quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan een mens zo weinig zelfreflectie hebben?
Mensonterend, prietpraat, minachting van de kijker.
quote:"Ik merk dat Frank heeft geleerd van de misstappen in het buitenland. Die zelfreflectie maakt ons enthousiast", zegt Nico-Jan Hoogma, directeur topvoetbal bij de KNVB.
Frank lijkt me niet enorm intelligent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er stond ook weer een prachtig stuk op VI waarin Ronald even uitlegt waarom het bij elke club mis ging.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schoonzoon Stengs zal wel elke keer spelen. AZ aids.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frank lijkt me niet enorm intelligent.
Ronald heeft gelijk. Frank had daar nou eenmaal geen Messi in selectiequote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond ook weer een prachtig stuk op VI waarin Ronald even uitlegt waarom het bij elke club mis ging.
Spoileralert: het lag niet aan Frank.
Ik vraag me ook af waarom we al die Heraclesellende binnen hebben gehaald.quote:
Ja, euhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frank lijkt me niet enorm intelligent.
Dat stond er ook letterlijk hé. Ajax kon geen goed voetbal spelen want er was geen Messi in de spits.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ronald heeft gelijk. Frank had daar nou eenmaal geen Messi in selectie
Ronald staat volledig achter Qatar en Frank.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond ook weer een prachtig stuk op VI waarin Ronald even uitlegt waarom het bij elke club mis ging.
Spoileralert: het lag niet aan Frank.
Zanger Rinusquote:
Welke wasdat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van Sanne in First Dates @:Mani89
Zo lekker geile wijf was dat ja.quote:
Waddan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van Sanne in First Dates @:Mani89
Brunchen bij Van der Valk?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb zo'n ongeloofloze zin in zondag.
Slob, Slob, Slob.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |