abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 september 2020 @ 22:38:19 #32
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_195226124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:

je zou dan a4-papier uit de handel moeten halen want er is geen diversiteit.
nee natuurlijk niet. met een zwart a4-tje kan je niks. totaal onbruikbaar, nutteloos......
Tot nooit .......
pi_195226477
Ongetwijfeld valt hiermee een nieuw gratis potje subsidie leeg te plukken door die fopneger.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195226725
twitter

Het is gewoon weer munt slaan uit zijn racistische inslag. Walgelijk.
  woensdag 23 september 2020 @ 23:24:06 #35
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195226799
Akwasi moet ook niet zeiken, aan deze überwesterse maatschappij heeft hij wel zijn vastgoedportefeuille van miljoenen te danken.

quote:
De in opspraak geraakte rapper Akwasi is voor de helft eigenaar van een vastgoedproject in Weesp ter waarde van 6,4 miljoen euro. Hij zit ‘extreem goed in de slappe was’. Dat is deze week te lezen in het entertainmentblad Story. Akwasi speelt een prominente rol in het racismedebat, dat mede gaat over gelijke kansen voor iedereen: wit én zwart. Akwasi wordt nu neergezet als een zwarte BN’er die juist heel erg profiteert van de kansen in Nederland. Eerst door de Privé, nu door Story.
https://www.mediacourant.(...)joenen-aan-vastgoed/
  donderdag 24 september 2020 @ 00:20:36 #36
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195227116
Ik ben wel benieuwd, krijgen we dan ook de veroordeling te zien? Aanzetten tot geweld mag nog steeds niet, dus kom maar op.
pi_195227132
Prima toch, zo'n zwarte oproep? Laat dit soort initiatieven maar goed zichtbaar zijn en de rest van Nederland mag er een mening over vormen O-)
  donderdag 24 september 2020 @ 07:37:08 #38
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195228351
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195228505
quote:
quote:
Ergens is het verontrustend dat de oprichters deze inschatting niet kunnen maken. Buiten hangt weer een spruitjeslucht. Van uit de tijd toen iedereen nog onverstoorbaar in zijn eigen zuil paste en we met z’n allen lekker langs elkaar konden leven. Vooruitgang? Mwah.
Hij slaat de spijker goed op zijn kop. Al moest ik wel een klein beetje gniffelen om dat laatste stukje :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195229938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:38 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. met een zwart a4-tje kan je niks. totaal onbruikbaar, nutteloos......
Een zwart softijsje bestaat wel. zwarte vanille-ijs.
Vreemdgenoeg is softijs in Nederland populairder in de witte variant.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 24 september 2020 @ 11:58:28 #41
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195231536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Een zwart softijsje bestaat wel. zwarte vanille-ijs.
Vreemdgenoeg is softijs in Nederland populairder in de witte variant.

[ afbeelding ]
Zelf gedraaid? :+
pi_195232441
Hier alvast de eerste beelden van Omroep Zwart

Een man die zijn kans grijpt en met een kleine prijs de deur uit gaat
https://streamable.com/f5yzic
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 24 september 2020 @ 13:34:52 #43
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195232840

Zo'n lamme mediastrategie. Eerst een site dumpen waar niks op staat. Commentaar weigeren bij media. Dan in stukjes vage info droppen zoals in deze vid.
:')
pi_195233707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Zo'n lamme mediastrategie. Eerst een site dumpen waar niks op staat. Commentaar weigeren bij media. Dan in stukjes vage info droppen zoals in deze vid.
Succes met hun (randstad) bubbel. Ik zal er, net als veel andere zenders weinig van mee krijgen.

ps. Zwart is alles. (wit is niets?) Huil, huil dat laatste hebben we niet gezegd.
pi_195233731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 23:17 schreef Zwarte_Piet het volgende:
[ twitter ]
Het is gewoon weer munt slaan uit zijn racistische inslag. Walgelijk.
Jij weet toch ook dat lid worden 5,72 euro kost bij een publieke omroep? Hoe kom je dan op 10,00 euro uit?
pi_195233776
"Je hebt iedere kleur nodig om de kleur zwart te krijgen"

Wat is dat nou weer voor loze kreet :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195233850
zwart en wit zijn helemaal geen kleuren.
heb je ooit weleens iemand horen zeggen "goh dat zwart zeg... mooi kleurtje" :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195233867
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:36 schreef JustinK het volgende:
"Je hebt iedere kleur nodig om de kleur zwart te krijgen"

Wat is dat nou weer voor loze kreet :')
Ja inderdaad. Dat is pertinente onzin in dit filmpje.
Ga je alle kleuren verf mengen dan krijg je bruin. Mix je alle kleuren licht, dan krijg je wit licht. Andersom zie je dat ook, zet een prisma in wit licht en je krijgt de regenboog.
Kortom dit geeft alweer het niveau aan van die zwartzender.
En Awkwardi zit straks weer z’n geld te tellen, die heeft nooit op zwart zaad gezeten in tegenstelling tot z’n moeder.
pi_195234021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Een zwart softijsje bestaat wel. zwarte vanille-ijs.
Vreemdgenoeg is softijs in Nederland populairder in de witte variant.

[ afbeelding ]
Straks gaan ze nog zeiken dat de witte vlokken in Vlokfeest oververtegenwoordigd zijn.

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195234086
Humberto Tan heeft vragen bij de procedure van de selectie van diverse assortiment paaseieren.
Het gaat hem niet zozeer om de witte chocolade maar om de procedure.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195234105
Dit is gewoon de verzuiling van de 21e eeuw. Deze hele BLM discussie en alle afgeleiden zorgen niet voor meer acceptatie en meer begrip voor diversiteit, het zorgt alleen maar voor hardere tegenstellingen. Ik had de (domme) hoop dat deze Akwasi na zijn blamage op de dam en zijn "excuses omdat het moet" zich nu wel even koest zou houden, maar het tegendeel is dus waar. Verder past deze onzin wel prima bij waar de NPO voor wil staan.
pi_195234164
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:44 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Dat is pertinente onzin in dit filmpje.
Ga je alle kleuren verf mengen dan krijg je bruin. Mix je alle kleuren licht, dan krijg je wit licht. Andersom zie je dat ook, zet een prisma in wit licht en je krijgt de regenboog.
Kortom dit geeft alweer het niveau aan van die zwartzender.
En Awkwardi zit straks weer z’n geld te tellen, die heeft nooit op zwart zaad gezeten in tegenstelling tot z’n moeder.
pi_195234735
quote:
6s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ha, dat doet me weer denken aan het juichende nieuwsitem over een "enorm divers" orkest. Hoezo divers als er uitsluitend mensen met een kleurtje meedoen... https://nos.nl/artikel/23(...)r-op-het-podium.html
  donderdag 24 september 2020 @ 15:44:38 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195234798
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is gewoon de verzuiling van de 21e eeuw. Deze hele BLM discussie en alle afgeleiden zorgen niet voor meer acceptatie en meer begrip voor diversiteit, het zorgt alleen maar voor hardere tegenstellingen. Ik had de (domme) hoop dat deze Akwasi na zijn blamage op de dam en zijn "excuses omdat het moet" zich nu wel even koest zou houden, maar het tegendeel is dus waar. Verder past deze onzin wel prima bij waar de NPO voor wil staan.
Yup, het werkt enorm polariserend en legt meer en meer de nadruk op verschil in huidskleur. Voor clubjes die daar goed op teren is dat fijn, die krijgen meer aandacht en/of subsidie.

Net als Wilders ook baat heeft bij verdere polarisering tussen moslims en niet-moslims ipv mensen daadwerkelijk nader tot elkaar brengen wat juist veel problemen die hij aankaart zou oplossen.

Ik haat polarisering en mensen die daar op aansturen uit bewust eigen belang of daarbij helpen uit miskend eigen belang :( De samenleving wordt er niet leuker op dankzij hen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 24 september 2020 @ 15:51:27 #55
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195234918
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yup, het werkt enorm polariserend en legt meer en meer de nadruk op verschil in huidskleur. Voor clubjes die daar goed op teren is dat fijn, die krijgen meer aandacht en/of subsidie.

Net als Wilders ook baat heeft bij verdere polarisering tussen moslims en niet-moslims ipv mensen daadwerkelijk nader tot elkaar brengen wat juist veel problemen die hij aankaart zou oplossen.

Ik haat polarisering en mensen die daar op aansturen uit bewust eigen belang of daarbij helpen uit miskend eigen belang :( De samenleving wordt er niet leuker op dankzij hen.
Goede post. Daarom is ook "wit en zwart" ipv blank en donker zo populair bij die groepen.

Wat ik overigens nog steeds walgelijk vind. De NOS is er ooit mee begonnen. Het is en blijft foutief taalgebruik dat maar een doel dient
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195235229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goede post. Daarom is ook "wit en zwart" ipv blank en donker zo populair bij die groepen.

Wat ik overigens nog steeds walgelijk vind. De NOS is er ooit mee begonnen. Het is en blijft foutief taalgebruik dat maar een doel dient
Beide extremen binnen deze "discussie" profiteren dan ook van polatisatie, en dus het scheppen van een imaginaire doch duidelijke vijand. De ene kant schildert witten (sic) af als een collectief dat door de eeuwen heen een soort van stilzwijgend verbond zou hebben gesloten om iedereen met een kleurtje uit te persen, aan de andere kant zou er sprake zijn van een complot om blanken te laten verdwijnen en dat is evenzeer krankzinnig.

De media hebben in dezen ook een nogal dubieuze rol, wat naar mijn indruk dan weer het gevolg is naar het in toenemende mate hechten aan clicks (en dus met termen en ongenuanceerde, gemakzuchtige artikelen de boel op scherp zetten) in plaats van het leveren van uitgebalanceerde info met enige verdieping erin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 september 2020 @ 16:15:47 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195235319
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Beide extremen binnen deze "discussie" profiteren dan ook van polatisatie, en dus het scheppen van een imaginaire doch duidelijke vijand. De ene kant schildert witten (sic) af als een collectief dat door de eeuwen heen een soort van stilzwijgend verbond zou hebben gesloten om iedereen met een kleurtje uit te persen, aan de andere kant zou er sprake zijn van een complot om blanken te laten verdwijnen en dat is evenzeer krankzinnig.

De media hebben in dezen ook een nogal dubieuze rol, wat naar mijn indruk dan weer het gevolg is naar het in toenemende mate hechten aan clicks (en dus met termen en ongenuanceerde, gemakzuchtige artikelen de boel op scherp zetten) in plaats van het leveren van uitgebalanceerde info met enige verdieping en erin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies; het is hetzelfde als Pechthold vs. Wilders, die gewoon beide profiteerden van een positionering lijnrecht tegenover de ander.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195235607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
De NOS is er ooit mee begonnen.
Het is nog veel kwalijker dan dat, allerhande mainstream media zijn er destijds na overleg gelijktijdig mee begonnen om tegemoet te komen aan zwarte rassenhitsers. :')

Dezelfde lui die nu komen met beweringen als "wit(heid) is een psychose" en "zwart als overtuiging, dat alle mensen een gelijkwaardig kans moeten krijgen, en dat meerdere culturen in de samenleving een verrijking zijn, niet een bedreiging."

Tegelijkertijd moest "blank" vervangen worden door "wit" omdat blank zogenaamd zou staan voor onbeschreven en rein. :') 8)7 Ken jij ook maar één iemand die blank betrokken op huidskleur zo interpreteerde? Ik buiten die amper nog verkapte black supremacists om niet één. |:(

Knettergek en/of zeer kwaadwillend zijn deze figuren en achterlijke whitey helpers laten zich enthousiast voor dit ultra-racistische karretje spannen. :r

[ Bericht 20% gewijzigd door van_Lamehuizen op 24-09-2020 16:33:54 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 24 september 2020 @ 16:29:46 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195235639
quote:
15s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het is nog veel kwalijker dan dat, allerhande mainstream media zijn er destijds na overleg gelijktijdig mee begonnen om tegemoet te komen aan zwarte rassenhitsers. :')
Dat is inderdaad nog erger. Ik kan me nog een verklaring van de NOS voor de geest halen die hier over ging.

Op een of andere reden kan ik er heel slecht tegen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195236153
quote:
15s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het is nog veel kwalijker dan dat, allerhande mainstream media zijn er destijds na overleg gelijktijdig mee begonnen om tegemoet te komen aan zwarte rassenhitsers. :')

Dezelfde lui die nu komen met beweringen als "wit(heid) is een psychose" en "zwart als overtuiging, dat alle mensen een gelijkwaardig kans moeten krijgen, en dat meerdere culturen in de samenleving een verrijking zijn, niet een bedreiging."

Tegelijkertijd moest "blank" vervangen worden door "wit" omdat blank zogenaamd zou staan voor onbeschreven en rein. :') 8)7 Ken jij ook maar één iemand die blank betrokken op huidskleur zo interpreteerde? Ik buiten die amper nog verkapte black supremacists om niet één. |:(

Knettergek en/of zeer kwaadwillend zijn deze figuren en achterlijke whitey helpers laten zich enthousiast voor dit ultra-racistische karretje spannen. :r
In plaats van zwart gebruiken ze bij de NPO nu soms ook al de term "mensen van kleur" (net als "wit", een slechte, letterlijke vertaling vanuit het Engels). Gewoon verkrachting van de Nederlandse taal.

Maar in Den Haag willen ze het nu ook niet meer hebben over (de al politiek correcte term) lhbti'ers: de nieuwe politiek correcte term is aldaar het Engelse 'queer'. Queer was wat tot niet zo heel lang geleden gewoon een scheldwoord voor homo's en is vergelijkbaar met de Nederlandse term 'flikker'. Dat 'queer' nu soms als geuzennaam wordt gebruikt lijkt me nog niet echt een goede reden om het als politieke correcte term te gebruiken... maar voor een GroenLinks wethouder was dat dus wel voldoende en was 'lhbti' al niet meer goed genoeg. Waarschijnlijk hebben we het over een paar jaar dus ook niet meer over "mensen van kleur", maar gebruiken we de geuzennaam 'niggah' voor alles wat niet-blankwit is.

https://www.telegraaf.nl/(...)nders-voortaan-queer

Ik hou het gewoon liever bij de, in mijn ogen, neutrale Nederlandse termen als 'blank', 'donker', 'negroïde', 'allochtoon', 'autochtoon', 'homo', 'hetero', etc.
pi_195239765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij weet toch ook dat lid worden 5,72 euro kost bij een publieke omroep? Hoe kom je dan op 10,00 euro uit?
Dat is wat Akwasi vraagt schijnbaar. Heeft hij sowieso al ¤ 4,28 in de pocket.
pi_195240475
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij weet toch ook dat lid worden 5,72 euro kost bij een publieke omroep? Hoe kom je dan op 10,00 euro uit?
Ze moeten minstens 5,72 vragen van een lid.

Akwasi neemt echter 4,28 meer.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')