Lijkt mij niet zo'n goed idee.quote:Clubarts Feyenoord: 'Dat mensen besmet worden in stadion, moet ik nog zien'
We gaan er allemaal aanquote:Op donderdag 24 september 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Kijken jullie rond 14:30 ook altijd even in COR?
Ik weet niet waarom ik mezelf dat aan zou doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan beter in Italië blijven als ik de cijfers zo ziequote:
Terechte opmerking.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik mezelf dat aan zou doen.
Nee, ben jij gek.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Is Jaap nog steeds je Heiland?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb al maanden niet meer in COR gekeken.
Daar gaat het wel een stukje beter ja en ze kunnen ook nog beter koken. Ik zou blijvenquote:Op donderdag 24 september 2020 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kan beter in Italië blijven als ik de cijfers zo zie
Al weken stabiel rond 1500 gevallen per dag.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar gaat het wel een stukje beter ja en ze kunnen ook nog beter koken. Ik zou blijven
En wij hebben er 2500+ nuquote:Op donderdag 24 september 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Al weken stabiel rond 1500 gevallen per dag.
Zal overwegen te blijven. Dan kan ik ook Giro gelijk meepikken. Win win
Duurde de testuitslag zo lang?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:09 schreef Aguero het volgende:
Ik heb trouwens geen corona, gewoon vanwege een verkoudheid vier dagen binnen gebleven.
Zal mijn vriendin eens proberen over te halen om hier te blijven ook. Veel veiligerquote:
Nog best netjes als het verhaal van anderen hoort die 4 dagen moesten wachten op de uitslag. Maar goed je zit dan wel 4 dagen thuis. Ik zou dat ook doen als ik duidelijk verkouden ben of hoest. Dan ga ik niet naar de supermarkt of in het OV zitten.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dinsdag om vier uur getest, gisteravond uitslag.
Mitigatie.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
De maatregelen die overheid afkondigde straalde ook niet echt veel urgentie uit he. Cafe's uurtje eerder dicht, nou poe poe. Max 50 man ipv 100 man met uitzonderingen voor horeca, uitvaarten enz enz enz. Schrikken joh.
Spreekt totaal geen urgentie uit... Ik hoorde laatst al van 2 personen in m'n omgeving die positief getest werden maar na hun test nog naar een feest gingen onder mom van 'Maar heb mn uitslag nog niet binnen'
Tja...
Vraag mij af of het meespeelt dat mensen minder bereidt zijn om de regels te volgen, zie bijvoorbeeld een #ikdoenietmeermee of loop überhaupt in een supermarkt.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
De maatregelen die overheid afkondigde straalde ook niet echt veel urgentie uit he. Cafe's uurtje eerder dicht, nou poe poe. Max 50 man ipv 100 man met uitzonderingen voor horeca, uitvaarten enz enz enz. Schrikken joh.
Spreekt totaal geen urgentie uit...
Dit is ook zonder urgente maatregelen van de overheid gewoon achterlijk gedrag toch? Het is altijd zo geweest dat je in afwachting van een uitslag van je test in quarantaine moest blijven, ook toen het in een absoluut dal zat.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spreekt totaal geen urgentie uit... Ik hoorde laatst al van 2 personen in m'n omgeving die positief getest werden maar na hun test nog naar een feest gingen onder mom van 'Maar heb mn uitslag nog niet binnen'
In feite zeg je dan dat overheid het eigenlijk wel prima vindt dat er 2000 besmettingen zijn per dag omdat ziekenhuisopnames en aantal overlijden wel meevallen? Of interpreteer ik dat verkeerd?quote:
Die feestjes van meer dan 50 man worden nu ook allemaal verplaatst naar buiten de regio.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max 50 man ipv 100 man met uitzonderingen voor horeca, uitvaarten enz enz enz. Schrikken joh.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is Jaap nog steeds je Heiland?
Ik had zin om even een willekeurige term te laten vallen maar dat is wat sommige critici beweren ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In feite zeg je dan dat overheid het eigenlijk wel prima vindt dat er 2000 besmettingen zijn per dag omdat ziekenhuisopnames en aantal overlijden wel meevallen? Of interpreteer ik dat verkeerd?
Ik denk dat we gewoon richting een tweede lockdown gaan als in horeca gaat weer dicht en wellicht sport ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef Momo het volgende:
De trend in de IC opnames en overlijden ziet er vooral niet goed uit, gaat er niet om hoe het nu is maar hoe de trend zich doortrekt.
De helft van NL is nu sowieso al Code Oranje toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon richting een tweede lockdown gaan als in horeca gaat weer dicht en wellicht sport ook.
Zou me niet verbazen nee. Heel randstad... Ik vond het tikkeltje treurig dat De Jonge zei dat er nu 6 regio's code rood zijn en er binnenkort eventueel 8 erbij komen dan denk ik van ja wellicht moet je dan wat harder ingrijpen om te zorgen dat het uberhaupt niet rood wordt maar just my 2 cents.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De helft van NL is nu sowieso al Code Oranje toch?
Je wil horen dat ik toch meer twijfels heb (wat zo is)?quote:
Ik ben gewoon benieuwd omdat je eerst zo overtuigd was van Heiland Jaap.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je wil horen dat ik toch meer twijfels heb (wat zo is)?
Dan moeten ze ook wat doen bij een code rood/paars/whatever.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen nee. Heel randstad... Ik vond het tikkeltje treurig dat De Jonge zei dat er nu 6 regio's code rood zijn en er binnenkort eventueel 8 erbij komen dan denk ik van ja wellicht moet je dan wat harder ingrijpen om te zorgen dat het uberhaupt niet rood wordt maar just my 2 cents.
Ja dat is zo. Je kunt natuurlijk ook stukken verder gaan zoals Italie en Spanje deden maar dat zal hier geen optie zijn (gelukkig dat wel)quote:Op donderdag 24 september 2020 15:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat doen bij een code rood/paars/whatever.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a358161a/quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen nee. Heel randstad... Ik vond het tikkeltje treurig dat De Jonge zei dat er nu 6 regio's code rood zijn en er binnenkort eventueel 8 erbij komen dan denk ik van ja wellicht moet je dan wat harder ingrijpen om te zorgen dat het uberhaupt niet rood wordt maar just my 2 cents.
Een stijgende lijn aan besmettingen keer je natuurlijk niet zomaar, dus je ziet dan wel aankomen dat iets naar code rood gaat toch? En het is toch oranje?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, klinkt een beetje alsof hugo een bosbrand uit probeert te pissen, maar goed we zien t welquote:Op donderdag 24 september 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daarvoor heb je ook nog geel hopelijk. Ze hadden iets van grenswaarden in dashboard gebouwd en daar zijn we al weken overheen en nu zijn we hard op weg naar rood en dan komen ze met halve maatregelen.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een stijgende lijn aan besmettingen keer je natuurlijk niet zomaar, dus je ziet dan wel aankomen dat iets naar code rood gaat toch? En het is toch oranje?
Uiteindelijk was die intelligente lockdown ruim voldoende om dat virus in te dammen. Maar dat gaan ze nooit nog een keer doen. Denk dat ze vooral inzetten op betere testcapaciteit zodat mensen sneller weten of ze corona hebben en daarna weer gewoon mee kunnen doen in de maatschappij economiequote:Op donderdag 24 september 2020 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Je kunt natuurlijk ook stukken verder gaan zoals Italie en Spanje deden maar dat zal hier geen optie zijn (gelukkig dat wel)
Er zijn gewoon nog steeds grafdebielen die deze ernstige kloteact leuk vinden.quote:
Ik ben alleen geinteresseerd in voetballers die wel de Champions League konden winnen, zoals Joshua Zirkzee.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog steeds grafdebielen die deze ernstige kloteact leuk vinden.
Toepasselijk nummer voor het einde van de zomer.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:46 schreef VoMy het volgende:
Het is weer voorbij he, die mooie zomer.
Van harte allen!quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José De Cauwer is vandaag jarig jongens.
Nu al een memorabele dag.
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja mooi he, en precies uitgebracht op het exacte begin van de herfst gisteren.
Het nieuwe Sufjan album staat ook op Spotify zie ik, morgen maar even een luisterbeurt gevenquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dinsdag inderdaad ja, de dagen gaan snel🥴
Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij deelt zijn verjaardag met Rinaldo Nocentini, Alexander Serebryakov en Pierre Barbier.
Een illuster rijtje, toch wel.
Stijn tweet nog met meer humor.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit iemand moeten lachen om dit twitter account?
[ twitter ]
https://twitter.com/search?q=woedend&src=typed_query&f=livequote:Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn tweet nog met meer humor.
Voor de seriekijkers, het boek 'Vaderland' was in ieder geval erg goed. Misschien iets voor @Rellende_Rotscholier om zijn vlaggetjesgedrag wat in perspectief te plaatsen.quote:How Spanish writer's novel about Eta terror campaign became global hit
As HBO series based on Fernando Aramburu’s Patria begins, author says his goal was to document a shared horror.
Aramburu’s novel, translated into English as Homeland and adapted as an HBO series that begins this Sunday, aims to go some way towards redressing the balance. Over the course of 642 pages, it follows two Basque families whose lives and relationships are fractured and almost destroyed by Eta’s violence and its legacy.
@wimderon @Koffieplanter @showtimer @johannes_vermeerquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:slobeend @:mani89 @:rellende_rotscholier @:Knutdeijsbeer 2 oktober nieuwe album dus.
quote:
Ik heb het boek uiteraard gelezen. Vervelende suggestie verder, lul.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:52 schreef VoMy het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-global-phenomenon
[..]
Voor de seriekijkers, het boek 'Vaderland' was in ieder geval erg goed. Misschien iets voor @:Rellende_Rotscholier om zijn vlaggetjesgedrag wat in perspectief te plaatsen.
Ik zit klaar.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:slobeend @:mani89 @:rellende_rotscholier @:Knutdeijsbeer 2 oktober nieuwe album dus.
Nou nou nou nou nou, moet dat direct zo?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het boek uiteraard gelezen. Vervelende suggestie verder, lul.
Zeker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, moet dat direct zo?
Mooi boek toch?
Stond gister nog een stukje in de VK over Franco, was ook wel vermakelijk. Volgens de voorzitter van de fanclub viel het allemaal wel mee want Hitler en Stalin waren ook geen lieverdjes maar daar hoor je de mensen niet over.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het boek uiteraard gelezen. Vervelende suggestie verder, lul.
Even gelezen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond gister nog een stukje in de VK over Franco, was ook wel vermakelijk. Volgens de voorzitter van de fanclub viel het allemaal wel mee want Hitler en Stalin waren ook geen lieverdjes maar daar hoor je de mensen niet over.
Goed voor de stabiliteit he, dictaturen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even gelezen.
Afvoeren dat soort mensen. Stelde niet veel voor, nee oké.
Hij hep ook een boel huurhuisjes gebouwd.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even gelezen.
Afvoeren dat soort mensen. Stelde niet veel voor, nee oké.
JUICHEN langs de lijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon @:Koffieplanter @:showtimer @:johannes_vermeer
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep ook een boel huurhuisjes gebouwd.
Hopelijk krijgt ie gelijk een meltdown na een paar kritische vragen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:46 schreef VoMy het volgende:
Zitten jullie klaar voor dé presentatie straks?
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:46 schreef VoMy het volgende:
Zitten jullie klaar voor dé presentatie straks?
Ik eis antwoorden van Halsema hoe dit heeft kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt de burgemeester van Tilburg niet aangepakt? Zou het er mee te maken hebben dat het geen linkse vrouw is?
Dit draadje blijft goed. https://twitter.com/Olafisdeleeuw/status/1267778266569609217quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt de burgemeester van Tilburg niet aangepakt? Zou het er mee te maken hebben dat het geen linkse vrouw is?
BLM ipv voetbalsupporters zal ook wel wat schelen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Wokeend.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
Geweldig boekquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:52 schreef VoMy het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-global-phenomenon
[..]
Voor de seriekijkers, het boek 'Vaderland' was in ieder geval erg goed. Misschien iets voor @:Rellende_Rotscholier om zijn vlaggetjesgedrag wat in perspectief te plaatsen.
Klinkt als Wybren van Haga?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep ook een boel huurhuisjes gebouwd.
Wel aan tikkie achteruitquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Frank doet niet aan tikkies breed, jongens.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Frank doet niet aan tikkies breed, jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |