iemand anders , succes ^O^
Nee, zo werkt het gewoon. :')

Tering, het is net alsof je onwetend wilt blijven. Jij claimt iets, dan moet jij zorgen voor bewijsvoering - als je steevast met je dooddoener "doe je eigen onderzoek" komt neemt natuurlijk niemand je serieus. Dat zie je waarschijnlijk in je eigen omgeving.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:04:54 #225
235357 TitusPullo
pi_195487537
Als ik geloof dat mensen kunnen vliegen, en ik gooi iemand van de twintigste verdieping naar beneden, dan valt mij volgens Summers niets te verwijten. Ik volg gewoon een andere agenda dan die van de biologen en natuurkundigen. VRIJHEID.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')