Nogmaals, om te snappen hoe toeval vaccins en autisme werken heb je alleen maar kritisch emotieloos denkwerk nodig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Het valt me op dat de msmers altijd zielige argumenten hebben om hun gelijk te halen terwijl de tegenpartij net zo goed zielige argumenten aan kan dragen voor het tegendeel . Je laat wellicht teveel op je gevoel inwerken om iets waar te maken door de msm propaganda .
[ afbeelding ]
En dan willen ze het omdraaien , wat ik geloof zorgt ervoor dat hun zich misdragen . Mooi niet met plus 7 miljard medeaardbewoners zorg je er maar ZELF voor dat je het basisfatsoen hebt om iedereen zelf te laten kiezen waar ze wel en niet in geloven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Opvallend is ook dat dit soort gasten altijd infiltreren op conspiracy sites om daar hun zegje te doen met name tegen mensen met een andere mening en vooral te wijzen. Andersom komt het een stuk minder voor, het blijft een gekke bezigheid iets dwangmatigs.
Daar is niets zieligs of emotioneels aan, hoor. Als je de mening van iemand die ervaring heeft in een bepaald vakgebied ongeldig wilt verklaren, dan zul je daar goede argumenten voor moeten hebben. Het kan best zijn dat zo iemand jarenlang de boel heeft lopen flessen, maar dat moet je dan wel eerst aantonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Het valt me op dat de msmers altijd zielige argumenten hebben om hun gelijk te halen terwijl de tegenpartij net zo goed zielige argumenten aan kan dragen voor het tegendeel . Je laat wellicht teveel op je gevoel inwerken om iets waar te maken door de msm propaganda .
[ afbeelding ]
Wat nou als die overtuiging aantoonbaar fout is? Sta je daar dan nog wel voor open?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:25 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan willen ze het omdraaien , wat ik geloof zorgt ervoor dat hun zich misdragen . Mooi niet met plus 7 miljard medeaardbewoners zorg je er maar ZELF voor dat je het basisfatsoen hebt om iedereen zelf te laten kiezen waar ze wel en niet in geloven.
Als jij wilt dat ik of iemand anders een msm narrative aanneem voor waar zal jij met bewijs moeten komen , misschien dat je dan een keer kritisch naar die bron kijkt voordat je iets aaneemt voor waar en alvast zieltjes wilt gaan winnen voor die zogenaamde waarheid .quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar is niets zieligs of emotioneels aan, hoor. Als je de mening van iemand die ervaring heeft in een bepaald vakgebied ongeldig wilt verklaren, dan zul je daar goede argumenten voor moeten hebben. Het kan best zijn dat zo iemand jarenlang de boel heeft lopen flessen, maar dat moet je dan wel eerst aantonen.
En in dit geval maak je mensen zonder enige reden voor leugenaar uit.
Wat heb jij precies gedaan in de strijd tegen kindermisbruik, dat je denkt dit te mogen doen?
Het is pas emotioneel om te gillen dat iemand anders wil bepalen wat jij gelooft, alleen maar omdat hij bewijs wil zien. Want o, iemand zal je droomwereld toch eens aantasten. Een gebrek aan basisfatsoen!
Wat mankeert er aan deze bron? De mensen die aan het woord zijn:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik of iemand anders een msm narrative aanneem voor waar zal jij met bewijs moeten komen , misschien dat je dan een keer kritisch naar die bron kijkt voordat je iets aaneemt voor waar en alvast zieltjes wilt gaan winnen voor die zogenaamde waarheid .
Ik ben serieus en openminded daarom ben ik wetenschapper en ben ik op mijn werk regelmatig de eerste in de wereld die weet hoe iets zich gedraagt of functioneert, zo was ik al tijdens mijn master stage de eerste in de wereld die zeker wist welk residue van het eiwit eps15 geubiquitineerd was. En dat is niet omdat ik alle voorgaande bronnen voor onwaar aanneem maar juist omdat ik voortborduur op wat we al weten. Anderen hadden namelijk al bepaald in welke regio ik moest zoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je serieus was zou je helemaal niks invullen en je gewoon gaan verdiepen met een openmind net als de rest heeft moeten doen .
Ik zit hier zelf omdat ik het interessante materie vindt maar telkens als ik oprecht iets vraag of aangeef dat ik één van de oneliners hier niet begrijp of tegenstrijdig vindt met een vorige of probeer te nuanceren volgens de logica word ik uitgemaakt voor iemand die niet nadenkt en blind de msm volgt als een schaap die niet serieus is en bij vrijwel alles een verkeerde conclusie trekt. In plaats van dat er een serieus gesprek op gang komt waarin met eigen woorden wordt gezegd wat men er van vind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Opvallend is ook dat dit soort gasten altijd infiltreren op conspiracy sites om daar hun zegje te doen met name tegen mensen met een andere mening en vooral te wijzen. Andersom komt het een stuk minder voor, het blijft een gekke bezigheid iets dwangmatigs.
Helemaal mee eens maar hoe weet jij dat je niet in die gevangenis zit? Aangezien jij uit vrije wil denkt te handelen.quote:
Ja, daarom heb je het ook nodig steeds kinderen in de strijd te gooien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:09 schreef Summers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God heeft me niet gemaakt NAAR JOUW EVENBEELD , jammer hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je het ook nodig steeds kinderen in de strijd te gooien.
Op die wijze probeer je vooral gevoel aan te boren bij mensen, en een gevoel van schaamte: geloof je niet in mijn totaal niet onderbouwde complotten, dan ben je schuldig aan pizzakoeriers!
Echt, wanneer ga je nou eens doorkrijgen dat er niets kritisch is aan het beschuldigen van mensen van allerlei perverse fratsen omdat iemand op internet zegt dat dat 'woke' is.
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren voordat Obama, CLinton, Comey en Mueller de nor indraaien. TOCH?!!?quote:
Gelukkig. Ik was al bang dat er zaken van groter belang speelden, maar dat was natuurlijk vuige propaganda van de media.quote:
Trump is uitverkoren door God, en heeft zodoende een tijdsbesef dat afwijkt van dat van de man in de straat. Heb je nooit gemerkt hoeveel geduld die man heeft?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren voordat Obama, CLinton, Comey en Mueller de nor indraaien. TOCH?!!?
Dit. Summers zit in de diepste krochten van die gevangenis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar hoe weet jij dat je niet in die gevangenis zit? Aangezien jij uit vrije wil denkt te handelen.
Je draait het om. Jij claimt iets, ergo bewijslast ligt bij jou. Als je gaat lopen mekkeren dat er kinderen worden ontvoerd en hun bloed wordt afgetapt voor een verjongende concoctie voor de elite, moet de ander aantonen dat dit niet zo is? Komop zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik of iemand anders een msm narrative aanneem voor waar zal jij met bewijs moeten komen , misschien dat je dan een keer kritisch naar die bron kijkt voordat je iets aaneemt voor waar en alvast zieltjes wilt gaan winnen voor die zogenaamde waarheid .
slechts volgens jouw agenda en regels die ik niet volg . probeer het bij iemand anders , succesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Je draait het om. Jij claimt iets, ergo bewijslast ligt bij jou. Als je gaat lopen mekkeren dat er kinderen worden ontvoerd en hun bloed wordt afgetapt voor een verjongende concoctie voor de elite, moet de ander aantonen dat dit niet zo is? Komop zeg.
Nee, zo werkt het gewoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:00 schreef Summers het volgende:
[..]
slechts volgens jouw agenda en regels die ik niet volg . probeer het bij iemand anders , succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |