Muahquote:Op woensdag 23 september 2020 10:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou haar doen lijkt me.
Dat lijkt mij niet. Ze ziet er uit als een downie, en dan ook nog van die opgespoten lippen. Gadverdamme.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou haar doen lijkt me.
Merk je toch niets van, het heeft wel een prima lichaam volgens mij.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Ze ziet er uit als een downie, en dan ook nog van die opgespoten lippen. Gadverdamme.
U bent wanhopig?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Merk je toch niets van, het heeft wel een prima lichaam volgens mij.
Het zal, je mag haar hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Merk je toch niets van, het heeft wel een prima lichaam volgens mij.
Je bent gewoon niet woke genoegquote:Op woensdag 23 september 2020 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die weet het ook veel beter dan die zakkenvullers in Den Haag ja.
Zittend met haar dikke reet in haar huispak op de bank.
Ben jij een uitkeringstrekker?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:22 schreef Charrell het volgende:
Ik ook niet, lig nog in bed met mn huispak.
Straks weer even de lange Frans podcast aanzetten en je hebt weer een geslaagde dagquote:Op woensdag 23 september 2020 10:22 schreef Charrell het volgende:
Ik ook niet, lig nog in bed met mn huispak.
Jong van geest.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:21 schreef Tjacka het volgende:
Boomer tarado lijkt mij niet meer een jongeman
Daar is ze vast niet alleen inquote:Op woensdag 23 september 2020 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Zij mij ook niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |